Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som kan forklare meg noen regler for tatovering av undersiden av håndleddet? Jeg vil gjerne ha en midt under men har hørt at det er farlig osv og ikke lovlig å ta i norge.

 

Lurer på om det faktisk er farlig (hvorfor?) og eventuellt hvor langt ned mot hånda en fornuftig tattovør vil være villig til å tegne på meg..

 

Takk for svar :)

7502256[/snapback]

 

Som psilo sa. Ikke farlig, men har noe med karriere osv. Er mange som er pripne på området og ikke vil deg jobb osv. pga. tatovering som stikker ut osv. Selv syns jeg dette er bulls**t, men er faktisk sånn det er her i verden :p Hehe....

Lenke til kommentar
tror jeg skal ta tungepiercing til torsdag (på studio denne gangen) og lurer på om alle får hevelse og begynner å lespe. eller pleier det å gå greit bare man renser bra nok?

7504990[/snapback]

 

Tror dette er veldig individuelt. Selv fikk jeg null hevelse og null lesping. Har hatt min i en del år nå og null problemer grunnet god rensing :)

Lenke til kommentar
Jeg tok en nippelpiercing for litt over to måneder siden, men fremdeles vesker den iblandt. Den er ikke sår eller noe, men er dette normalt? Jeg er veldig påpasselig med rensing når den vesker, men jeg gjør det ikke hver dag som før.

 

Tror ikke dette skal være farlig. Min nippelpiercing vesket og dannet skorpe i 1-2 år før den grodde helt igjen. Og etter det har jeg ikke hatt noe problem med det. Og jeg var så flink som jeg klarte med rensing. Fikk beskjed av piercern min at det ikke var noe problem, men om den gjorde veldig vondt så sku jeg ta den ut, men i mitt tilfelle så gjorde det ikke vondt.

 

hvis jeg tar piercing i tunga den 21. så sliter jeg vel ikke med middagen den 24?

7508838[/snapback]

 

Da jeg tok piercing i tunga slet jeg ikke noe særlig de første dagene, men dette tror jeg er individuelt. Det jeg derimot slet med var alkoholinntak (vet at dette er fyfy), men i tanke på man pleier å drikke litt under julemiddagen så nevner jeg at man bør være forsiktig med mengden. Det sparker som regel mer når man har et åpent sår i munen og heller alkohol over det. Men det renser da :)

 

En ting til ang. middag. Unngå krydder. Tro meg. Du vil ikke ha en halv pepperbit sittende mellom stanga og såret i tunga :p

 

Men hør mest på psilo. Han har peil ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Da var årets julegave fra meg til meg mer eller mindre i boks, men jeg lurer på om noen her har erfaring med det eneste mer eller mindre seriøse tattoveringsstudioet jeg fant her i Tromsø, nemlig Arctic Tattoos. Jeg har langt fra noe trenet øye når det kommer til å skille kvalitet fra Tattoo-Harald, så om noen har erfaringer å dele hadde det vært skikkelig kjempegøyalt, altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...