Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Psilocybe: Får vi avslag hos deg hvis vi vil ha hw.no tatovert på armen? Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 takker så meget Men pleier tatovert tekst å ta seg bra ut på skulderblad? Jeg mener, ser det ikke litt rart ut? Lurer på om jeg skal tatovere "Wherever I may roam"... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 For piercing i Oslo, derimot, kan jeg anbefale Pinpoint (www.pinpoint-piercing.no). Flinke folk. Webmaster : Jørgen Sørheim Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 For piercing i Oslo, derimot, kan jeg anbefale Pinpoint (www.pinpoint-piercing.no). Flinke folk. Webmaster : Jørgen Sørheim Ja, jeg har laget websidene deres. Jeg har også laget websidene til Oslo piercing studio (www.oslopiercingstudio.no) og for studioet hvor jeg jobber (www.atp.nu .. veldig halvveis for tiden). Jeg har tidligere laget websidene til han som startet Bergen-delen av Leading Light, jeg har også vært i kontakt med Witchy Bitchy og Let's Buzz her i Bergen angående det samme. Jeg er interessert i kroppskunst, for å si det sånn. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Det var ikke ment negativt, men bare så navnet ditt og begynte å lure litt Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 skal ha tatovering av en morrowind drake på høyre arm. (morrowind er et spill med en jevli fet dragelogo) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Så du ahr tenkt å gå rundt med en spill-logo på armen resten av livet? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 skal ha tatovering av en morrowind drake på høyre arm. (morrowind er et spill med en jevli fet dragelogo) Håper for din del at det er leeenge til du fyller 18. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Tror jeg har postet det bildet tidligere i tråden en plass... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jaja, da har jeg fått meg piercing!! Den ble tatt på Pinpoint i Oslo, bra sted, anbefales. Piercingen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Pinpoint er bra, ja. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jepp, blir nok der jeg tar når jeg skal ta i tunga Hvordan er egentlig den prosessen i forhold til øyebrynet? Lettere at tunga hovner opp, er det ikke? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Det er så og si 100% garantert at tungen hovner opp. Det er grunnen til at du får et ~20mm langt smykke til å begynne med, som du så bytter til et 10-14mm langt smykke når såret har grodd. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 intressant tråd det her! må man ha utdanning for å bli tatovør? eller er det bare sånn prøv og feil greier? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Ingen utdanning. Enten blir man lærling hos etablerte tatovører, eller så prøver og feiler man på venner og kjente. Som oftest er det en fordel om man kan tegne, eller har gått på tegning, form og farge. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Det er så og si 100% garantert at tungen hovner opp. Det er grunnen til at du får et ~20mm langt smykke til å begynne med, som du så bytter til et 10-14mm langt smykke når såret har grodd. Hmm.. Høres jo fornuftig ut det, ja Da vet jeg det til den gang kommer Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Ta deg en titt her. Masse forskjellige måter å gjøre det på.. tør jeg foreslå en setning på utsiden av hver underarm? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har tenkt lenge på å ta piercing i brystvorten nå, men alle sier det sier så vulgært og slutty ut - og kjæresten min nekter meg. Hvordan folk er det egentlig som tar det, psilocybe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå