Acrid Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke vær utålmodig. Jeg kan tidligst begynne på den til sommeren, og i verste fall blir det ikke før om 2 år elns. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 cthulhu ja. Tøffe greier det der ja. Har en i klassen som er gal etter den karn xD Antar at du tar den på samma sted som du har dine andre? Blir spennende å følge med på, og håper du kan putte opp in progress bilder mens du er i vei med den. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Bare å slenge opp ett øye på toppen av ett tårn nå Glint, så får du LOTR-backpiece Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Bare å slenge opp ett øye på toppen av ett tårn nå Glint, så får du LOTR-backpiece 7835591[/snapback] Kan tatovere det på kukn. eheheheheh Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Bare å slenge opp ett øye på toppen av ett tårn nå Glint, så får du LOTR-backpiece 7835591[/snapback] Enig :!: Hvordan er den prikketeknikken i smerteforhold til vanlig metode? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tråden er ryddet. Vennligst hold dere on topic og kutt ut den tåpelige kranglingen. Dette er en tatoveringstråd, da er det helt unødvendig å skrive at tatoveringer er teit og lignende. Kommentarer tas som vanlig på PM og ikke i denne tråden. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Bare å slenge opp ett øye på toppen av ett tårn nå Glint, så får du LOTR-backpiece 7835591[/snapback] Enig :!: Hvordan er den prikketeknikken i smerteforhold til vanlig metode? 7836140[/snapback] Skal du ta tatovering, så burde du ikke være rett for smerten, det er en en gangs ting. Er du redd for at det gjør vondt, så tror jeg ikke at du er "laget" for å ha tatovering - Det samme gjelder piercinger ... Kanskje litt mer hos tatovering i og med at det er veldig mye mindre kortvarig smerte. Endret 1. februar 2007 av bIsk0p Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hvordan kan det være verre og ta en piercing ? det tar ingen tid og stikke et hull , på så "noen" dager på og gro . en litt større tattis kan jo ta gjentatte sesjoner , og for hvergang skal det gro , men det er jo digg da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hvordan kan det være verre og ta en piercing ? det tar ingen tid og stikke et hull , på så "noen" dager på og gro . en litt større tattis kan jo ta gjentatte sesjoner , og for hvergang skal det gro , men det er jo digg da 7847548[/snapback] Deiligeste følelsen å gå ut nytatovert Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Deiligeste følelsen å gå ut nytatovert 7847720[/snapback] Jess...spesielt når febern setter inn Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hvordan kan det være verre og ta en piercing ? det tar ingen tid og stikke et hull , på så "noen" dager på og gro . en litt større tattis kan jo ta gjentatte sesjoner , og for hvergang skal det gro , men det er jo digg da 7847548[/snapback] Hadde en "enn" for mye her... Lenke til kommentar
Mr. Myagi Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Noen som har erfaring med å tatovere under foten? Vurderer en snasen "Andy" tatovering sånn som woody i toy story Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 er ikke sikker, men jeg trur ikke de tar tattoveringer under foten i norge. heller ikke å håndflata. Ikke skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) denne syntes jeg var digg, kunne tenkt meg en sånn en men i mindre størrelse Edit: sorry, åpnes i paint eller noe Uten_navn2.bmp Endret 3. februar 2007 av hemi-cuda Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 sikker på at det ikke bare er du som har klart å endre instillingene til at bilder åpnes i paint? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Om du laster bildet opp i .jpeg så slipper vi å laste det ned. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Noen som har erfaring med å tatovere under foten?Vurderer en snasen "Andy" tatovering sånn som woody i toy story 7864939[/snapback] En jeg kjenner har "Made In Norway" under foten. Han tok det i USA da. Jeg vet ikke hvordan de forholder seg til sånt i norge. Jeg ser ikke problemet med det, utenom hos dem som er gillen der =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Det er det estetiske som er problemet, ingenting annet. Huden byttes ut ofte i håndflaten og under føttene, og det er mye bevegelse i de områdene. Resultatet blir så og si alltid at tatoveringen ser rompe ut etter kort tid. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Så det har noe med stoltheten til tatovøren. Ingen vil gjøre noe dem ikke er fornøyd med Lenke til kommentar
norseson Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Då var tatoveringa tatt på Let's Buzz i Bergen, er sjølv ganske nøgd! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bilete er tatt etter første vask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå