Intimvask Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja du må nok kjøpe deg noe som heter Klorin 7933419[/snapback] Jeg lo godt nå Ville vært litt forsiktig med å rense munnen med klorin, hvis jeg var deg Kanskje det var Klorhexidin du tenkte på? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Corsodyl (munnskyllevann, vannes ut 1:3) eller saltvann (2,5dl vann, 1/3 ts havsalt, kokes opp i mikrobølgeovn og brukes lunkent) brukes etter hvert måltid, ca. 30 sekunder. Spis få og store måltider istedenfor mange små, hold deg til myk, lunken og ukrydret mat de første ukene. Unngå tyggegummi, sukker, mat som har ramlet på gulvet/ gatekjøkkenmat, røyk og alkohol, helst til piercingen er grodd. De aller fleste pleier å beskrive tungepiercing som en av de mindre vonde å ta. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Corsodyl var det, ja! Men jeg fikk aldri beskjed om at det skulle blandes ut? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 yes da! Nå skal jeg ta initiativ til å endelig få det jeg har hat lyst på i flere år (doh! vanskelig setning). Jeg bare lurte på hvor mye en piercing i øyebrynet koster? også bor jeg midt i skauen da, og her hører man masse tull... men jeg hører/har hørt at det er disse stygge homosidene og hetrosidene? ja, nei? ok, men prisen kommer først Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Denne er vel posta før i tråden, men fant den bare på ved å søke i Google. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Denne er vel posta før i tråden, men fant den bare på ved å søke i Google. 7935067[/snapback] ka farsken? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 yes da! Nå skal jeg ta initiativ til å endelig få det jeg har hat lyst på i flere år (doh! vanskelig setning).Jeg bare lurte på hvor mye en piercing i øyebrynet koster? også bor jeg midt i skauen da, og her hører man masse tull... men jeg hører/har hørt at det er disse stygge homosidene og hetrosidene? ja, nei? ok, men prisen kommer først 7934739[/snapback] piercing i øyenbrynet koster ca 500kr. høyre er homosiden Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 piercing i øyenbrynet koster ca 500kr. høyre er homosiden 7935085[/snapback] høyre for meg eller for dere? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 piercing i øyenbrynet koster ca 500kr. høyre er homosiden 7935085[/snapback] høyre for meg eller for dere? 7935098[/snapback] for deg Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 men Loerand, kjønte ikke jeg, har man piercing i øyebrynet så får man problemer med penis eller noe? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 men Loerand, kjønte ikke jeg, har man piercing i øyebrynet så får man problemer med penis eller noe? 7935189[/snapback] ja, noen får rykninger og lignende i penis av piercing i øyenbrynet. finnes også noen som mister potensen for en periode, men den kommer som oftest tilbake ikke noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) ja, noen får rykninger og lignende i penis av piercing i øyenbrynet. finnes også noen som mister potensen for en periode, men den kommer som oftest tilbake ikke noe å bekymre seg for 7935251[/snapback] hæhæ! det er jo ikke noe problem EDIT: trodde det var noe ille jeg Endret 13. februar 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 men Loerand, kjønte ikke jeg, har man piercing i øyebrynet så får man problemer med penis eller noe? 7935189[/snapback] Som Pepsico sa, du kan få rykninger o.l. Potenstap er heldigvis mer sjeldent Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Som Pepsico sa, du kan få rykninger o.l. Potenstap er heldigvis mer sjeldent 7935432[/snapback] rykkninger? kan du forklare litt nermere? 7935438[/snapback] Muskelsammentrekninger. Ser sykt ut (hadde noe av det selv), folk kan også få smerter av det grunnen svake muskler. Har hørt det er noen som nærmest får skjelving i penis, men det er ikke normalt så vidt jeg vet Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Muskelsammentrekninger. Ser sykt ut (hadde noe av det selv), folk kan også få smerter av det grunnen svake muskler. Har hørt det er noen som nærmest får skjelving i penis, men det er ikke normalt så vidt jeg vet 7935535[/snapback] au!? uff... nå ble jeg skeptisk Men hvorfor er dette bare i øyebrynet? skjønner ikke i det heletatt jeg Endret 13. februar 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 hvorfor er dette bare i øyebrynet? skjønner ikke i det heletatt jeg 7935553[/snapback] Nei, dette blir interessant å høre svaret på. Antar PepsiCo har dyptgående kunnskap innenfor feltet, tenk så teit det hadde vært å basere sånne uttalelser på ting man har hørt fra fetteren til datteren til broren til faren sin. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Muskelsammentrekninger. Ser sykt ut (hadde noe av det selv), folk kan også få smerter av det grunnen svake muskler. Har hørt det er noen som nærmest får skjelving i penis, men det er ikke normalt så vidt jeg vet 7935535[/snapback] au!? uff... nå ble jeg skeptisk Men hvorfor er dette bare i øyebrynet? skjønner ikke i det heletatt jeg 7935553[/snapback] Hvis du ser på bildet som Loerand viste så ser du at nerven begynner ved øyenbrynet og går til penis via diverse andre områder. Så når smykket "gnisser" på denne kan det forekomme rykninger i musklene ved penis. Det kan også få's ved piercing i nippelen, men siden det ikke treffer direkte på nerven pleier ikke det være noe problem Endret 13. februar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nei, dette blir interessant å høre svaret på. Antar PepsiCo har dyptgående kunnskap innenfor feltet, tenk så teit det hadde vært å basere sånne uttalelser på ting man har hørt fra fetteren til datteren til broren til faren sin. 7935601[/snapback] Kanskje du vil begynne å fortelle meg litt om piercing nå? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg går utifra at den nerve greia er ganske usannsynlig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Det medfører riktighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå