Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Du dør antageligvis ikke, men øyenbrynpiercinger er i utgangspunktet krevende, både når det kommer til plassering og smykkevalg.

Følger du den vanlige fjortis-prosedyren (rosa kanyle, stikke hullet for langt ute i brynet, fjerne kanyle, rote rundt i såret med en billig sølvring fra Scorpius), kan du regne med at smykket gror ut i løpet av noen uker og/eller at sølvet farger huden sort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg får ikke lagt med bilder... eg bruker ikke ring som førstegangs piercing. brukker stang me "badeballer" på :p og ja vi brukte rosa nål. gror den ut hvis den får være i fred og då? og den er ikke billig sølvring. den e kjøpt på en eller annen piercing sjappe.

hon som tok an på meg har tatt mange før . og ingen av de har fått problemer med dette.

Lenke til kommentar

Hvor på øyenbrynet er det mest optimalt å pierce da?

Hva i alle dager skal jeg si til personen bak disken i studioet når jeg skal skaffe med et hull der? :p

Edit: psilocybe, hvilken side er vanligst å ta piercing på?

Edit2: Selges det forresten ørepynt(bedre ord?) på slike studioer? Er så lei av å bare kunne kjøpe "blingbling".

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Hvor på øyenbrynet er det mest optimalt å pierce da?

Hva i alle dager skal jeg si til personen bak disken i studioet når jeg skal skaffe med et hull der? :p

Edit: psilocybe, hvilken side er vanligst å ta piercing på?

Edit2: Selges det forresten ørepynt(bedre ord?) på slike studioer? Er så lei av å bare kunne kjøpe "blingbling".

8435798[/snapback]

1. si du skal ha piercing i øyenbrynet

2. venstre, med mindre du er gay :p

3. sjekk ebay, 10ganger så billig der

__

Jeg tok øyenbrynet selv, 2mm piercingnål. gikk overaskende bra, snurra mye på smykket da så tror det hjalp endel. for jeg var egentlig doomed

Lenke til kommentar

ja. badeballer av plast.. den er lang nok til at det går fint å rense den.. så det skal ikke bli noe problem..

og en kompis av meg tok på skikkeli sjappe.. å hannes ser ut til å være ganske så likt plassert å allt det ..

Endret av minime993
Lenke til kommentar

gå på apoteket og kjøp den største nålen de har der. jeg brukte selv den som e 1.2mm sjukk. men tror de skal ha større. så er det bare å sette i gang .. dra "ut" øyenbryne litt.. så stikke nålen gjennom.. det som e mest stress e å få piercingen igjennom hullet:P (hvertfall når den e 1.6mm og nålen bare 1.2mm:P) men det går greit..

rens med sterilisert saltvann.. koster 17kr for en liter på apoteket.

og en dr. greve sensitiv intimvask.. ;)

kos deg... for å si det sjapt og greit.. MYE penger spart.. ^^

Lenke til kommentar

Vel, jeg tør rett og slett ikke gjøre slikt på meg selv.

Kan tenke meg at det er en grunn til at noen har dette som jobb.

Enig med treigingen under meg. :D

Forresten, minime93, så heter det "tykk"/"tjukk", ikke "sjukk".

Endret av Minus
Lenke til kommentar

sorry skrive feil.. ;)

vil ikke helt si likegyldig.. vil heller si at det kalles å stole på vennene sine ;)

eg tok sjangsen. og det har gått fint hittil. den har ikke hovnet opp eller vist noen tegn til infeksjon ennå hvertfall.. får se med tiden ;) men no kubber eg.. ^^ kos dere ;)

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til tatovering? Skal ha en på toppen av armen.

Vil ikke ha noe tribal greier :p

Har også lyst på en tatovering over hele armen, noe som dette:

aa-arm-tattoo-01.jpg

Hva syns dere om å tatovere Angus Young på armen?

MV15.jpg

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Når du spør om noen har tips til tatovering så må du regne med det blir omtrent like personlig som en tribal. Skal du ha en tattovering med betydning for deg, så må du selv finne ut hva det er.

8441319[/snapback]

Må ikke nødvendigvis være av betydning. Jeg vil ha noe som er kult, men finnes mange rå tatoveringer, så vil se på noen dere syns er råe.

Men vet dere om noen råe Angus - AC/DC tatoveringer da?

Lenke til kommentar

jeg synes dr gonzo har en fantastisk sleeve, men tror neppe han lar andre stjele den :p så da får man jo kline til med psilocybe sine forslag istedet? særlig skillingsbolle tror jeg vil gjøre seg bra.

heter forøvrig kjapt, ikke sjapt også.

Endret av kaosfjas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...