bIsk0p Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 solid er den i gata som går bak kulturhuset, med session. Leadin light er den andre. 1-2 gater lenre bort. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Scarface ligner på Patrick Stewart med hår mens de Niro ser hakket mer retarded ut enn Sling Blade. Forferdelig tegnet. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 I tillegg virka grensestrekane i fjeset til han på nippelen altfor markerte, i førehald til kontrastnivået på resten av motivet... Ikkje noko eg ville kalt eit bra resultat:( Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Da har jeg tatt det Var bare, som sagt, kortvarig smerte, akkurat når man tar det, og utvider... Jeg fikk seriøst, bare en dråpe blod når jeg tok det, som piercern å syns var litt "rart", og har ikke blødd mye etter dette heller... det er litt rart å gå med, noe er jo ikke som det skal hehe... Det verste av alt, jeg VEIT ikke hvorfor jegvil ha det engang! Men nå har jeg nå det, og jeg er stolt over det! at jeg turte! Herregud! hehe Kan komme med bilde, men det blir ikke før om ei stund, da det ser "normalt" ut der nede 8282834[/snapback] Du tar piercing tvers gjenom junior, men vet ikke hvorfor du ville ta den? Høres ut som en godt gjenomtenkt piercing. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du tar piercing tvers gjenom junior, men vet ikke hvorfor du ville ta den? Høres ut som en godt gjenomtenkt piercing. 8297632[/snapback] Godt gjennomtengt er den... Men hvorfor, veit jeg bare ikke... fikk bare veldig lyst plutselig... Det verste av alt, er at jeg vil ha 4 stykker der nede... Å jeg er forelska i piercingen min Lenke til kommentar
LasH Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei. Jeg lurte på hvor lenge jeg burde vente før jeg bytter piercingen min. Hulet ble tatt for 4 uker siden. Tok piercing i den "klompen" på øret^^. Se bilde, så vet dere hvor jeg mener. Takk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Ta den ut med en gang, la den gro og få den tatt skikkelig om en måneds tid. Jeg kan tenke meg at den ikke har grodd i det hele tatt, grunnet utformingen på dobben. Lenke til kommentar
PAlbert Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hi, www.He-She-Body.com har 'bioplast' til salg, er det 'OK' priser? Bioplast™ Body Jewelry Bioplast™ conforms to all world wide standards on use of body jewelry materials. * Bioplast™ is biocompatible. * Bioplast™ is flexible. * People pierced with Bioplast™ have less swelling and infections. * The healing process with Bioplast™ is faster than that of other materials. * No allergic reactions (no nickel) * Bioplast™ can be sterilized by autoclave (up to 121°c. shaft only) * Bioplast™ is one of the best materials for initial piercing. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Godt gjennomtengt er den...Men hvorfor, veit jeg bare ikke... fikk bare veldig lyst plutselig... Det verste av alt, er at jeg vil ha 4 stykker der nede... Å jeg er forelska i piercingen min 8312907[/snapback] Hehe, lett å bli hekta. Jeg har en kamerat som har frenum, og han digger den grenseløst. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Hi, <link> har 'bioplast' til salg, er det 'OK' priser? Regner med at du på en eller annen måte er involvert i sida å beuker dette som et sted for å reklamere? Synes alt av pierconger er voldsomt dyrt i Norge jeg, så det jeg kjøper inn bestiller jeg på ebay. Til tross for dårligere kvalitet så synes jeg ikke det er verdt 150kr pr smykke. men det er meg da Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ingen som har sett noen med en jackass logo tatovert eller?.. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 motiv-tips for den ukreative... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Så harry. Folk som vil ha slikt tatovert på seg må det være noe veldig, veldig feil med. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ingen som har sett noen med en jackass logo tatovert eller?..8346519[/snapback] Gotta love google. [ Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Ingen som har sett noen med en jackass logo tatovert eller?..8346519[/snapback] Gotta love google. [ 8349144[/snapback] Prøvde ei god stund, men fant ikke no. Hva søkte du etter? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Prøvde ei god stund, men fant ikke no. Hva søkte du etter?8349173[/snapback] Jackass tattoo Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) jeg vill ha en petagram på høyre skulder, noen som har noen og anbefale som er kule i den forstanden? vurderer den jeg har som avetar da Endret 10. april 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Prøvde ei god stund, men fant ikke no. Hva søkte du etter?8349173[/snapback] Jackass tattoo 8349182[/snapback] Merkelig, det jeg søkte etter, sikker oversett den. Anyways, hva syns folket om en sånn en? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Prøvde ei god stund, men fant ikke no. Hva søkte du etter?8349173[/snapback] Jackass tattoo 8349182[/snapback] Merkelig, det jeg søkte etter, sikker oversett den. Anyways, hva syns folket om en sånn en? 8349588[/snapback] Like tøff som denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå