Niqābninja Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er vel heller tunga di du dreper, om du dreper noe.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hehe, bra det ikke blei noe av da. satser heller på å ta det når russetuda er over Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 "Industrial: barbell som går gjennom to eller flere hull, som oftest i ørebrusk. Når man snakker om "industrial", blir det som oftest referert til en "helix-til-helix-industrial", altså en som går gjennom kanten på toppen av øret." Sånn en kunne jeg godt tenkt meg... Har også lenge vurdert håndpiercing. Fra før har jeg piercing i nesen + hull i ørene (om det teller) Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Faen, jeg må lære meg å tatovere så jeg kan ha det litt moro med kompiser :!: Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Tror jeg skal ta Lobe Orbital i morgen. Litt blanding mellom skrekk og glede Første gangen jeg skal la noen stikke hull på meg. edit: tror ikke jeg tør allikevel Endret 30. april 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
darling Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Anti-helix? Aldri hørt før. Type 'nede' ved brusken nær tragus, da eller?Høres fint ut det du foreslo der da. 8456352[/snapback] Hadde aldri hørt om det selv, før ei venninne fortalte meg om den. 8456366[/snapback] Har faktisk det sjølv Veldig kul piercing. Men dersom eg hadde hatt nok ledig plass i øyrene mine, som eg eigentleg ikkje har lenger, hadde eg vurdert ein daith. Skikkeleg kul, og det er ikkje mange som har han heller Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Tror jeg skal ta Lobe Orbital i morgen. Litt blanding mellom skrekk og glede Første gangen jeg skal la noen stikke hull på meg.edit: tror ikke jeg tør allikevel 8500294[/snapback] Vil du det nok, tørr du. Lenke til kommentar
Kasadu Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har 5 i ørene, vurderer å få en earplug i høyre øre. Ikke sikker, though. Har også ring i nesa og i leppa! Er veldig fornøyd med dem, spesielt den i leppa. Har lyst til å tatovere 182 på høyre håndledd (undersida) til sommeren, siden jeg er en veldig stor blink-182 fan. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har lyst til å tatovere 182 på høyre håndledd (undersida) til sommeren, siden jeg er en veldig stor blink-182 fan. 8525173[/snapback] Thats pretty cool..... >Stort barskere blir det ikke.... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hva er ca pris på helix orbital og labe orbital da?? Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Har lyst til å tatovere 182 på høyre håndledd (undersida) til sommeren, siden jeg er en veldig stor blink-182 fan. 8525173[/snapback] Thats pretty cool..... >Stort barskere blir det ikke.... 8526939[/snapback] alltid kjekt å ha et av de 10 mest brukte passordene på armen http://www.p4.no/story.aspx?id=229003 Endret 3. mai 2007 av kaosfjas Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hvordan regner folk ut pris på tattovering? er det ettert størrelse, farge eller tid eller hvordan gjør de det? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 høøøø ??? javel grreeiiit ..... ikke mere og drekka til deg Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er det noen side med litt info om oslo tattoo convention 2007? har vært inne på siden deres men der sto det ikke mye. eller er det noen som har no info? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg kjenner også folk som har revet kråkereir ned i fra treet. Og kråken har tatt hevn.. Med å strø ting på altanen og sånt. +++ Er jo fasinerende... Hadde vert morsomt å fått temmet en kråkeunge 8537324[/snapback] Schååål for kråkene!! Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 noen som har peiling på ca pris på no sånt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Med den kvaliteten, 2,50 og en Bugg. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hepp, Ser etter et tattoverings studio i Oslo, noen med erfaringer og sammenliknings grunnlag? Jeg er villig til betale for det beste, for meg er det viktig at det blir gjort SKIKKELIG. Det er jo noe man skal leve med resten av livet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hepp, Ser etter et tattoverings studio i Oslo, noen med erfaringer og sammenliknings grunnlag? Jeg er villig til betale for det beste, for meg er det viktig at det blir gjort SKIKKELIG. Det er jo noe man skal leve med resten av livet. 8546104[/snapback] pinpåint http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/pinp.../1975213950.htm gysla flinke folk Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sitter nå med en tusj i hånden og prøver å tegne en tattovering.Er ikke aktuellt for meg å tattovere noe som 300 andre har. Hvor nøyaktig kan tattovøren overføre en tegning fra papir til tattovering? hvor god bør tegningen være? Ender sansynlig vis opp med "Never surrender" på armen. Har sett før, men hvis jeg tegner fonten/skriften selv blir det værtfall litt unikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå