Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Prislappen ligger så langt på 1200+ tror jeg..  :hmm:

8163121[/snapback]

Hva nøyaktig får du for den prisen?

8163191[/snapback]

 

Jeg har plugger i fra 0.1mm til 6mm =)

 

Har fått innsettingen gratis .. Men egentlig er det 50kr per gang .. Jeg går opp et hakk per mnd.. tror jeg har hold på litt lengre enn 5 mnd.. Husker ikke hvor mange hakk det var før 2mm.. begynte på 0.1mm iallefall, så tror jeg det var 0.5, så 0.7, 1.2, 1.6 også 2mm.. Dvs har holdt på i 6-7-8mnd? :S

 

5mnd er for lite, men 8 er for mye.. Husker ikke lengre :| Det er 100,- per plugg iallefall, så det spørs hvor mange skritt det har vært.. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så å strekke er bare å sette inn en større øreting? Må jo være billigere å bedre å gjøre det selv med en slik snurr.

8164807[/snapback]

 

Det er billigere, men jeg synes ikke strekke ringene er noe fine/kule/stilige (eller hva vi snakker om her) Det går også veldig mye raskere med strekke ring. Jeg kjenner ei som har 1.1cm på 3 mnd...

Lenke til kommentar

Han garanterer 100% "proffesjonalitet". Løp og kjøp, folkens.

 

edit: Er det bare meg eller ligner han på Uwe Boll?

 

edit2: Haha, ingen linjal i studio ser jeg.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
pentagramx2.jpg

edit3: Hva faen er det som skjer her? Jeg loller.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
swordskull.jpg

edit4:

Når det gjelder sistnevnte prosedyre, så er det noe som strider mot min hellige menneskelige overbevisning - å gjennomhulle et menneskes kjønnsorgan. Med andre ord - det er noe jeg ikke under noen omstendighet vil gjøre.

 

Haha, for en tulling.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Ingen som har et bildet av tatovering som George Clooney har i From Dusk till Dawn, eventuelt en som ligner? Har vurdert å ta en tattovering men vil vente til jeg er eldre og litt mer "voksen" har vurdert både noen både for looks og mer personlige, men de må skille seg ut litt.

 

Edit: Leif was here.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...