Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det an å få tegna på ei "tatovering" på overarma, og ha den der et par dager, før eg bestemmer meg om eg skal tatovere den eller ikkje?

 

Eller er tatovørane(eller kva det heiter), redd for at eg skal ta med meg tegninga deira til eit anna tatoveringsstudio?

 

Har bestemt meg for å tatovere meg på overarma, og då gjerne få tatovøren til å tegne, slik at den ikkje har blitt tatovert før. Men eg vil liksom ikkje ha tidspress på meg, at eg må bestemme meg på 5 minutt.

 

 

 

Eg hadde piercing før, men tok den ut når eg fortsatt gjekk på skulen, men har litt lyst til å sette inn igjenn...

Så: Er det nokon som har erfaring med piercing i øyenbrynet i forbindelse med jobb der det blir brukt vernebrille/sveisemaske??

Lenke til kommentar
Går det an å få tegna på ei "tatovering" på overarma, og ha den der et par dager, før eg bestemmer meg om eg skal tatovere den eller ikkje?

 

Eller er tatovørane(eller kva det heiter), redd for at eg skal ta med meg tegninga deira til eit anna tatoveringsstudio?

 

Har bestemt meg for å tatovere meg på overarma, og då gjerne få tatovøren til å tegne, slik at den ikkje har blitt tatovert før. Men eg vil liksom ikkje ha tidspress på meg, at eg må bestemme meg på 5 minutt.

 

 

 

Eg hadde piercing før, men tok den ut når eg fortsatt gjekk på skulen, men har litt lyst til å sette inn igjenn...

Så: Er det nokon som har erfaring med piercing i øyenbrynet i forbindelse med jobb der det blir brukt vernebrille/sveisemaske??

7659074[/snapback]

 

Tror ikke det skal være noe problem å få tegna på for å se hvordan det blir. Men selvsagt noen folk er jo litt rare når det kommer til sånne ting

Lenke til kommentar
Går det an å få tegna på ei "tatovering" på overarma, og ha den der et par dager, før eg bestemmer meg om eg skal tatovere den eller ikkje?

 

Eller er tatovørane(eller kva det heiter), redd for at eg skal ta med meg tegninga deira til eit anna tatoveringsstudio?

 

Har bestemt meg for å tatovere meg på overarma, og då gjerne få tatovøren til å tegne, slik at den ikkje har blitt tatovert før. Men eg vil liksom ikkje ha tidspress på meg, at eg må bestemme meg på 5 minutt.

 

 

 

Eg hadde piercing før, men tok den ut når eg fortsatt gjekk på skulen, men har litt lyst til å sette inn igjenn...

Så: Er det nokon som har erfaring med piercing i øyenbrynet i forbindelse med jobb der det blir brukt vernebrille/sveisemaske??

7659074[/snapback]

 

Tror nåkk det er forskjelling fra tattoør til tattoør. Er bare til å spørre, de fleste vil nokk ta såpass godt vare på sine kunder at de gjør dette (men sikkert ikke HELT gratis)

 

Piercing i øyenbrynet er veldig upratisk, men det er jo ikke værre en å ha en liten en. Jeg kom iallefall borti min hele tiden, spess når t-sjorta skulle raskt av av et hukjønn :thumbup:

Lenke til kommentar
Går det an å få tegna på ei "tatovering" på overarma, og ha den der et par dager, før eg bestemmer meg om eg skal tatovere den eller ikkje?

 

Eller er tatovørane(eller kva det heiter), redd for at eg skal ta med meg tegninga deira til eit anna tatoveringsstudio?

 

Har bestemt meg for å tatovere meg på overarma, og då gjerne få tatovøren til å tegne, slik at den ikkje har blitt tatovert før. Men eg vil liksom ikkje ha tidspress på meg, at eg må bestemme meg på 5 minutt.

 

 

 

Eg hadde piercing før, men tok den ut når eg fortsatt gjekk på skulen, men har litt lyst til å sette inn igjenn...

Så: Er det nokon som har erfaring med piercing i øyenbrynet i forbindelse med jobb der det blir brukt vernebrille/sveisemaske??

7659074[/snapback]

 

Tror nåkk det er forskjelling fra tattoør til tattoør. Er bare til å spørre, de fleste vil nokk ta såpass godt vare på sine kunder at de gjør dette (men sikkert ikke HELT gratis)

 

Piercing i øyenbrynet er veldig upratisk, men det er jo ikke værre en å ha en liten en. Jeg kom iallefall borti min hele tiden, spess når t-sjorta skulle raskt av av et hukjønn :thumbup:

7659605[/snapback]

 

 

Eg betalar heller eit par hundre(??) kr for å få tegna noko, med mulighet for å ombestemme meg, enn å måtte låse meg til å ta noko "usett"...

 

Såpass vil eg faktisk påstå at arma mi er verdt :)

 

 

Husker at det gjekk greitt med motorsykkelhjelmen min og piercingen da, men no bruker eg ofte vernebriller, dvs slike heildekkande... Har ein følelse av at dei kan skape problem...

Lenke til kommentar
Tatt i går på Purple Pain på Heimdal, Trondheim. Rødheten vil så klart forsvinne etterhvert som såret leges.

 

Store bilder.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

7651391[/snapback]

Hvor mye kosta den og hvor har du den?

7663617[/snapback]

Ser vel ut som oversiden av en underarm gjør det ikke ?

Lenke til kommentar
Hvor mye kosta den og hvor har du den?

7663617[/snapback]

 

Tok kun rammen i sommer, det kostet 1800,-, selve ansiktet og flammene ble gjort på Torsdag og kom på 3000,-. Så totalt, 4800,-.

 

Ser vel ut som oversiden av en underarm gjør det ikke ?

7663733[/snapback]

 

Riktig!

Lenke til kommentar
En av tre jeg har. Jeg er egentlig fornøyd med denne, men den er ganske så ruglete. Spesielt når det er varmt, da er det som om den "hever seg". Jeg vet ikke om dette skyldes huden min, eller dårlig arbeid...

 

tat.jpg

7664524[/snapback]

 

Jeg er ellers imot tribal, men denne likte jeg. Bar preg av Slipknot-S Tribalen (som jeg også elsker). Synd det du sier skjer med den da :S

Lenke til kommentar
CaZpeR: Om eg ikkje huska heilt feil etter å ha lest (nesten) heile tråden, hekje du spurt litt om tatovering i Ålesund?

Går det greitt å ta med han Are på Tattoos.no?

Er han flink?

7665138[/snapback]

 

Jeg har ikke tatt noen tattoo, men jeg har hørt mye bra om han. Og hørt mye negativt om ink spot. Are har iallefall utrolig mye erfaring. Da jeg spurte tatovøren i Askim (Birdie) som jeg kjenner litt og han hadde hørt om Are. Du kan jo sjekke bildene til Are på hjemmesidene deres:

 

http://www.tattoos.no/

 

Jeg syns det er helt grei kvalitet på det og ville følt meg trygg på Are sitt arbeid :)

Lenke til kommentar
Huden ser veldig arrete ut, spesielt på toppen, så jeg antar den som tatoverte, gikk litt hardt til verks.

7665241[/snapback]

Det som er rødt, var i utgangspunktet hvitt. Jeg fikk refarget den et par år etter at jeg tok tatoveringen. Den lille operasjonen kan jo ha bidratt til å føkke huden min. Tatovøren var ikke noe spesielt røff, men jeg tror ikke han er den beste i bransjen, for å si det slik. Dessverre var han den eneste i hjembyen min.

Lenke til kommentar
Noe mer fakta om starlight tatto i drammen?

7668253[/snapback]

 

Åssen fakta skal du ha ? Er det fakta, i ordets rette forstand, kan du jo lese det på hjemmesiden dems www.tatovering.no.

Er det erfaringer må du nesten spørre om det :p

 

Har selv 2 stk derfra, og de ligger midt på treet. Var innehaver,Tony, som tatoverte meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...