Kenny™ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ich libe dich psilocybe! Endelig fikk jeg litt sikkelig info i en stor dose. Lenke til kommentar
norseson Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Svarar du ikkje på PM psilocybe? Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg er fortsatt ung, så jeg satser ikke på noen megaheftige piercinger og dill helt enda, så jeg holder meg til ørene mine :] Akkurat nå, har jeg to lobes og en helix. En tatt selv, to i studio. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Neste på planen er anti-helix og en tragus. Har også lyst på noe midt på øret.. Muligens conch, eller snug? Den venter jeg med isåfall. Edit: (Forresten, noen sjapper i Oslo-området å anbefale?) Endret 13. april 2007 av murderotica Lenke til kommentar
kimman Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Vet noen om noen tatovør som er svært flink i å tatovere ansikter? Som er pålitelig også Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Edit: (Forresten, noen sjapper i Oslo-området å anbefale?) 8376965[/snapback] Pin-point og House of pain. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Forresten, noen sjapper i Oslo-området å anbefale? 8376965[/snapback] House of Paine... virkelig å anbefale! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 House of Paine... virkelig å anbefale! 8392737[/snapback] Tattoverer de også? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tatoverer de også?8394041[/snapback] Det gjør de. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som vet om kvaliteten til House of Pain er jevnt over god på alle studioene deres? Valget står mellom Solid og House of Pain i Stavanger, er en sleve på overarmen det er snakk om. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 om kvaliteten på house of paine er gjevn over alt, veit jeg ikke... men jaffal i storgata 9 i oslo, er det meget bra... Men der tattooverer de helst bare greier de setter seg ned og designer sjøl... Lenke til kommentar
kimman Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vet noen om noen tatovør som er svært flink i å tatovere ansikter? Som er pålitelig også 8378743[/snapback] Med det mener jeg altså portrett.. Noen som vet? Helst i oslo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Psilocybe sa baki her at korsettpiercinger ikke er permanent: Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Tipper det er fordi surfacepiercinger gror så lett ut. Tror napen min må ta kvelden snart, btw. Når man setter så mange piercinger samtidig blir de dessuten knotete å gro. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Surfacepiercinger gror ut for et godt ord, og når du i tillegg utsetter dem for ekstra ubehageligheter (snører gjennom) og gjerne også sover på smykkene, så sier det seg selv at det er en særdeles midlertidig ting. Det er selvfølgelig noen få som får dem til å gro, men det er unntaket snarere enn regelen. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Er det noen brusker i øret man skal være forsiktig å stikke nåla igjennom? Det med tanke på nerver og sånt. Lurer, siden at man ikke kan stikke over alt over øyet.... Endret 19. april 2007 av Navitas87 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Tenker påføre meg en slik ein etterhvert: http://www.ratemyink.com/?action=ssp&pid=946 Eneste jeg lurer på er hvor er et gunstig sted ha den? Jeg tenker da både utseendene og et sted slik at den ikke sees godt om man er f. eks skulle vært på jobbintervju. Er baksiden av leggen eller brystet en god ide? Endret 20. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hvis du tar den, skal jeg nominere deg til Harryprisen 07. Hvis du vil ha et litt mer seriøst svar, noe jeg regner med, har jeg det også. ^^ Slike tattoveringer passer ofte på innsiden av underarmen eller på yttersiden av leggen. Skal du ta den på kassen, bør du være særdeles godt trent for at det skal se bra ut. Jeg tror ikke noen a disse stedene vil by på noen problemer når det gjelder jobbintervju eller fremtidig karriere. De jobbene jeg ser for meg det kan være et problem, er jobber der kleskoden er dress - og da blir den jo tildekket. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvis du tar den, skal jeg nominere deg til Harryprisen 07. Hvis du vil ha et litt mer seriøst svar, noe jeg regner med, har jeg det også. ^^ Slike tattoveringer passer ofte på innsiden av underarmen eller på yttersiden av leggen. Skal du ta den på kassen, bør du være særdeles godt trent for at det skal se bra ut. Jeg tror ikke noen a disse stedene vil by på noen problemer når det gjelder jobbintervju eller fremtidig karriere. De jobbene jeg ser for meg det kan være et problem, er jobber der kleskoden er dress - og da blir den jo tildekket. 8434159[/snapback] yep harry pris er sikkert , men samme plassene som han sier . Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 At utenomforstående som overhodet ikke er fotball interesserte synes den er harry er noe jeg aksepterer Lenke til kommentar
minime993 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 no har det seg sånn at eg endte opp med at en venninne av meg tok piercing i øyebryne på meg.. me sånn nål kjøpt på apoteket. bare lurer på om dette e noe sånn ekstremt farlig eller om det går greit så lenge eg renser det gjevnlig og godt..? og er der noen sånn veldige farer ved å ta selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå