Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sånn som alle andre? nei jeg tror jeg vil være orginal gett, mye morsommere å si at jeg har navnet ditt på skinka for den sakens skyld også ;)

7634918[/snapback]

Trampstamp, piggtråd, sydensommerfugl og Fried Chicken and Rice-tribal er vel de eneste tatoveringene som er mindre originale enn "Ditt navn". Folk vil automatisk tenke "oi, her har vi en fyr som bruker idéen til Steve-O, en mann som er verdenskjent for å være en idiot."

Lenke til kommentar
sånn som alle andre? nei jeg tror jeg vil være orginal gett, mye morsommere å si at jeg har navnet ditt på skinka for den sakens skyld også ;)

7634918[/snapback]

Trampstamp, piggtråd, sydensommerfugl og Fried Chicken and Rice-tribal er vel de eneste tatoveringene som er mindre originale enn "Ditt navn". Folk vil automatisk tenke "oi, her har vi en fyr som bruker idéen til Steve-O, en mann som er verdenskjent for å være en idiot."

7638449[/snapback]

Hva er rice-tribal?

Lenke til kommentar
for det første, det skal verken stå ditt navn, your name, men navnet ditt. Jeg har ikke sett noen med DEN setningen.

 

Ang det steve-o har er no han har og no en million ande har, ønsker ikke å herme men finner det ganske komisk.

 

Men hvordan er starlight tatto?

7640975[/snapback]

 

Jeg har ingenting imot dem, tatt 2 tatoveringer der, men en fra sandvika som var "norges beste tattovør" på ett eller annet stevne har noe imot dem. Mer vet jeg ikke

Lenke til kommentar

Hopper over alle de 250 sidene med ting jeg ikke orker å lese nå til å snakke om meg:)

 

Har piercing i nippelen, skal ta i andre nå til neste uke. Har ring, men skal bli stang (neste uke)

 

Så har jeg utvidelse i begge ørene, er 4mm nå, tenker å gå til 6. Skal ha tunneler, men har bare plugger nuh.

 

Har hatt i øyenbrynet, men den datt ut og grodde på en time. Orka ikke å ta ny da..

 

Har tenkt på tattis, men enda ikke komt fram til noe jeg tror jeg ikke blir lei av. Så sitter enda i tenke boksen der.

 

Weelllll, that me =)

Lenke til kommentar
Hopper over alle de 250 sidene med ting jeg ikke orker å lese nå til å snakke om meg:)

 

Har piercing i nippelen, skal ta i andre nå til neste uke. Har ring, men skal bli stang (neste uke)

 

Så har jeg utvidelse i begge ørene, er 4mm nå, tenker å gå til 6. Skal ha tunneler, men har bare plugger nuh.

 

Har hatt i øyenbrynet, men den datt ut og grodde på en time. Orka ikke å ta ny da..

 

Har tenkt på tattis, men enda ikke komt fram til noe jeg tror jeg ikke blir lei av. Så sitter enda i tenke boksen der.

 

Weelllll, that me =)

7645189[/snapback]

 

Mekk en tatovering på ett bilde av deg selv og ha det som wallpaper på pc og mobil ett år, er du ikke lei så kan du ta :) Feks

Lenke til kommentar
Mekk en tatovering på ett bilde av deg selv og ha det som wallpaper på pc og mobil ett år, er du ikke lei så kan du ta :) Feks

7645669[/snapback]

 

Denne støttes, i en eller annen form. Sikkert sagt det før i tråden, sammen med endel andre, at folk bør tenke seg godt om før de tar tattoo.

 

Jeg brukte vel nesten 2 år på å finne ut hvilken jeg ville ha, så 1.5 år på neste, også var det vel litt over året igjen til siste.

 

Er godt fornøyd med alle 3, dvs, siste er ikke helt ferdig, da det er et omriss jeg vil bruke i en videre sleeve. Vet ikke fult ut theme jeg vil ha enda, men når pengene er der, og planen er lagt, skal jeg ha sleeve på begge henda, som inkluderer mine 3 tattoos. Og ja, vet det kan være pain å få til en bra sammenheng på hele, da jeg har tatt noen "stand alone" fra før. Men som de sier, its a work in progress.

Lenke til kommentar
Mekk en tatovering på ett bilde av deg selv og ha det som wallpaper på pc og mobil ett år, er du ikke lei så kan du ta :) Feks

7645669[/snapback]

 

Denne støttes, i en eller annen form. Sikkert sagt det før i tråden, sammen med endel andre, at folk bør tenke seg godt om før de tar tattoo.

 

Jeg brukte vel nesten 2 år på å finne ut hvilken jeg ville ha, så 1.5 år på neste, også var det vel litt over året igjen til siste.

 

Er godt fornøyd med alle 3, dvs, siste er ikke helt ferdig, da det er et omriss jeg vil bruke i en videre sleeve. Vet ikke fult ut theme jeg vil ha enda, men når pengene er der, og planen er lagt, skal jeg ha sleeve på begge henda, som inkluderer mine 3 tattoos. Og ja, vet det kan være pain å få til en bra sammenheng på hele, da jeg har tatt noen "stand alone" fra før. Men som de sier, its a work in progress.

7646440[/snapback]

 

Stemmer det :)

Lenke til kommentar
Mekk en tatovering på ett bilde av deg selv og ha det som wallpaper på pc og mobil ett år, er du ikke lei så kan du ta :) Feks

7645669[/snapback]

 

Sant nokk. Men er tattoo er ikke et must for meg akkuratt nå. Koster mye og er permanent. Det jeg liker mer piercing, er det stygt. Plager eller noe anna. ta den ut. Så enkelt og greit lixom=)

 

 

Men så klar, tattis skal ikke skje på spontanen.

 

Har ett en ganske kult tattis. Var på ei jente da ... :blush:

 

Stjerner i flere størrelser og fassonger nedover på den ene siden av magen. Prøver å finne bilde, men klarer ikke det nuh :( Jeg vet at stjerner er litt popiss akkuratt nå og sånt, men den var stilig. Men, jeg må stramme magen litt før noe sånt kan gjøres :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...