Demonfudge Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jadda. Har tenkt lenge og mye på hva slags tatovering jeg skal ha, og jeg har kommet fram til tre stykker. Tenkte jeg muligens skulle ta en tatovering over nyttår, så får jeg se hvordan det blir med resten etterhvert. På høyre underarm så tenkte jeg at jeg skulle få "Earschplittenloudenboomer!" En Steppenwolf-sang, og jeg synes den passer da jeg er stor fan av Steppenwolf. Denne er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal ha ennå, og tro meg, jeg tenker mye på det. Jeg skal begynne å trene igjen nå og det jeg lurer på er hvordan det blir med tatoveringer når huden strekker seg? -- Dette er da logoen til et av mine favorittband, og jeg har tenkt på å plassere den fint i nakken. Men, jeg er litt i tvil. Synes det kanskje blir litt for jentete. Endret 18. desember 2006 av DemonFudge Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det var veldig mye jalla/harry og veldig fargerikt der. 7531959[/snapback] sier kanskje mer om folk i tromsø's motivvalg enn hvor gode tatovører de er på dette stedet? :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 http://www.boristattoo.com/index.html Litt pent snask å titte på til Harald oppdaterer siden sin. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 http://www.boristattoo.com/index.html Litt pent snask å titte på til Harald oppdaterer siden sin. 7534482[/snapback] Fy f**n å mye bra Nå vet jeg hvor jeg skal hente inspirasjonen til min tattoo... Men igjen... Er bare 20 år... så drøyern litt Lenke til kommentar
Irons Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen her som kan forklare meg noen regler for tatovering av undersiden av håndleddet? Jeg vil gjerne ha en midt under men har hørt at det er farlig osv og ikke lovlig å ta i norge. Lurer på om det faktisk er farlig (hvorfor?) og eventuellt hvor langt ned mot hånda en fornuftig tattovør vil være villig til å tegne på meg.. Takk for svar 7502256[/snapback] Jeg bygde på min tribal på underamen og dro bevist en spiss helt ut til der hånda begynner, slik at når jeg strekker frem hånda for å hilse syns den og bare den utenfor skjortekanten.. Jobber i en bank og har ikke hatt noe problemer med det enda Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Noen her som kan forklare meg noen regler for tatovering av undersiden av håndleddet? Jeg vil gjerne ha en midt under men har hørt at det er farlig osv og ikke lovlig å ta i norge. Lurer på om det faktisk er farlig (hvorfor?) og eventuellt hvor langt ned mot hånda en fornuftig tattovør vil være villig til å tegne på meg.. Takk for svar 7502256[/snapback] Jeg bygde på min tribal på underamen og dro bevist en spiss helt ut til der hånda begynner, slik at når jeg strekker frem hånda for å hilse syns den og bare den utenfor skjortekanten.. Jobber i en bank og har ikke hatt noe problemer med det enda 7540593[/snapback] Før jeg tok min sjekket jeg litt rundt det der, spurte litt rundt. Noen ville ikke tattovere over håndleddet for det var for tett ved blodårene mens andre sa det ikke gjorde noe. Det er sikker så de skal unngå å få blekk i blodet. Jeg satte nå tattoveringen litt lenger unna enn jeg hadde tenkt for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Når jeg først tok min hadde jeg tenkt å dekke hele underarmen, men så ble det bare en "liten" en, da var min ca der din var, men jeg var ikke fornøyd, den bar for liten Og jeg skulle ha den ut på håndleddet.. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg har tenkt å kanskje ha denna p halsen... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Jeg bare tuller med dere! Endret 20. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg tenkte på en av disse neste gang jeg skal ta tattovering Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 jeg tenkte på en av disse neste gang jeg skal ta tattovering 7541946[/snapback] Siste der var ganske fet hvis den blir inkludert i en større sleeve feks Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg "ringer" jula inn med et lite spørsmål: I går hørte jeg noe merkelig, nemlig at dersom kvinner har tatovert korsryggen kan de ikke få epidural (?) når de føder fordi denne settes der tatoveringen er. Kan dette stemme? God jul. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg "ringer" jula inn med et lite spørsmål: I går hørte jeg noe merkelig, nemlig at dersom kvinner har tatovert korsryggen kan de ikke få epidural (?) når de føder fordi denne settes der tatoveringen er. Kan dette stemme? God jul. 7569785[/snapback] Standard traijbåll korsryggtatoveringer ("trampstamp") plasseres vanligvis såpass langt nede at de ikke skal være i nærheten av der epiduralen settes. Om hun vil være smart.. oppsøk en anestesilege på en fødeavdeling og be vedkommende om å lage en prikk hvor nålen settes. 6523309[/snapback] Lenke til kommentar
fompa Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hellu Har ett lite spørsmål; Nå når jeg er i bodø, å møter alle fjortis venna til søskenbarne mitt. så er det jo full panikk med å få tatt høl i tonga, for de sier at det blir forbudt etter nyttår eller no, stemmer det? Så har jeg selv tatt høl i leppa, på høyresida, nede noen som vil se? hehe Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tviler sterkt. Har de hørt det fra en kompis sin kompis sin fetter? Lenke til kommentar
fompa Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tror det var ei veninne som hadde spurt overalt. Tviler sterkt jeg å, men må nå bare spørre... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Seff. Høres ikke logisk ut for et slikt forbud, men siden når begynte Norge med logiske lover Lenke til kommentar
fompa Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dere får se uansett, her er da hølet i leppa mi, med stang. Tok det for 2 - 3 uker siden. Skal sette inn en ring etterhvert Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tror neppe det er noen regler for hvor du kan stikke hull, så lenge det er i din egen kropp. Selv synes jeg at ring i underleppen, spesiellt på siden, er ordentlig EMO. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Men det driter jeg, hva du eller andre syns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå