figure_02 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Skal kjøpe nye ringer nå, har bare sånna "faka" med en tynn tråd som faktisk er inni øret, kan jeg bare kjøpe noen som er like tjukke over hele og så bare presse de inn? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Det er flere måter å gjøre det på. Det finnes strekke ringer, som man snur på med gjevne mellom rom (blir større og større det lengre inn du kommer). 8086030[/snapback] Det fungerer veldig bra. Gjør ikke så altfor vondt heller. 8088583[/snapback] Jeg vil nå ikke si at det gjør så veldig vondt i det hele tatt. Når jeg gikk fra øredobb, til første plugg. Så pressa dama mi den bare inn, så den kjente jeg. Og fra 4 til 5. Men 5 til 6 kjente jeg ingenting. Og da brukte piceren ikke noe strekke "nål" først. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Når det gjelder strekking av flipper, så kan du også bruke skalpell. (utføres proft, naturligvis.) Smerte er individuelt. Syntes ikke det var så ille, per dags dato har jeg 18 mm flipper, samt 4 mm punch. PMMA tapers fra barbarella er å anbefale om du skal strekke selv. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Hva synes dere om å ha piercing i den "klompen" på øret? Ikke i øreflippen, men oppforbi. Har lyst å ta et i øre, men vet ikke hvor ^^ Endret 9. mars 2007 av LasH Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Når det gjelder strekking av flipper, så kan du også bruke skalpell. (utføres proft, naturligvis.) Smerte er individuelt. Syntes ikke det var så ille, per dags dato har jeg 18 mm flipper, samt 4 mm punch. PMMA tapers fra barbarella er å anbefale om du skal strekke selv. 8093535[/snapback] Går det raskere å strekke ved bruk av skalpell? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) har litt lyst til og ha dette eller et kors et eller annet sted, noen som har noen råd om hvor jeg kan ha dette henne?? takker for svar vis noen gir meg et da?? Endret 9. mars 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Går det raskere å strekke ved bruk av skalpell? 8117152[/snapback] Ære være BME. <3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hva gjør man hvis piercingen er halvveis avrivd/revna. Er i øyenbrynet. Har tatt ut smykket og latt det blø litt, men skal jeg bare vente på at det gror igjen? kan jeg bruke samme hullet igjen senere? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 har litt lyst til og ha dette eller et kors et eller annet sted, noen som har noen råd om hvor jeg kan ha dette henne?? takker for svar vis noen gir meg et da?? 8118666[/snapback] Dersom du skal ha den tatoveringen kun for AlfaOmega-betydningen, synes jeg du heller skal gå for dette motivet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hva gjør man hvis piercingen er halvveis avrivd/revna. Er i øyenbrynet. Har tatt ut smykket og latt det blø litt, men skal jeg bare vente på at det gror igjen? kan jeg bruke samme hullet igjen senere? 8127037[/snapback] Tar den ut, lar den gro. Da jeg ikke er noe særlig fan av å ha det i øyenbrynet, så ville jeg anbefalt å ta en annen plass evt. Men hvis du ønsker å ha der, så tar du nytt 1-2 mnd etter du tar ut smykket. Jeg har selv tatt ut av den jeg hadde i den ene nippelen, dette pga den nesten ikke hadde noe feste igjen. Jeg er usikker på om jeg skal ta ny.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har selv tatt ut av den jeg hadde i den ene nippelen, dette pga den nesten ikke hadde noe feste igjen. 8127898[/snapback] Samme holder på å skje her. Har mistet nesten halve festet på ett år og to måneder. Hvordan ser den ut nå når du har tatt den ut? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg har selv tatt ut av den jeg hadde i den ene nippelen, dette pga den nesten ikke hadde noe feste igjen. 8127898[/snapback] Samme holder på å skje her. Har mistet nesten halve festet på ett år og to måneder. Hvordan ser den ut nå når du har tatt den ut? 8127950[/snapback] Den grodde på 2 dager. (Hullene) Jeg merker at inni nippelen ikke er helt grodd, når jeg tar på den. Så er den slags klump inni. Men ser relativt normal ut.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 har litt lyst til og ha dette eller et kors et eller annet sted, noen som har noen råd om hvor jeg kan ha dette henne?? takker for svar vis noen gir meg et da?? 8118666[/snapback] Dersom du skal ha den tatoveringen kun for AlfaOmega-betydningen, synes jeg du heller skal gå for dette motivet 8127712[/snapback] jaha?? og hvor burde jeg ha den da?? det svarte du ikke på da Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Dersom du skal ha den tatoveringen kun for AlfaOmega-betydningen, synes jeg du heller skal gå for dette motivet 8127712[/snapback] jaha?? og hvor burde jeg ha den da?? det svarte du ikke på da 8130109[/snapback] Fordi jeg synes den var kulere vel? Jeg synes det ser bedre ut med et symbol som en tatovering framfor to bokstaver som så helt malplassert ut ved siden av hverandre. Men det er jo såklart bare min mening, du skal da virkelig få lov til å bestemme ting selv Endret 11. mars 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 jaha?? og hvor burde jeg ha den da?? det svarte du ikke på da 8130109[/snapback] Fordi jeg synes den var kulere vel? 8130147[/snapback] Hvor, ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hvor, ikke hvorfor. 8130162[/snapback] Aaah, det klara litt opp. Jeg hadde gått for i nakken! Nesten mellom skulderbladene. Kjekt med symmetri med figurer som er symmetriske. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Bak på underarmen oppe ved leddet Hvis du skjønnte no av det Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Leker litt med tanken på å få meg piercing i brystvorta nå, men.. Hvordan er det man fester den egentlig? Jeg har ikke særlig store brystvorter. Hadde vært snilt om noen med erfaring kunne svart meg. Edit: Leter også etter en fin øredobb til øreflippen. Finner ingen gode nettbutikker for menn. Endret 11. mars 2007 av KristianG Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Heisann. Jeg har ganske lyst til å ta hull i ørene, og det har jeg hatt en stund. Jeg vill ikke ha sånn bling, men litt større hull med en stor øreting. Vet ikke helt hva det heter. Bør jeg ta i begge ørene? Kommer jo til å se rart ut med bare en tror jeg.. Er det veldig vont å få slike hull i ørene? Går det an å stoppe ved en viss størrelse så blir ikke hullene utvidet mer? Jeg så noen drittkule øresmykketing tiligere i tråden for lenge siden, men jeg kan ikke finne de igjen. De var laget av glass og så nesten ut som klinkekuler inn trur jeg. Takk for svar Endret 13. mars 2007 av PyroCX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå