lain Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Poenget mitt er at det er greit å søke selv, da det finnes så mange stiler og forskjellige typer å ta av. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 På Bmezine finner du en del.. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg vil se flere tattoo sleeves, men når jeg søker det på google så treffer jeg nesten bare de fake tattoo sleeves med tskjorte osv.. Noe tips om hva jeg skal søke? Eller vet dere om noe bra sted å se på mange forskjellige tattoo sleeve Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Første søket kom opp med denne siden, Rate-my-tattoo-sleeve: http://www.tattoos-by-design.co.uk/rate_my...ex.asp?catid=20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Den var flott! GM250! 7900388[/snapback] Tusen takk! er veldig fornøyd selv og, kom til tattovøren med en skisse, han gjorde den tusen ganger bedre før han begynte med skyggeleggingen(gråtonene). Satt halvannen time i stolen, så utrolig verdt det Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Har piercing i lilletåa! Det er egentlig en spiker da. Man bør se seg litt for når man tråkker på planker. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Noen som vet av en butikk i Trondheim som selger piercing-smykker? Klarte å miste det ene festet mitt, så går nå rundt med en halv piecring og sportstape for å hindre at det gror igjen. Trenger ikke å være noe spesielt fint/bra smykke, bare noe å sette inn til jeg får meg et nytt et. Hadde vært greit å ikke dratt in til byen, er litt sliten, så om butikken er på østsiden er det en ekstra bonus. Endret 10. februar 2007 av Torinogut Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Noen som vet av en butikk i Trondheim som selger piercing-smykker? Klarte å miste det ene festet mitt, så går nå rundt med en halv piecring og sportstape for å hindre at det gror igjen. Trenger ikke å være noe spesielt fint/bra smykke, bare noe å sette inn til jeg får meg et nytt et. Hadde vært greit å ikke dratt in til byen, er litt sliten, så om butikken er på østsiden er det en ekstra bonus. 7912272[/snapback] Illusion, så slipper du å gå ut døra Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Noen som vet av en butikk i Trondheim som selger piercing-smykker? Klarte å miste det ene festet mitt, så går nå rundt med en halv piecring og sportstape for å hindre at det gror igjen. Trenger ikke å være noe spesielt fint/bra smykke, bare noe å sette inn til jeg får meg et nytt et. Hadde vært greit å ikke dratt in til byen, er litt sliten, så om butikken er på østsiden er det en ekstra bonus. 7912272[/snapback] Illusion, så slipper du å gå ut døra 7912602[/snapback] Der skal jeg bestille, men tenkte å ha noe som ikke trengte sportstape i mellomtiden. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Da tror jeg det blir et så lite og enkelt kors som dette: Er ikke fordi jeg er pinglete, men liker ikke å flashe. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Da tror jeg det blir et så lite og enkelt kors som dette: Er ikke fordi jeg er pinglete, men liker ikke å flashe. 7912874[/snapback] Små tatoveringer er som oftest veldig fint. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Da tror jeg det blir et så lite og enkelt kors som dette: 7912874[/snapback] Kan jo bli artig å se hvor mye det koster Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Da tror jeg det blir et så lite og enkelt kors som dette: 7912874[/snapback] Kan jo bli artig å se hvor mye det koster 7913218[/snapback] akurat det jeg tenkte på, noen som vet ca hvor mye sånne små koster eller?? psilocybe?? vet du?? du som jobber med såndt selv om det kanskje er for det meste pircinger du har da Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg vil tippe 200 til 300 spenn maks. Men kommer litt an på om du kommer med tegningen med akkurat hvadu vil ha, eller om du vil at han som tar den skal tegne en ny unik en for deg eller hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Hos oss har vi en minstepris på 650kr, forrige stedet jeg jobbet på hadde 700kr. Uansett om det går fort å ta tatoveringen, er det en del engangsutstyr som brukes, samt tuber som må skrubbes, desinfiseres og steriliseres. Skal man ha noe så lite, er det kanskje like greit å ta det samtidig som man tar noe annet, da er det kanskje en hundrings ekstra. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis man er under 18 år og vil ha tatovering, må man ha lov av foreldre eller noe slikt? Lenke til kommentar
dilma Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hey! jeg vurderer å få meg tatovering. Slash har vært et stort idol for meg gjennom hele oppveksten, så jeg lurer på om jeg ikke skal bruke han som motiv. Et bilde lignende det, men vil at det skal være sånn skyggetegnet(hvis dere følger?) Jeg har lyst til å ha det i svart hvit, men noen innslag av rødt og lilla ymse steder hvor det passer seg. Planen var å plassere tatoveringen på skulderen, og at den skulle dekken hele skulderen og kanskje litt av bicepsen. Da sier det seg selv at jeg må ha noe røyk og no greier rundt så han ikke står der helt enslig Noen forslag? Hva syns dere? Blir det kanskje litt rart å tatovere et idol på kroppen? Selv tenker jeg at hvis det hadde blitt skikkelig tegnet så kunne det blitt bra fett! Den solo posituren hans er jo nærmest et ikon. ps. mitt første innlegg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Kommer an på stedet. De fleste tatoverer ikke folk under 18, andre er ikke så nøye på det. www.tattooharald.com er jo et fint eksempel på en av sistnevnte. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Kommer an på stedet. De fleste tatoverer ikke folk under 18, andre er ikke så nøye på det. www.tattooharald.com er jo et fint eksempel på en av sistnevnte. Takk for svar. Da får jeg vel sjekke ut tatoveringsjappene i byen å se hva jeg finner ut Edit: Det er en ting til jeg lurer på. Siden jeg er enda ung. Hvordan blir det å tatovere seg i ung alder når kroppen enda er i en veksperiode? Endret 11. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tatoveringen vil mest sannsynligvis følge huden din. Men spør der du skal/vil ta den. Så for du nok svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå