hmz Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 hei på folket Lurer på om det er noen her inne som har piercing igjennom hele skallen "der nede"...? Noe jegburde vite? Jeg skal ta det i morgen, på house of paine i oslo... 8268777[/snapback] Har du fått tatt den? Hvordan ble det? Vondt, går jeg ut ifra? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Kan du forklare hvorfor i he***** du vil deg selv så vondt? Klarer bare ikke skjønne det... 8276715[/snapback] Det er ikke så vondt faktisk. Og det er også en veldig kortvaring smerte, sånn som alle piercinger. Har selv, sleit litt de første dagene med at det blødde. Ellers har det ikke være noen problemer. Kan være litt i veien, når noen sitter på deg og treffer kan det gjøre litt vondt. Men er bare å flytte litt på den. Og av og til så kiler det, noe som ikke alltid er like godt timet Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Men hvorfor skulle man gidde å ha der? Er det kult? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Kan du forklare hvorfor i he***** du vil deg selv så vondt? Klarer bare ikke skjønne det... 8276715[/snapback] Det er ikke så vondt faktisk. Og det er også en veldig kortvaring smerte, sånn som alle piercinger. Har selv, sleit litt de første dagene med at det blødde. Ellers har det ikke være noen problemer. Kan være litt i veien, når noen sitter på deg og treffer kan det gjøre litt vondt. Men er bare å flytte litt på den. Og av og til så kiler det, noe som ikke alltid er like godt timet 8281493[/snapback] Jeg skjønner fortsatt ikke vitsen. Har selv piercing i leppa, og har tatt den fordi jeg syntes det er fint. Men en piercing gjennom junior vil de færreste se, og dessuten sier du jo selv at den innimellom er i veien. Med mindre dette gir en VELDIG fordel i senga,( selvom jeg ikke tror det) kan jeg ikke fatte hvorfor folk gjør dette frivillig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg hadde lyst på prøve det. Det var ingen andre piercinger jeg kunne tenke meg, og jeg hadde lyst på en ny. Så da ble det den Og jeg har ingen behov for at alle skal se (eller vite) hva jeg gjør, alle piercingene mine er utav synsviddene for normale mennesker. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Da har jeg tatt det Var bare, som sagt, kortvarig smerte, akkurat når man tar det, og utvider... Jeg fikk seriøst, bare en dråpe blod når jeg tok det, som piercern å syns var litt "rart", og har ikke blødd mye etter dette heller... det er litt rart å gå med, noe er jo ikke som det skal hehe... Det verste av alt, jeg VEIT ikke hvorfor jegvil ha det engang! Men nå har jeg nå det, og jeg er stolt over det! at jeg turte! Herregud! hehe Kan komme med bilde, men det blir ikke før om ei stund, da det ser "normalt" ut der nede Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg blødde heller ikke noe særlig når jeg tok. Men første natta og når jeg sprang rundt på jobb de 3-4 neste dagene, så kom det en del. Skal du utvide? :S Og har du tvers igjennom eller prince albert..? Lenke til kommentar
fompa Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Ja, jeg vil utvide... Nå har jeg 2 mm og har planer om 3,5 -4 mm... Ja, jeg har tvers igjennom hele pakka... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg skjønner fortsatt ikke vitsen. Har selv piercing i leppa, og har tatt den fordi jeg syntes det er fint. Men en piercing gjennom junior vil de færreste se, og dessuten sier du jo selv at den innimellom er i veien. Med mindre dette gir en VELDIG fordel i senga,( selvom jeg ikke tror det) kan jeg ikke fatte hvorfor folk gjør dette frivillig. 8282339[/snapback] Gir leppepiercingen din deg noen fordeler, egentlig? Tok du den fordi andre skal se på den? Lenke til kommentar
fompa Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 psilocybe, du som driver med piercing... Hvor lang tid mener du jeg burde vente før jeg starter med å utvide høle mitt igjennom pikkhue? Folka på house of paine i oslo, mener jeg burde vente i ett halvt år... noe jeg syntes virker lenge... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Er det liksom hull GJENNOM glansen? Vil ikke det bli litt vanskelig å tisse da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 psilocybe, du som driver med piercing...Hvor lang tid mener du jeg burde vente før jeg starter med å utvide høle mitt igjennom pikkhue? Folka på house of paine i oslo, mener jeg burde vente i ett halvt år... noe jeg syntes virker lenge... 8283873[/snapback] Tja, først skal den gro, så skal den gro skikkelig. Å utvide den etter et halvt år er ganske optimistisk, spør du meg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Er det liksom hull GJENNOM glansen? Vil ikke det bli litt vanskelig å tisse da? 8284029[/snapback] Hehe har lurt på det selv. Blir det ikke som en lekk vannslange ? Lenke til kommentar
fompa Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Det "lekker" ikke... men det er en liten øvelse å lære seg å pisse på nytt, ja... svir litt gjør det å, derfor jeg drikker mye vann, for å vanne ut pisset... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Hei Er det noen her inne som veit om "ordentlige" piercing/bodyart-studioer i Stavangerområdet, og evt. hjemmesider o.l.? Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av en "industrial" eller hva det heter, men sliter med å finne relevant informasjon om hvor de utføres.. heh.. Håper noe kan komme med litt input her! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Hei Er det noen her inne som veit om "ordentlige" piercing/bodyart-studioer i Stavangerområdet, og evt. hjemmesider o.l.? Lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av en "industrial" eller hva det heter, men sliter med å finne relevant informasjon om hvor de utføres.. heh.. Håper noe kan komme med litt input her! 8288410[/snapback] Stikk innom solid, der for du all info du trenger + et perfekt utført arbeid Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 http://www.solidboyz.com/ linker til begge sidene til sollid tatto Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) noen som veit om nosom tatoverer og pirercings?? i telemark glemte jeg og si Endret 1. april 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Stikk innom solid, der for du all info du trenger + et perfekt utført arbeid 8288841[/snapback] Yay... hvor holder de til? Kan det være den "butikken" i nærhet av kinoen? http://www.solidboyz.com/linker til begge sidene til sollid tatto 8289054[/snapback] Takk for det Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 det er en av butikkene nær kinoen , husker ikke hva den andre heter , men denne ligger litt lengre unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå