Acrid Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Alle Jeg kjenner et par jenter som har piercing i brystvorten, og de er ikke slutty Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Alle Jeg kjenner et par jenter som har piercing i brystvorten, og de er ikke slutty Ok. Det er jo bare å ta den av hvis det blir "too much" Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Tja, da må du vel vente i noen måneder først, det må gro vet du Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Har tenkt lenge på å ta piercing i brystvorten nå, men alle sier det sier så vulgært og slutty ut - og kjæresten min nekter meg. Hvordan folk er det egentlig som tar det, psilocybe? Alle mulige, egentlig. Ikke det at jeg rekker å bli særlig godt kjent med folk i løpet av de få minuttene det tar, men det er ingen "typer" som går igjen. Nå regner jeg med at du tar en piercing hovedsakelig for din egen del, ikke for venninnene dine eller kjæresten din. Din kropp, ditt valg. Helt til sist, et fint illustrasjonsbilde. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Få se bilde av dine piercinger og tattoos da Zyklon... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 mohaha. tenk når tiden går, da forsvnner jo denne ^_^ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Nice tatovering Zyklon! Men hvorfor har alle bildene i svart/hvitt Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Alle Jeg kjenner et par jenter som har piercing i brystvorten, og de er ikke slutty Ok. Det er jo bare å ta den av hvis det blir "too much" Jeg ville vært litt skeptisk til å ta piercing i brystvorten. Et lite miss og du kan skape mye trøbbel for deg selv senere dersom du får barn og skal amme. Personlig synes jeg det er snaxent med veltrente menn med barbell(?) i brystvorten. MMmh! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Vel.. får man det gjort hos folk som vet hva de driver med, får piercingen satt med et propert smykke (ring til å begynne med, minst 2-2,4mm tykt (bildet over er med 2,4mm smykker)), følger renseanvisningen til punkt og prikke og unngår at en evt. partner slafser ut over dem under groperioden, så skal det gå ganske så fint. Et par melkekanaler vil bli kappet over, men det skal ikke hindre en i å amme normalt. Jeg kjenner flere som har/har hatt flerfoldige piercinger i brystvortene og som ammer uten problemer. Grunnen til at piercingene bør settes med tykke smykker, er på grunn av den såkalte "ostekutter-effekten" som kan oppstå med for tynne smykker. Drar noen hardt nok i et 1,2-1,6mm tykt smykke, kan såret revne. Det vil da bygge seg opp hardt arrvev rundt smykket, noe som ikke er særlig bra for fremtidig amming. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har et aldri så lite spørsmål på vegne av en kamerat.. Vi tok piercing sammen, men han har fått en blåveis av den nå. Har hørt at det kan være farlig, men du vet jo seff dette bedre enn oss Bare synes det er rart, det ble jo utført med 5 min. mellomrom maks, og jeg har ikke fått noen blåveis... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ingen fare. Det er bare en liten utblødning under huden, og det går over i løpet av et par dager. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Det ble han glad for å høre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Dagens gladnyhet: Snuskene Bak Kinoen har lagt ned bedriften. O fryd, o glede! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hvorfor la de ned? Ble de stengt eller var det av fri vilje (i så fall, er det for godt?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Vet egentlig ikke så mye om det. Kjørte forbi lokalet på onsdag, da var gardinene fjernet og teksten på vinduet skrapet bort. Jannicke@Let's Buzz har tatovert han som drev stedet, og han snakket om å flytte tilbake til Chile. Så, ja, man kan anta at det er for godt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 *Mobbe alle fjortissene som ikke får tatt tattovering de kommer til å angre på at de tok der de tok den resten av livet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå