Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Corsodyl (munnskyllevann, vannes ut 1:3) eller saltvann (2,5dl vann, 1/3 ts havsalt, kokes opp i mikrobølgeovn og brukes lunkent) brukes etter hvert måltid, ca. 30 sekunder. Spis få og store måltider istedenfor mange små, hold deg til myk, lunken og ukrydret mat de første ukene.

Unngå tyggegummi, sukker, mat som har ramlet på gulvet/ gatekjøkkenmat, røyk og alkohol, helst til piercingen er grodd.

De aller fleste pleier å beskrive tungepiercing som en av de mindre vonde å ta.

Lenke til kommentar

yes da! Nå skal jeg ta initiativ til å endelig få det jeg har hat lyst på i flere år (doh! vanskelig setning).

Jeg bare lurte på hvor mye en piercing i øyebrynet koster?

også bor jeg midt i skauen da, og her hører man masse tull... men jeg hører/har hørt at det er disse stygge homosidene og hetrosidene? :nei:

ja, nei?

ok, men prisen kommer først :p

Lenke til kommentar
yes da! Nå skal jeg ta initiativ til å endelig få det jeg har hat lyst på i flere år (doh! vanskelig setning).

Jeg bare lurte på hvor mye en piercing i øyebrynet koster?

også bor jeg midt i skauen da, og her hører man masse tull... men jeg hører/har hørt at det er disse stygge homosidene og hetrosidene?  :nei:

ja, nei?

ok, men prisen kommer først :p

7934739[/snapback]

piercing i øyenbrynet koster ca 500kr. høyre er homosiden :p

Lenke til kommentar
men Loerand, kjønte ikke jeg, har man piercing i øyebrynet så får man problemer med penis eller noe?

7935189[/snapback]

ja, noen får rykninger og lignende i penis av piercing i øyenbrynet. finnes også noen som mister potensen for en periode, men den kommer som oftest tilbake

ikke noe å bekymre seg for

Lenke til kommentar
ja, noen får rykninger og lignende i penis av piercing i øyenbrynet. finnes også noen som mister potensen for en periode, men den kommer som oftest tilbake

ikke noe å bekymre seg for

7935251[/snapback]

hæhæ!

det er jo ikke noe problem :p

EDIT: trodde det var noe ille jeg :p

Endret av kenny-
Lenke til kommentar
Som Pepsico sa, du kan få rykninger o.l. Potenstap er heldigvis mer sjeldent :)

7935432[/snapback]

rykkninger? kan du forklare litt nermere? :innocent:

7935438[/snapback]

Muskelsammentrekninger. Ser sykt ut (hadde noe av det selv), folk kan også få smerter av det grunnen svake muskler. Har hørt det er noen som nærmest får skjelving i penis, men det er ikke normalt så vidt jeg vet

Lenke til kommentar
Muskelsammentrekninger. Ser sykt ut (hadde noe av det selv), folk kan også få smerter av det grunnen svake muskler. Har hørt det er noen som nærmest får skjelving i penis, men det er ikke normalt så vidt jeg vet

7935535[/snapback]

au!? :ohmy:

uff... nå ble jeg skeptisk

Men hvorfor er dette bare i øyebrynet? skjønner ikke i det heletatt jeg :dontgetit:

Endret av kenny-
Lenke til kommentar
hvorfor er dette bare i øyebrynet? skjønner ikke i det heletatt jeg  :dontgetit:

7935553[/snapback]

Nei, dette blir interessant å høre svaret på. Antar PepsiCo har dyptgående kunnskap innenfor feltet, tenk så teit det hadde vært å basere sånne uttalelser på ting man har hørt fra fetteren til datteren til broren til faren sin.

Lenke til kommentar

7935535[/snapback]

au!? :ohmy:

uff... nå ble jeg skeptisk

Men hvorfor er dette bare i øyebrynet? skjønner ikke i det heletatt jeg :dontgetit:

7935553[/snapback]

Hvis du ser på bildet som Loerand viste så ser du at nerven begynner ved øyenbrynet og går til penis via diverse andre områder. Så når smykket "gnisser" på denne kan det forekomme rykninger i musklene ved penis. Det kan også få's ved piercing i nippelen, men siden det ikke treffer direkte på nerven pleier ikke det være noe problem

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Nei, dette blir interessant å høre svaret på. Antar PepsiCo har dyptgående kunnskap innenfor feltet, tenk så teit det hadde vært å basere sånne uttalelser på ting man har hørt fra fetteren til datteren til broren til faren sin.

7935601[/snapback]

Kanskje du vil begynne å fortelle meg litt om piercing nå? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...