bIsk0p Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg har hatt picing i høyre øyenbryn, har i begge nipplene + i tissen. Har aldri merka noe til noe rykkninger ... Har jeg vært heldig? Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 det er jo bare tull, tøysekopper. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 har tenkt å ta mine initialer på triceps, i old english font. E på venstre triceps og J på høyre, ca 15x10 cm store. noen som tør å gjette ca pris? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 har tenkt å ta mine initialer på triceps, i old english font. E på venstre triceps og J på høyre, ca 15x10 cm store. noen som tør å gjette ca pris? 7952111[/snapback] ca 1000 per ? Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 mr gonzo, kunst med puls, er de gode på old school? Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) http://tattooharald.com/index.html Med slike folk som dette,frister det ikke med tatovering i det hele tatt. Makan til talentløs fyr,haha! Edit: omg Endret 16. februar 2007 av Vikenator Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Svarer for Gonzo jeg! Kunst med puls gjør utelukkende prikketeknikk, så da blir det i såfall old school i prikketeknikk. Men da blir det vel muligens old-dot-school? Endret 16. februar 2007 av stgbrt Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 altså, jeg vet om prikketeknikk. jeg bare lurte på om de var gode på oldschool Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 noen som vet om det er absolutt 18års grense hos kunst med puls? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 noen som vet om det er absolutt 18års grense hos kunst med puls? 7957111[/snapback] De har visstnok uvanlig høy oppstartspris for å luke ut kinategn-traibåll-mongiser, så jeg tror nok du kan regne med at 18 år betyr 18 år. Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) fine kunst med puls men ja, hva er denne prisen da? og det er timespris eller hva? Endret 16. februar 2007 av kaosfjas Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 fine kunst med puls 7960076[/snapback] Jess, de har bra arbeide. Har en på skolen med tatoveringer derfra. Napen min er sinna. Jeg blir emo om den gror ut, selvom jeg vet oddsen ikke er veldig på min side. Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) fine kunst med puls men ja, hva er denne prisen da? og det er timespris eller hva? 7960076[/snapback] Kunst med puls er etterhvert blitt betydelig allsidig og utfører glimrende arbeider feks både i old school og japansk. De bruker selvsagt prikketeknikken, men du vil bli overasket over hvor gode resultatene blir. Stikk innom å ta en titt i albumene deres. Stemmer at de har en småstiv minstepris, og timeprisen ligger på ca 1000-1100. MEN....takstametret går ikke før du har nåla i huden. Dvs at de tegner motivet og tilpasser det NØYE på kroppen din før det koster deg en druestein. Servicen og ønsket om fornøyde kunder er optimalt....løp og kjøp...!! Endret 18. februar 2007 av dr Gonzo Lenke til kommentar
hmz Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som vet om en tattoo vil forandre seg/strekke seg med åra? Er 17 nå, tenker på å få tatt en nå i sommer. Dersom det ikke går, får jeg ta en når jeg blir 18. Men spørsmålet mitt er, vil den strekke seg noe? Ja, har vel en del å si på hvor på kroppen, og om man trener. Eller har ikke dette noe å si? Bare å fylle på igjen da dersom den blir helt feil? Trener selv, og det er dette som vil evt. sette mine planer om en tattoo litt lenger frem i tid. Tenkte å kanskje ta en på ryggen, eller på overarmen (der med biceps & triceps), eller kanskje en rett med underarmen. Noen som vet om det har noe å si om jeg trener vekter, at den vil strekke seg noe? På forhånd takk! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Mener den vil følge huden din ganske fint. Men! Ny oppdatering på min kjære lille tatovering som egentlig skulle gjøres ferdig i fjor: På tirsdag har jeg ny time hos Richard på Empire studio i Stavanger, kl 14.00. Da blir jeg forhåpentligvis ferdig med min lille skatt Lenke til kommentar
marfant Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Snakk om å drite seg ut. Skulle legge inn svar her, men klarte å lage et nytt emne hehe. La ut dette bildet for jeg syntes den var utrolig stilig. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hadde det ikke vært for at skyene gjør at han ser møkkete ut var den ikke så verst. Men syns det hadde holdt med en av dragene. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Vel, her er min oppdatering fra i går Er desverre enda kke helt ferdig, men regner med at det blir senest mandag. Jeg har nå spyttet ut 6.000 for min skjønnhet (Dårlig bilde, skal ta et bedre når det er grodd skikkelig) (Fy faen ... Perfekt plassering for ei kvise, midt i nakken ) Endret 21. februar 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (...) (Fy faen ... Perfekt plassering for ei kvise, midt i nakken ) 7992969[/snapback] AHHA! sant nokk, hatt litt større og gulere, så hadde han fått en sånn engel ring over hodet ^^ NIce tattovering btw =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Snip 7992969[/snapback] Jeg veit dette kan virke som et ganske retarded spørsmål, men hva er egentlig vitsen med å tatovere seg når du ikke kan se selve tatoveringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå