Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei på folket :)

 

Jeg har finni ut at jeg skal ta flere hull i øra mine, 3 til. har et hull i brusken på venstre øret (mitt ståsted), og skal ha ett til der, å 2 på samme sted på det andre øret. Men, jeg trenger nål, veit noen hvor man får kjøpt 1,6 mm nåler? skal få en kompis til å ta, som har kurs i å ta i øra, leppa og øyenbrynet, samt noe rensekurs.

 

Eller går det greit å ta med vanlig 1,2 mm som man får på apotek, for så å presse igjennom 1,6 piercing?

Lenke til kommentar
hei på folket :)

 

Jeg har finni ut at jeg skal ta flere hull i øra mine, 3 til. har et hull i brusken på venstre øret (mitt ståsted), og skal ha ett til der, å 2 på samme sted på det andre øret. Men, jeg trenger nål, veit noen hvor man får kjøpt 1,6 mm nåler? skal få en kompis til å ta, som har kurs i å ta i øra, leppa og øyenbrynet, samt noe rensekurs.

 

Eller går det greit å ta med vanlig 1,2 mm som man får på apotek, for så å presse igjennom 1,6 piercing?

7677729[/snapback]

100 piercingnåler til $15 inkludert frakt

Gauge to mm table

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Jeg er så glad ^^

Jeg har kontorrekvisita i ørene. Sikkerhetsnålen har byttet øre, og jeg har en SVÆR binders i venstre øre. ^^

Også har jeg tatt piercing i øvre ørebrusk. det er kjekt, det ^__^

skal ta flere piercinger når jeg får lønn og stipend, tror jeg :)

7697228[/snapback]

Sikkert kjempedigg med nikkel i øra :nei:

Kjøp deg masse piercingnåler, koster ikke stort det. ca 200kr for 100stk med frakt.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Da var brystvorte nr2 gjennomhullet. Denne kjente jeg faktisk + jeg blødde bittlitt.. Siste kjente jeg bare et lite stikk og blødde ingenting, er nesten litt skuffa.

 

Brystvorte nr1 har vridd seg litt pga jeg sliter med å sove for tiden, vrir meg litt for mye. Litt kjedelig.. :|

 

Kommer en ny rett etter mnd skiftet. Gleder meg! :dribble:

Lenke til kommentar
Da var brystvorte nr2 gjennomhullet. Denne kjente jeg faktisk + jeg blødde bittlitt.. Siste kjente jeg bare et lite stikk og blødde ingenting, er nesten litt skuffa.

 

Brystvorte nr1 har vridd seg litt pga jeg sliter med å sove for tiden, vrir meg litt for mye. Litt kjedelig.. :|

 

Kommer en ny rett etter mnd skiftet. Gleder meg!  :dribble:

7699285[/snapback]

Hvor mange brystvorter har du egentlig? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Sitter her med et lite overskudd med penger og tenkte jeg kanskje sku ta en liten tattoo. Har lenge hatt lyst på en liten dogbert på meg selv, men finner ingen spesielt gode vinkler av ham. Noen som sitter på et eller annet med han?

 

EDIT: fant noen få forslag på google.

 

obj457_DT_Dogbert_150.gif

 

105095_art_dogbert_whip.gif

 

Hvem liker dere best?

 

Fikk også en annen ide og ha kanskje dogbert på ene siden av oversiden av brystet og så catbert på andre.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...