Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt lenge på å ta piercing i brystvorten nå, men alle sier det sier så vulgært og slutty ut - og kjæresten min nekter meg. Hvordan folk er det egentlig som tar det, psilocybe?

Alle mulige, egentlig. Ikke det at jeg rekker å bli særlig godt kjent med folk i løpet av de få minuttene det tar, men det er ingen "typer" som går igjen.

Nå regner jeg med at du tar en piercing hovedsakelig for din egen del, ikke for venninnene dine eller kjæresten din. Din kropp, ditt valg.

Helt til sist, et fint illustrasjonsbilde.

2x.jpg

Lenke til kommentar
Alle :) Jeg kjenner et par jenter som har piercing i brystvorten, og de er ikke slutty ;)

Ok. Det er jo bare å ta den av hvis det blir "too much" ;)

Jeg ville vært litt skeptisk til å ta piercing i brystvorten. Et lite miss og du kan skape mye trøbbel for deg selv senere dersom du får barn og skal amme.

Personlig synes jeg det er snaxent med veltrente menn med barbell(?) i brystvorten. MMmh! :dribble:

Lenke til kommentar

Vel.. får man det gjort hos folk som vet hva de driver med, får piercingen satt med et propert smykke (ring til å begynne med, minst 2-2,4mm tykt (bildet over er med 2,4mm smykker)), følger renseanvisningen til punkt og prikke og unngår at en evt. partner slafser ut over dem under groperioden, så skal det gå ganske så fint.

Et par melkekanaler vil bli kappet over, men det skal ikke hindre en i å amme normalt. Jeg kjenner flere som har/har hatt flerfoldige piercinger i brystvortene og som ammer uten problemer.

Grunnen til at piercingene bør settes med tykke smykker, er på grunn av den såkalte "ostekutter-effekten" som kan oppstå med for tynne smykker. Drar noen hardt nok i et 1,2-1,6mm tykt smykke, kan såret revne. Det vil da bygge seg opp hardt arrvev rundt smykket, noe som ikke er særlig bra for fremtidig amming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...