Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Da var brystvorte nr2 gjennomhullet.

[...]

Kommer en ny piercing rett etter mnd skiftet. Gleder meg!  :dribble:

7699285[/snapback]

Kanskje litt?

7703566[/snapback]

 

Sånn, nå burde vel det være litt mindre forvirring.

 

EDIT: Fixa bolt.

 

EDIT2: Det er IKKE i en av de to brystvortene jeg skal ta i :p

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er litt sånn merkelig farger på den men fant den på in flames tattis oversikten så tror ikke det er fake.

 

Syns jo da at vis In Flames går i oppløsning er den tattissen der fortsatt fet, har man dem helt lik sånn den er (med alle de små tegna) så blir det bare litt dumt syns jeg..

7706983[/snapback]

 

Hva så om de oppløses? De vil fortsatt bli husket som et av de beste metal bandene verden har sett. Gå for den tattissen, er sikker på at det vil se konge ut :thumbup:

Lenke til kommentar
Sitter her med et lite overskudd med penger og tenkte jeg kanskje sku ta en liten tattoo. Har lenge hatt lyst på en liten dogbert på meg selv, men finner ingen spesielt gode vinkler av ham. Noen som sitter på et eller annet med han?

 

EDIT: fant noen få forslag på google.

 

http://www.vdi-nachrichten.com/_library/co...Dogbert_150.gif

 

105095_art_dogbert_whip.gif

 

Hvem liker dere best?

 

Fikk også en annen ide og ha kanskje dogbert på ene siden av oversiden av brystet og så catbert på andre.

7705958[/snapback]

 

hehe ta han med pisken :D

Lenke til kommentar
Sitter her med et lite overskudd med penger og tenkte jeg kanskje sku ta en liten tattoo. Har lenge hatt lyst på en liten dogbert på meg selv, men finner ingen spesielt gode vinkler av ham. Noen som sitter på et eller annet med han?

 

EDIT: fant noen få forslag på google.

 

http://www.vdi-nachrichten.com/_library/co...Dogbert_150.gif

 

105095_art_dogbert_whip.gif

 

Hvem liker dere best?

 

Fikk også en annen ide og ha kanskje dogbert på ene siden av oversiden av brystet og så catbert på andre.

7705958[/snapback]

 

hehe ta han med pisken :D

7708287[/snapback]

 

Enig!

Lenke til kommentar
No offence, men håper de som skal tattovere den klarer å lage en bedre utgave av den.

7709252[/snapback]

 

Dogbert er jo ikke tegna så veldig mer detaljert enn det der da. Men tenkte å ta noen screenshots fra serien (sitter på Vol. 1 DVD'en her). Men Catbert blir værre. Er jo egentlig han som skal ha pisk iogmed han pisker lille gnomen sin hele tida :p

Lenke til kommentar
Nei, jeg har nå sett på Dilbert før :wee:

Men selve streken på tegningen kunne vært bedre, selv om det ikke er spessielt detaljert.

7709300[/snapback]

 

Jaja. Det der er nok ikke endelige utkastet nei :p Tenkte jeg sku ta noen screenshots først og se om jeg kanskje fant en bedre, men pisken er den jeg likte best ;)

 

Men må få tak i en god en av catbert. De er jo idolene mine :p

Lenke til kommentar

Hei...

 

Hva syns dere om denne her? (ja for dere som har sett lange flate ballær, så har han også en slik)

Jeg digger Obelix, og jeg ser meg selv i han.

Hvordan vil denne ta seg ut på overarmen/skulderen

Hvordan er det med farge tatoveringer? Holdbarhet? Pris?

 

En ting til, hvordan er jeg sikker på at han som jeg vil skal tatovere meg er flink?

Siden jeg kommer til å ha tatoveringen resten av livet...

 

takk for respons..

 

 

Øystein

post-84777-1168851176_thumb.jpg

Endret av Zozzy
Lenke til kommentar

Du kan jo lese litt om diverse tattoo shaper her, og hva folk mener beskriver en god tattoo'er. Det hjelper også om du sier ca hvor du bor, og hvor langt evt du kan tenke deg å reise for å få den.

 

Når det kommer til pris, varierer dette veldig, mye også pga størelse du vil ha. Jeg kan se for meg at den tattoo'en du har valgt blir fin, digger den fyren. Du nevner farger, så er ikke dette normalt noe problem, jeg mistet farge på deler av min ene tattoo, men normalt har du garanti som sier at de fyller på igjen farge gratis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...