Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare å slenge opp ett øye på toppen av ett tårn nå Glint, så får du LOTR-backpiece :D

7835591[/snapback]

Enig :!:

Hvordan er den prikketeknikken i smerteforhold til vanlig metode?

7836140[/snapback]

Skal du ta tatovering, så burde du ikke være rett for smerten, det er en en gangs ting. Er du redd for at det gjør vondt, så tror jeg ikke at du er "laget" for å ha tatovering ;)

- Det samme gjelder piercinger ... Kanskje litt mer hos tatovering i og med at det er veldig mye mindre kortvarig smerte.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
hvordan kan det være verre og ta en piercing ? det tar ingen tid og stikke et hull , på så "noen" dager på og gro .

en litt større tattis kan jo ta gjentatte sesjoner , og for hvergang skal det gro , men det er jo digg da :D

7847548[/snapback]

Deiligeste følelsen å gå ut nytatovert :)

Lenke til kommentar
hvordan kan det være verre og ta en piercing ? det tar ingen tid og stikke et hull , på så "noen" dager på og gro .

en litt større tattis kan jo ta gjentatte sesjoner , og for hvergang skal det gro , men det er jo digg da :D

7847548[/snapback]

Hadde en "enn" for mye her... :blush:

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med å tatovere under foten?

Vurderer en snasen "Andy" tatovering sånn som woody i toy story :thumbup:

7864939[/snapback]

En jeg kjenner har "Made In Norway" under foten. Han tok det i USA da. Jeg vet ikke hvordan de forholder seg til sånt i norge. Jeg ser ikke problemet med det, utenom hos dem som er gillen der =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...