Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er fortsatt ung, så jeg satser ikke på noen megaheftige piercinger

og dill helt enda, så jeg holder meg til ørene mine :]

 

Akkurat nå, har jeg to lobes og en helix. En tatt selv, to i studio.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2d13c6x.jpg

 

Neste på planen er anti-helix og en tragus.

Har også lyst på noe midt på øret.. Muligens conch, eller snug? Den venter jeg med isåfall.

 

Edit: (Forresten, noen sjapper i Oslo-området å anbefale?)

Endret av murderotica
Lenke til kommentar

Hvis du tar den, skal jeg nominere deg til Harryprisen 07.

 

Hvis du vil ha et litt mer seriøst svar, noe jeg regner med, har jeg det også. ^^ Slike tattoveringer passer ofte på innsiden av underarmen eller på yttersiden av leggen. Skal du ta den på kassen, bør du være særdeles godt trent for at det skal se bra ut.

 

Jeg tror ikke noen a disse stedene vil by på noen problemer når det gjelder jobbintervju eller fremtidig karriere. De jobbene jeg ser for meg det kan være et problem, er jobber der kleskoden er dress - og da blir den jo tildekket.

Lenke til kommentar
Hvis du tar den, skal jeg nominere deg til Harryprisen 07.

 

Hvis du vil ha et litt mer seriøst svar, noe jeg regner med, har jeg det også. ^^ Slike tattoveringer passer ofte på innsiden av underarmen eller på yttersiden av leggen. Skal du ta den på kassen, bør du være særdeles godt trent for at det skal se bra ut.

 

Jeg tror ikke noen a disse stedene vil by på noen problemer når det gjelder jobbintervju eller fremtidig karriere. De jobbene jeg ser for meg det kan være et problem, er jobber der kleskoden er dress - og da blir den jo tildekket.

8434159[/snapback]

yep harry pris er sikkert , men samme plassene som han sier .

Lenke til kommentar

no har det seg sånn at eg endte opp med at en venninne av meg tok piercing i øyebryne på meg.. me sånn nål kjøpt på apoteket. bare lurer på om dette e noe sånn ekstremt farlig eller om det går greit så lenge eg renser det gjevnlig og godt..?

 

og er der noen sånn veldige farer ved å ta selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...