Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Complexity: Den er satt med et smykke beregnet på slike piercinger, og den ser ut som en stift.  altså noe sånt: |_____|

hvis den ikke hadde blitt satt med en sånn hadde det blitt mye mer press på huden og den ville sannsynligvis grodd ut veldig raskt.

bIsk0p: Kan hende du har rett i det ja. Det er ikke et sjakktrekk å sette en surface i et område med mye bevegelse.

7757259[/snapback]

Hvordan ble det hullet tatt? Ser for meg at det kan være litt stress:P Mulig litt ubehagelig. Trodde forresten at du kun hadde en bøydt stang, det burde vel vært nokk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bIsk0p: Spør en som kan det, altså psilocybe. Det var litt vanskelig for meg å se hva han som tok den gjorde... samme hvor mye jeg hadde lyst :p

Marley: yah, blir igrunn sånn gitt. Min trives aller best med bh, virker som det er minst press på den da. men så er jo jeg overnervøs når det gjelder den. det er jo babyen min!

Lenke til kommentar
Lurer bare på en liten ting.

Jeg syns det er litt stilig med strekkode i nakken.

Men var ei i min klasse som sa at det betydde nazi/nazist. Kan godt hende hu tar heelt feil, men er jo greit å vite før man gjør noe sånn da.

Så noen som veit?

7758074[/snapback]

IKKE ta strekkode. For det første liker ikke tattoørene å ta sånt. For det andre, så blir den fort veldig stygg. Det er vanskelig å få så tynne små streker beine. For det tredje, det er veldig uorginalt :p

Og det med puppekosen, huff. Synes godt jentene kan ofre litt smerte for at vi skal få ta på puppene! :D

Lenke til kommentar
Lurer bare på en liten ting.

Jeg syns det er litt stilig med strekkode i nakken.

Men var ei i min klasse som sa at det betydde nazi/nazist. Kan godt hende hu tar heelt feil, men er jo greit å vite før man gjør noe sånn da.

Så noen som veit?

7758074[/snapback]

Da hadde det vært veldig mange som var i kontakt med nazisymboler hver dag, ergo: Nei det betyr ikke nazi eller nazist :)

Lenke til kommentar
Da hadde det vært veldig mange som var i kontakt med nazisymboler hver dag, ergo: Nei det betyr ikke nazi eller nazist :)

7758346[/snapback]

Var det jeg trodde ja, men som sagt, er jo greit å være sikker før man tar noe. :)

Men dette det å ta strekkode er bare en liten ting jeg har tenkt på, har andre ting jeg også vil ha.

Tenkte på å ta "SoaD" et sted, og/eller en skorpion(mitt stjernetegn) Sikker mange som har det, men jeje..

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Hvem pokker bryr seg om ANDRE har dem? Det er jo pokker ikke klær vi snakker om her, men permanente tattiser DU har på kroppen.

Bruk det du føler for å bruke, det er jo din kropp.

7758452[/snapback]

Enig!

Jeg syntes også at det er tøft med strekkode i nakken, selv om det er aldri så mange som har det, uoriginalt osv. Eneste grunnen til at jeg har tenkt til å droppe det er alle de som sier at etter noen år så vil strekene "gro sammen".

Lenke til kommentar
...

Og det med puppekosen, huff. Synes godt jentene kan ofre litt smerte for at vi skal få ta på puppene! :D

er da ingen som har sagt at det ikke kan la seg gjøre :p og det er igrunn ikke smerten det går på, jeg merker ikke noe som helst hvis noen kommer borti den. det er bare at jeg er så himla redd for at den skal begynne å gro ut. :(

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på å skaffe meg tattovering, har da lyst på "SoaD" og skorpion tror jeg

Så prøvde meg litt på ark, scanna inn på pc'n og farga den opp. Linjer/kanter er ikke så bra. Er vanskelig å tegne med mus. Har heller ikke noe bra tegneprogram (ps funker ikke). Ser mye som burde vært annerledes, men som sagt, ikke lett å tegne på pc.

Så kom frem til denne, noe alla denne jeg vil ha. :)

post-99288-1169240966_thumb.jpg

Hva syns dere?

Edit: Ser forresten en del som ikke ser helt bra ut. Den venstre kloa f.eks.

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Har tenkt litt på å skaffe meg tattovering, har da lyst på "SoaD" og skorpion tror jeg

Så prøvde meg litt på ark, scanna inn på pc'n og farga den opp. Linjer/kanter er ikke så bra. Er vanskelig å tegne med mus. Har heller ikke noe bra tegneprogram (ps funker ikke). Ser mye som burde vært annerledes, men som sagt, ikke lett å tegne på pc.

post-99288-1169240966_thumb.jpg

Hva syns dere?

7759227[/snapback]

Stygt! :thumbdown:

Lenke til kommentar
...

er da ingen som har sagt at det ikke kan la seg gjøre :p og det er igrunn ikke smerten det går på, jeg merker ikke noe som helst hvis noen kommer borti den. det er bare at jeg er så himla redd for at den skal begynne å gro ut. :(

7759003[/snapback]

Jupp, er litt redd for det med nipplene mine og, eller at noen skal rive dem opp. Jeg har lyst å ha stang i. Men det må gro skikkelig først. Tar såå lang tid .. 1mnd+++ :nei:

Men jeg prøver å ikke bry meg så mye om det og heller ta smerte og oppriving hvis det skjer. Eks hver gang jeg tar av meg t-sjorta .. :mad:

Lenke til kommentar

Hva syns dere?

7759227[/snapback]

Du kan jo mix and match med noe av de google finner :)

http://images.google.no/images?hl=no&q=sco...F-8&sa=N&tab=wi

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...