Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Jadda. Har tenkt lenge og mye på hva slags tatovering jeg skal ha, og jeg har kommet fram til tre stykker.

 

Tenkte jeg muligens skulle ta en tatovering over nyttår, så får jeg se hvordan det blir med resten etterhvert.

 

På høyre underarm så tenkte jeg at jeg skulle få "Earschplittenloudenboomer!"

 

En Steppenwolf-sang, og jeg synes den passer da jeg er stor fan av Steppenwolf.

 

 

 

 

Denne er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal ha ennå, og tro meg, jeg tenker mye på det.

 

Jeg skal begynne å trene igjen nå og det jeg lurer på er hvordan det blir med tatoveringer når huden strekker seg?

--

 

 

Dette er da logoen til et av mine favorittband, og jeg har tenkt på å plassere den fint i nakken. Men, jeg er litt i tvil. Synes det kanskje blir litt for jentete.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som kan forklare meg noen regler for tatovering av undersiden av håndleddet? Jeg vil gjerne ha en midt under men har hørt at det er farlig osv og ikke lovlig å ta i norge.

 

Lurer på om det faktisk er farlig (hvorfor?) og eventuellt hvor langt ned mot hånda en fornuftig tattovør vil være villig til å tegne på meg..

 

Takk for svar :)

7502256[/snapback]

 

Jeg bygde på min tribal på underamen og dro bevist en spiss helt ut til der hånda begynner, slik at når jeg strekker frem hånda for å hilse syns den og bare den utenfor skjortekanten..

Jobber i en bank og har ikke hatt noe problemer med det enda :p

post-38678-1166606556_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen her som kan forklare meg noen regler for tatovering av undersiden av håndleddet? Jeg vil gjerne ha en midt under men har hørt at det er farlig osv og ikke lovlig å ta i norge.

 

Lurer på om det faktisk er farlig (hvorfor?) og eventuellt hvor langt ned mot hånda en fornuftig tattovør vil være villig til å tegne på meg..

 

Takk for svar :)

7502256[/snapback]

 

Jeg bygde på min tribal på underamen og dro bevist en spiss helt ut til der hånda begynner, slik at når jeg strekker frem hånda for å hilse syns den og bare den utenfor skjortekanten..

Jobber i en bank og har ikke hatt noe problemer med det enda :p

7540593[/snapback]

 

 

Før jeg tok min sjekket jeg litt rundt det der, spurte litt rundt.

Noen ville ikke tattovere over håndleddet for det var for tett ved blodårene mens andre sa det ikke gjorde noe.

Det er sikker så de skal unngå å få blekk i blodet.

Jeg satte nå tattoveringen litt lenger unna enn jeg hadde tenkt for sikkerhets skyld. :thumbup:

post-114422-1166608873_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg "ringer" jula inn med et lite spørsmål:

 

I går hørte jeg noe merkelig, nemlig at dersom kvinner har tatovert korsryggen kan de ikke få epidural (?) når de føder fordi denne settes der tatoveringen er. Kan dette stemme?

 

God jul.

7569785[/snapback]

Standard traijbåll korsryggtatoveringer ("trampstamp") plasseres vanligvis såpass langt nede at de ikke skal være i nærheten av der epiduralen settes. Om hun vil være smart.. oppsøk en anestesilege på en fødeavdeling og be vedkommende om å lage en prikk hvor nålen settes.

6523309[/snapback]

Lenke til kommentar

hellu :)

 

Har ett lite spørsmål; Nå når jeg er i bodø, å møter alle fjortis venna til søskenbarne mitt. så er det jo full panikk med å få tatt høl i tonga, for de sier at det blir forbudt etter nyttår eller no, stemmer det?

 

Så har jeg selv tatt høl i leppa, på høyresida, nede :D noen som vil se? hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...