Luchy Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Greit, det skal jeg gjøre. Takk Tenkte jeg skulle få meg en på brystkassen Endret 11. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Hey! jeg vurderer å få meg tatovering. Slash har vært et stort idol for meg gjennom hele oppveksten, så jeg lurer på om jeg ikke skal bruke han som motiv. Et bilde lignende det, men vil at det skal være sånn skyggetegnet(hvis dere følger?) Jeg har lyst til å ha det i svart hvit, men noen innslag av rødt og lilla ymse steder hvor det passer seg. Planen var å plassere tatoveringen på skulderen, og at den skulle dekken hele skulderen og kanskje litt av bicepsen. Da sier det seg selv at jeg må ha noe røyk og no greier rundt så han ikke står der helt enslig Noen forslag? Hva syns dere? Blir det kanskje litt rart å tatovere et idol på kroppen? Selv tenker jeg at hvis det hadde blitt skikkelig tegnet så kunne det blitt bra fett! Den solo posituren hans er jo nærmest et ikon. ps. mitt første innlegg 7920810[/snapback] Ja, det kommer til å bli rart med en Slash på kroppen. Jeg vil si uten tvil Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 du psilocybe du er jo pircer vet du sånn ca i gjenomsnitt folk tar betalt for og gjøre dette eller?? Vedlakt bilde: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Mellom 500-1000, tipper jeg. Lenke til kommentar
Shortybebeh Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Her var det mye fint! Har brukt hele kvelden på å lese gjennom denne tråden! Jeg lurer på noe, og håper dere som vet nok om tatovering vil svare, jeg har sendt spørsmålet på mail til tattoo-studioer også, men ingen svarer meg, noe jeg synes er elendig service og hindrer meg fra å ringe dem.. Er det et problem å tatovere seg dersom man har blodmangel (for lav blodprosent) og jernmangelanemi? Med tanke på "utstøtelse" av blekket under tatovering..!? Mulig det er et dumt spørsmål, men dersom jeg "blør ut" tatoveringen før den er ferdig bør jeg jo vente til jeg har et normalt jern-nivå i hvertfall..! Og så lurer jeg like godt på om noen her har erfaring med Romerike Tattoo Studio på Jessheim. De er i kjørbar avstand fra meg, og jeg synes selv at bildene på nettsiden deres ser bra ut. (Men hva vet jeg, som ikke har noen tatoveringer enda..!) OG, så er jeg nysgjerrig på om tatoveringen jeg har tegnet egner seg med "shading", eller om jeg må ta den i sort, og hvor mye penger jeg bør spare opp. Men jeg har ikke så lyst til å dele den med absolutt alle på internett før jeg har tatt den selv, så hvis det er en tatovør her som vil hjelpe meg kanskje vedkommende vil sende meg en pm, eller en mail!? Jeg tror det er ganske enkelt for en som kan dette å se det.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg ville spurt en lege før jeg spurte en tatovør, for å være ærlig. Det er best å være på den sikre siden, stikk innom fastlegen. Det er bare å legge ut bildet, gjerne med en notis om at du ikke ønsker kommentarer hvis det er slakt du frykter. Lenke til kommentar
Shortybebeh Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg ville spurt en lege før jeg spurte en tatovør, for å være ærlig. Det er best å være på den sikre siden, stikk innom fastlegen. Det er bare å legge ut bildet, gjerne med en notis om at du ikke ønsker kommentarer hvis det er slakt du frykter. 7924148[/snapback] Tror du en lege har peiling på hva som skjer når man tatoverer? Jaja, det kan jo hende..! Jeg frykter ikke slakt, heller tyveri Ikke at den ville passet for alle, men den er unik, og det ønsker jeg at den skal være, i hvertfall inntil jeg har tatt den selv! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Leger pleier å ha peiling på det meste når det gjelder menneskekroppen, ja. ^^ Lenke til kommentar
Shortybebeh Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Hehe.. jeg får spørre min gamle fastlege, det kan jo hende..! Her er et lite utsnitt av hva jeg ønsker meg i hvertfall Noen formeninger om denne kun egner seg som sort eller om det er mulig med graderte skygger? Jeg har fått høre av andre tatoverte mennesker at linjene etterhvert kan "blø" litt, og at det kanskje blir stygt fort, men da er det jo eventuelt mulig å fylle inn med sort. Men det er jo mulig at motivet er alt for lite til annet enn sort da.. Dette er den eksakte størrelsen: Noen som har noen formening om hva den vil koste? Sånn ca bare, så jeg kan begynne å spare..! Endret 12. februar 2007 av Shortybebeh Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 mye detaljer der ja , tegnet selv eller ? ser uansett utrolig bra ut . med så mye detaljer bør du ihvertfall ha en meget bra tatovør , prisen er sikkert litt stivere for en en vanlig outofthebooksak , men kr og ører tør jeg ikke gjette på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Gråtoner, slik som den er på bildene, ser jeg ikke grunn til at ikke skal funke. Motivet burde muligens vært en anelse større, men det er jo også mulig at "comes around." vil kræsje med "What". Du bør finne en tatovør som er dyktig med fine linjer (ikke TattooHarald, altså), for de snirklene får man bare én sjanse med. Kan høre med folk på jobb angående lav blodprosent. Tviler på at det skal ha noe å si for resultatet. Lenke til kommentar
Shortybebeh Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) mye detaljer der ja , tegnet selv eller ? ser uansett utrolig bra ut . med så mye detaljer bør du ihvertfall ha en meget bra tatovør , prisen er sikkert litt stivere for en en vanlig outofthebooksak , men kr og ører tør jeg ikke gjette på <{POST_SNAPBACK}> Ja, det er litt detaljer, men egentlig bare flytende linjer. Tegnet den selv på frihånd en natt. Lakenskrekk.. Jeg tror kanskje romerike tattoo studio ville klart denne bra, etter det jeg har sett på sidene deres. Det er veldig viktig at tatovøren er flink her ja..! Gråtoner, slik som den er på bildene, ser jeg ikke grunn til at ikke skal funke. Motivet burde muligens vært en anelse større, men det er jo også mulig at "comes around." vil kræsje med "What". Du bør finne en tatovør som er dyktig med fine linjer (ikke TattooHarald, altså), for de snirklene får man bare én sjanse med. Kan høre med folk på jobb angående lav blodprosent. Tviler på at det skal ha noe å si for resultatet. <{POST_SNAPBACK}> Likte det svaret, håper gråtoner vil funke, jeg synes nemlig den blir litt mindre "hard" da.. Jeg har måttet strekke motivet for å få det større allerede, og dersom det blir større nå så vil det nok enten kræsje eller ha unormalt høye bokstaver.. Jeg føler meg ganske trygg på RTS, jeg synes dette ser bra ut, når jeg titter på linjene: Takk for hjelpen psilocybe Endret 18. september 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Irons Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Og så lurer jeg like godt på om noen her har erfaring med Romerike Tattoo Studio på Jessheim. De er i kjørbar avstand fra meg, og jeg synes selv at bildene på nettsiden deres ser bra ut. (Men hva vet jeg, som ikke har noen tatoveringer enda..!) 7924138[/snapback] Jeg har bare god erfaring med de, Johnny Robin er flink han min pre påbyggings tribal ligger faktisk ute på den siden de har Lenke til kommentar
Minus Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Hvordan er det med tattovering og hårvekst? Om man f.eks tattoverer leggen, som hos menn som regel har en del hår. Vil det da være normal hårvekst i det tattoverte området? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Er det et problem å tatovere seg dersom man har blodmangel (for lav blodprosent) og jernmangelanemi? Med tanke på "utstøtelse" av blekket under tatovering..!? 7924138[/snapback] Eneste problemet ville kanskje være at du ble fortere svimmel enn andre, men resultatet skal ikke påvirkes. Angående hår, så barberes området som skal tatoveres først. Håret vokser ut som normalt etterpå. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 da har jeg fått lønning i dag, og har bestemt meg for å kanskje ta en tattoo, eller pierce tunga, så får en ta det andre en annen gang tenkte på å kanksje pierce tunga først. gjør det vondt? og må vel skylle kjeften med noe andre greier etterpå? og noen andre ting jeg bør huske på? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Nei det gjør ikke vondt, men du vil merke det ihvertfall.. Ja du må nok kjøpe deg noe som heter Klorin (husker ikke navnet), som du skal skylle munnen med.. Og husk alltid å kontrollere om at skruen er skrudd fast hver dag.. (Var årsaken til at jeg svelga min) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Haha. Ville ikke skylt med Klorin. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 tenkte på å kanksje pierce tunga først. gjør det vondt? og må vel skylle kjeften med noe andre greier etterpå? og noen andre ting jeg bør huske på? 7933384[/snapback] Det gjør ikke vondt. Syns jeg, i hvert fall. Og ja, du må skylle kjeften med noe greier som jeg ikke husker navnet på. Klorin er det nok ikke, men... Hm. Jeg levde på suppe, yoghurt og grøt i et par uker. Også ikke røyke på to timer etterpå. Ikke drikke sprit de første ukene. Tror jeg? Lenge sia jeg tok Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Haha. Ville ikke skylt med Klorin. 7933557[/snapback] ville heller skyld med natriumklorid da^^ Endret 13. februar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå