Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dr gonzo, vet du om kunst med puls lager strektegninger uten skyggelegging? eller koslig prikkeskygging blir det vel mer.

7464321[/snapback]

 

Det gjør de, men de ønsker primært å benytte prikking til skyggelegging av alle slag. Og man gjør lurt i å lytte på deres råd. Nå jeg går dit vet har jeg alltid et motiv i lomma jeg vet blir bra, men har uten unntak opplevd at resultatet blir flere hakk bedre enn forventet pga det unike samarbeidet med tattovøren....

 

så løp og kjøp... :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvilke erfaringer har folk her med surface piercinger?

Hvor har du den? hvor lenge har du hatt/hadde du den? og hvordan steller du den?

Har hørt så mangt fra forskjellige studioer...

Selv har jeg en clevage som ble tatt for ca 3 1/2mdt siden, og jeg har foreløbig ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Ingen som vil kommentere innlegget mitt?

7465226[/snapback]

Synes det hørtes ut som en veldig god ide, men er litt skeptisk til hvordan effekten blir hvis du har dem på ryggen. Er ltt enig med fluesopp, men da blir de jo ikke akkurat lett å skjule, hvis du skal ha behov for det noen gang.
Lenke til kommentar

Noen her som kan forklare meg noen regler for tatovering av undersiden av håndleddet? Jeg vil gjerne ha en midt under men har hørt at det er farlig osv og ikke lovlig å ta i norge.

 

Lurer på om det faktisk er farlig (hvorfor?) og eventuellt hvor langt ned mot hånda en fornuftig tattovør vil være villig til å tegne på meg..

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...