Mato Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 ser bra ut , kan jeg spørre om hvorfor en ravn ? Lenke til kommentar
norseson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 ser bra ut , kan jeg spørre om hvorfor en ravn ? 7880147[/snapback] Mest på grunn av min interesse for norrøn mytologi og ravnens betydning innen det Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 oki , så du skal en på hver skulder da hadde jo vet tøft da Lenke til kommentar
norseson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ja har ikkje heilt bestemt meg, men er ikkje umulig det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg tok forresten en Prince Albert på tordag. Noen som har dette? Jeg sliter enda med at det blør litt av og til, er dette normalt? Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fin ravn norseson, er endel tøft å ta av i norrøn mytologi Lenke til kommentar
norseson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fin ravn norseson, er endel tøft å ta av i norrøn mytologi 7880783[/snapback] Takk ja mykje bra, blir nok ikkje den siste tatoveringa Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg som hadde lyst til å ta en stjerne, men nå har alle det Virker man superkristen hvis en tar et bittelite kors? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Enten er man kristen eller så er man "gother" med kors, tror jeg. Men kors brukes jo like mye som motegreie det også for tida. Endret 5. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Enten er man kristen eller så er man "gother" med kors, tror jeg. Men kors brukes jo like mye som motegreie det også for tida. 7880987[/snapback] Ja, jeg er jo kristen, men vil ikke at folk skal tro jeg er sånn superkristen og vil i hvert fall ikke at folk skal tro jeg er gother () Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Folk går jo med små kors rundt halsen bare fordi det ser fint ut. Lenke til kommentar
lain Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg som hadde lyst til å ta en stjerne, men nå har alle det Virker man superkristen hvis en tar et bittelite kors? 7880974[/snapback] Om du er mer bekymret for hvordan andre vil oppfatte deg, enn hva en evt tattoo vil bety for deg, er det kanskje like greit å la være. Ikke for å være negativ, men det er sånn jeg føler det, en tatto bør bety noe for den som har det, hva andre tenker bør ikke bety så mye. Vil du ha en stjerne, ta en stjerne, vil du ha et kors ta et kors. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg som hadde lyst til å ta en stjerne, men nå har alle det Virker man superkristen hvis en tar et bittelite kors? 7880974[/snapback] Om du er mer bekymret for hvordan andre vil oppfatte deg, enn hva en evt tattoo vil bety for deg, er det kanskje like greit å la være. Ikke for å være negativ, men det er sånn jeg føler det, en tatto bør bety noe for den som har det, hva andre tenker bør ikke bety så mye. Vil du ha en stjerne, ta en stjerne, vil du ha et kors ta et kors. 7881275[/snapback] Sant nok. Lenke til kommentar
norseson Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg som hadde lyst til å ta en stjerne, men nå har alle det Virker man superkristen hvis en tar et bittelite kors? 7880974[/snapback] Om du er mer bekymret for hvordan andre vil oppfatte deg, enn hva en evt tattoo vil bety for deg, er det kanskje like greit å la være. Ikke for å være negativ, men det er sånn jeg føler det, en tatto bør bety noe for den som har det, hva andre tenker bør ikke bety så mye. Vil du ha en stjerne, ta en stjerne, vil du ha et kors ta et kors. 7881275[/snapback] Sant nok. 7881683[/snapback] Jepp er enig med lain , ta det DU vil ha, er som regel det som er best Endret 6. februar 2007 av norseson Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Tatt på tirsdag formiddag, leading light i bergen. Strålende fornøyd Sitter her med IE 7.0, noen som kan hjelpe meg med å få forhåndsvist bildet? (host, mod, host?) Edit av mod: Jau. Da har jeg lagt til bildet for deg. Endret 9. februar 2007 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
norseson Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den var flott! GM250! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Finnes det en side der man kan se bilde av forskjellige tattoveringer? Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 I fare for å gjenta endel andre forum brukere, google har mange, og ofte det enkleste stedet å starte. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 google har sikkert mange, jeg bare lurte på om dere kunne annbefale noen. :] Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hømm , kunne vert en ide og fått en linke samling i første side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå