Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Srry at jeg spør, men åssen gnager er det du har på beina? :)

7808296[/snapback]

 

 

Hehe. Det er en chinchilla og heter Doffen :thumbup:

7808332[/snapback]

Hva er en chinchilla, var litt nusselig :love:

7809306[/snapback]

Sånn hamster/marsvin/mini-kenguru greie som egentlig bor i ørkenene tror jeg :hmm:

 

Noen som har noen gode inspirasjonslinker til litt tegnesereiaktige sleeves. Likte godt den til Dr. Gonzo lenger bakover i tråden og vil gjerne ha noe i samme stil (ikke helt lik selvfølgelig) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla folkens :) Denne tråden har vært til mye hjelp for meg... Masse gode råd og tips :thumbup:

Er en av de som har hatt lyst på tattoveringer i alt for mange år nå. Er egentlig veldig svak for tribalmøster og lignenede, men ALLE har det jo... Gidder jo ikke noe som alle har. Litt sur for den egentlig :hm:

Jeg kan ikke tegne, men har sittet og ihvertfall prøvd å tegne et motiv jeg kunne tenk meg å tattovere og syns denne ble ganske kul... post-23572-1169967361_thumb.jpg Litt tribal inspirert, det er den...

Den må jo seff fintegnes litt på før jeg kan bruke den da.

Det ble litt dårlig bilde, men det er tatt med mobil.

 

Ser jeg noen med denne, så stomper jeg personen til patè :realmad:

Endret av NorthPark
Lenke til kommentar

Det er faktisk poenget at den skal være rotete og kaotisk... det er et bilde på hvordan livet mitt har vært og er... Et liv fylt av så mye kaos, rot, angst, overtramp, svik og død at det har aldri fått til å starte helt. Syns den symboliserte det ganske fint jeg.

Den trenger en del fintegning og justering, men det sa jeg jo. Den er jo trossalt bare et utkast. Tenkte en tekst "festa" i den og... men har ikke helt klart å bestemme meg for hvilken enda.

 

...Og en annen ting som kanskje ikke kom så godt frem i første post. Det er ikke en tribal. Den er bare litt inspirert av det, rett og slett på grunn av at jeg liker de mønstrene. Jeg skreiv jo trossalt tribalinspirert... det står ved siden av bildet. Den hadde faktisk ikke de tribaltingene orginalt...

Endret av NorthPark
Lenke til kommentar

Et symbol på normal pubertal usikkerhet mao. Regner seff med at om du tatoverer den der, så vil du aaaaldri komme til å angre på det.

 

"Ja! Stemmer!"

 

Nei, stemmer ikke. Dropp det der og start på nytt. Du kan legge så mye "mening" i den tingen der du bare orker, men til syvende og sist så ser det bare helt for jævlig ut. Om du absolutt vil ha et symbol på kaos og elendighet, så kan du jo bare tatovere et bilde av Stortinget, eventuelt en kaosstjerne.

Lenke til kommentar

Pubertalt... :blink: Du trenger ikke prate til meg som om jeg var 16, jeg er faktisk 26. Ser at jeg faktisk er eldre enn deg Glint... :D hehehe

Jeg prøver å holde ting på et saklig nivå her...

Som sagt før, det er jo bare et utkast... har aldri sagt at jeg har tenkt å tattovere den slik den er.

 

Utover det er jeg faktisk enig i at en større tattovering bør ha symmertri. Denne er ikke tenkt å være så fryktelig stor akkurat. Faktisk så liten det er mulig å presse den.

 

edit: Irritert galle fjernet...

Endret av NorthPark
Lenke til kommentar

26? How depressing. Skal ærlig innrømme at jeg har vanskelig for å tro at noen andre enn liksomrebelske 15åringer med ferske skrubbsår på håndleddene kunne hatt lyst å tatovere det der. Og jeg er 100% saklig når jeg råder deg til å droppe hele utkastet og begynne fra scratch. Men du skal få cred for å tegne noe som virkelig symboliserer alt som er kjipt. :)

Lenke til kommentar

Det er jo standard at folk får passet sitt påskrevet i de rareste tilfellene.

Så hvis du ikke har noe bedre selv Glint, enn Northpark, så forslår jeg at du kutter ut.

Det er greit å si i fra, men å dra det lengre og lengre :nei:

En ting til, og dette går igjen i flere tråder, folk prøver å si noe, vise noe...samme hva, så må det komme noen å tute.

 

Edit: retta noen skrivefeil

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...