bIsk0p Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Prislappen ligger så langt på 1200+ tror jeg.. 8163121[/snapback] Hva nøyaktig får du for den prisen? 8163191[/snapback] Jeg har plugger i fra 0.1mm til 6mm =) Har fått innsettingen gratis .. Men egentlig er det 50kr per gang .. Jeg går opp et hakk per mnd.. tror jeg har hold på litt lengre enn 5 mnd.. Husker ikke hvor mange hakk det var før 2mm.. begynte på 0.1mm iallefall, så tror jeg det var 0.5, så 0.7, 1.2, 1.6 også 2mm.. Dvs har holdt på i 6-7-8mnd? :S 5mnd er for lite, men 8 er for mye.. Husker ikke lengre :| Det er 100,- per plugg iallefall, så det spørs hvor mange skritt det har vært.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Så å strekke er bare å sette inn en større øreting? Må jo være billigere å bedre å gjøre det selv med en slik snurr. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 http://wiki.bmezine.com/index.php/Microdermal Stilige saker. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 http://wiki.bmezine.com/index.php/Microdermal Stilige saker. 8167014[/snapback] det var stilig Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2007 Så å strekke er bare å sette inn en større øreting? Må jo være billigere å bedre å gjøre det selv med en slik snurr. 8164807[/snapback] Det er billigere, men jeg synes ikke strekke ringene er noe fine/kule/stilige (eller hva vi snakker om her) Det går også veldig mye raskere med strekke ring. Jeg kjenner ei som har 1.1cm på 3 mnd... Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) yeeeehaaaaw, vår alles store helt Tattoo-Harald har rekonstruert websidene og tydeligvis lagt vekt på å luke ut de verste skrekkskamferingene fra billedgalleriet. Vil han lykkes? Dette blir spennende. Følg med i neste episode av "Tattoo-Harald voldtar nordtrøndersk hud" http://www.tattooharald.com/ Endret 21. mars 2007 av dr Gonzo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Han garanterer 100% "proffesjonalitet". Løp og kjøp, folkens. edit: Er det bare meg eller ligner han på Uwe Boll? edit2: Haha, ingen linjal i studio ser jeg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor edit3: Hva faen er det som skjer her? Jeg loller. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor edit4: Når det gjelder sistnevnte prosedyre, så er det noe som strider mot min hellige menneskelige overbevisning - å gjennomhulle et menneskes kjønnsorgan. Med andre ord - det er noe jeg ikke under noen omstendighet vil gjøre. Haha, for en tulling. Endret 21. mars 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ingen som har et bildet av tatovering som George Clooney har i From Dusk till Dawn, eventuelt en som ligner? Har vurdert å ta en tattovering men vil vente til jeg er eldre og litt mer "voksen" har vurdert både noen både for looks og mer personlige, men de må skille seg ut litt. Edit: Leif was here. Endret 21. mars 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 http://www.bellaonline.com/articles/art21770.asp http://www.google.no/search?q=From+Dusk+ti...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Takker, synd ikke hele tattoveringa synes. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt noe lignende da, fra underarm til hals. Litt annet mønster dog. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 er jo bare og få laget en så stor tribal tatto , med flammelignende mønster , enhver flink tatto artist burde kunne dette , og hvis du nevner filmen så vet de nok hva du mener Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Her går man rett fra TattooHarald til Fråmm Dusk Till Dån-saker. Jaja, to sider av samme sak, for så vidt. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 tatoveringene til harald er fantastiske greier, gjennomført ræva arbeid, gleder meg til bildeupdaten! finnes det ikke en form for fagbrev for tatovører? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 finnes det ikke en form for fagbrev for tatovører? 8207080[/snapback] Nix. Det er ikke akkurat et yrke man kan ha på videregående, så da blir det enten selvlært eller lærling. Dessverre er det litt for mange som tenker med lommeboken, så da får mongodotter som Harald holde på mer enn det som godt er. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Her går man rett fra TattooHarald til Fråmm Dusk Till Dån-saker. Jaja, to sider av samme sak, for så vidt. 8206688[/snapback] er jo han som spør , jeg bare svarer Lenke til kommentar
fompa Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 hei på folket Lurer på om det er noen her inne som har piercing igjennom hele skallen "der nede"...? Noe jegburde vite? Jeg skal ta det i morgen, på house of paine i oslo... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Altså gjennom kukhodet? Syke, syke mann Det er faen meg dristig. Men lykke til, får poste bilde... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Noe jegburde vite? 8268777[/snapback] Du får alt av info der. Rens når du skal, sånn du skal og ikke pell. Når langt med det. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Kan du forklare hvorfor i he***** du vil deg selv så vondt? Klarer bare ikke skjønne det... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) hei på folket Lurer på om det er noen her inne som har piercing igjennom hele skallen "der nede"...? Noe jegburde vite? Jeg skal ta det i morgen, på house of paine i oslo... 8268777[/snapback] Hvorfor? Endret 30. mars 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå