Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man ha for mye hår så en tattovering ikke blir noe bra?  :hmm:

 

 

7777724[/snapback]

 

Ja, jeg vil si at hår vil ødelgge tatoveringen.

 

Slik jeg ser på det, skal du ha tatovering, så burde det være av en kroppsdel som ser bra ut. Dvs skal du ha på magen, burde ikke den henge flere cm over boksekanten o.l.

 

Jeg tenker på å selv ha tatovering, mulig to. En over skulderen og litt ned på armen og en oppover magen. - Den største grunnen til at jeg enda ikke har fått meg en, er penger og det om jeg faktisk vil være merket for resten av livet. Det andre er at jeg skal stramme opp magen og kanskje få litt muskel på armen først. Tatovering tiltrekker oppmerksomhet, hvis området rundt ikke ser bra ut, vil oppmerksomheten bli mer negativ en positiv (kanskje)

 

 

[JA, jeg vet dette er veldig overfladisk og ukult av meg å synes (og iallefall si!!) men det er sånn jeg ser på det. Alle har vel rett til egen mening?]

 

 

Der har du nå svaret mitt på det med hår og generelt hvordan området skal se ut.

Lenke til kommentar
Lurer på en liten ting angående piercing i øyenbrynet.

 

har hatt hull i noen måneder nå og lurer på hvor lang tid det vil ta før hullet gror igjen? altså at jeg tar ut piercingen og lar hullet gro fritt. Noen som vet?

 

Tenker på å ta nytt hull. altså profft.

Jeg hadde i øyenbrynet. Det grodde på en natt, nesten helt igjen. I løpet av 2 dager, så var det igjen grodd, kun merket fra inn og utgangs hullet.

 

Men det er nokk ganske så inviduelt hvor raskt det gror. Men du må nokk regne med en uke, kanskje 2 før et nytt hull kan tas.

Er nok individuelt det der ja. Jeg kan ha min ute i flere uker uten at det gror igjen. Må bare presse litt hardt for å få den gjennom. (2mm hjemmemekka hull da) Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
hehe, takker og bukker ^^

unik er JEG uansett, hadde bare håpa ikke så mange andre hadde samme tattoo ;)

 

uhm, jeg betalte faktisk bare 500 for den der.. regner med det koster sikkert like mye å fylle på de flekkene som er tomme for farge nå :/

 

fruen fikk seg også tatovering samme dagen..på andre hånda  :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
tatto_line_bra_lite.jpg

 

denne var dyrere, men desverre har salamanderen hennes blitt halshogget av å bli matt :( den har rett og slett mista hodet. :\ så den må også rettes...*sukk*

7775751[/snapback]

 

Drit fett med tattis der da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...