Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) har du andre utkast, så må jo du legge de ut Alltid kult å se hva andre tegner. Glint: les det du har skrevet. Det er snakk om hvordan tone man har når man skal komme med kritikk. Endret 28. januar 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
norseson Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 lyst å sjå nokre av Glint sine tatoveringer eg Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6776096 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 vil bare si en ting: nydelig å se på Lenke til kommentar
norseson Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hmm du er vell ikkje Acrid frå screamforumet? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hmm du er vell ikkje Acrid frå screamforumet? 7816873[/snapback] Er jeg vel! Lenke til kommentar
NorthPark Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hmmm... finner ikke igjen blokka mi... hadde den for litt siden Fant en annen en som var tenkt å bli symmetrisk, men jeg glemte liksom å fortsette med den. Syns den var litt kjedelig, for å være helt ærlig. Ganske uferdig denne også da... Hadde tegna bare ene halvparten, så jeg har speilvendt den og lagt sammen slik at det vises bedre hva jeg tenkte. Edit: Lagt til ting jeg glemte å skrive. Endret 28. januar 2007 av NorthPark Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Glint, fra idag av skal jeg kalle deg Giger-man. Hvis det var dine tattiser over, såklart. North, det var bedre sånn, særlig på ryggtavla hvis du får midten akkurat på ryggsøylen. Men det vil sikkert bli dritdyrt da. Endret 28. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 En god del hakk bedre enn makkverket på forrige side i det minste. Jeg har et lite forslag; Rorschach http://en.wikipedia.org/wiki/Rorschach_inkblot_test http://gillesbalmet.free.fr/rorschach/Gill...0rorschasch.jpg Lenke til kommentar
NorthPark Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Pris er ingen hindring. Får bare bruke lenger tid på å spare og ta den Glint: Det der var ikke et så dumt forslag... Passer litt til den lettere psyko hjernen min Men seriøst så er jo Rorschach mønstre ganske kule da O.T: Er det bare meg, eller ser det ut som det er et lite ansikt nederst i midten av bildet? Creepy... Syns denne var ganske så kul. Tenkte på ei av rekkene da seff Endret 28. januar 2007 av NorthPark Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Den sleeven til Glint er brukbart heftig ^^ Jeg liker spesielt godt den delen på baksiden av underarmen, det ser så utrolig heftig ut når den følger benet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 http://www.tattooartists.org/Image.asp?Img...06_100_0369.JPG :!: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Denne var digg; synes slike "new skool"-tattoveringer er fete. Noen studioer i Norge som er flinke på denne typen tattoveringer? Selv vil jeg ha i sort-hvitt, da jeg synes for mye farger blir litt for sirkus Merano. Endret 28. januar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Denne var digg; synes slike "new skool"-tattoveringer er fete. Noen studioer i Norge som er flinke på denne typen tattoveringer? Selv vil jeg ha i sort-hvitt, da jeg synes for mye farger blir litt for sirkus Merano. http://www.bmezine.com/tattoo/A61224/high/bmepb423139.jpg 7819562[/snapback] Veldig veldig enig! DrGonzo har en fet newschool sleeve hvis jeg ikke husker feil. Endret 28. januar 2007 av kverna Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Vel da var det tid for en oppdatering fra fredag: Hendelsesforløpet gikk slik: Jeg var heldig å sluttet halv 12 på skolen, så jeg surret litt rundt i Stavangersentrum. Da jeg kom til Empire, var klokken 13.05. Og det var ingen Richard å se. Jeg sendte melding og ventet der til klokken var 15.30 før jeg gikk igjen. Jeg ventet i to og en halv time før jeg gikk.. Nedtur deluxe Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) søkte litt å fant en som jeg syntes var jævelig kul Edit: sorry at den kommer i Paint eller noe Uten_navn.bmp Endret 28. januar 2007 av hemi-cuda Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 søkte litt å fant en som jeg syntes var jævelig kul Edit: sorry at den kommer i Paint eller noe 7820705[/snapback] Stilig den, men har sett mye mer realistisk "tear" tatovering (tear, rive lixxxxxom:P) Jeg synes selv det er litt spesielt med sånn tatovering, men det er utrolig stilig, spess vis det ser ekte ut. Kan jo øke effekten med scarefication (det ble dårlig englandsk) @g@bb@ Fatta NULL! ka va d du sko på fredag? Mulig eg har gått glipp av någe som har blitt skreve tidligåre Men gå på solid, d e folk du kan stola på! =) Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg hadde time på Empire Tatoo Studio kl 13.00 på fredag. Da jeg kom bort der 13.05 var ikke Rikardt der (tatovøren). Jeg sendte medling og ventet i to og en halv time. Se her for mer info Endret 29. januar 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Vet dere om noe sted på internet som tilbyr hjelp til å skisse/tegne? Jeg har tegnet litt, men den trenger en finpuss som jeg ikke klarer å få til.. Eller er det bare å dra til tatoveringsjappa og be dem "finpusse" skissen? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Letteste er nok å dra til en tatoveringssjappe og be dem. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå