Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Hehe.

 

Men fra spøk til revolver. Jeg leter en tatovering til å ha på under armen. Enten høyre, eller venstre.

 

Det jeg vil ha, er på en måte en tenging/tegn som symboliserer metal-sjangrene. Ikke bare en type, men helst det som går innenfor death,grind,hardcore og speed, Jeg vet det høres merkeligt ut, men jeg vil ha en tatovering som du ser og tenkter: Wow! Metal! Hvis dere tar tegninga?

7418873[/snapback]

 

No cannibal corpse artwork =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei..

 

Jeg har lenge hatt lyst på tatovering, men har ikke peiling på hva jeg skal ha for noe.

Jeg har lest hele tråden, og er fortsatt like forvirra. Jeg er ikke interesert i noe voldsomt tribal, men har alikevel lyst på noe røft. Planen er å ta den om et halvt år, då jeg skal flytte til oslo.

 

Så spørsmålene er:

 

Noen tips om hvordan jeg skal finne min tatovering?

Gode internetsider? (flere)

Linker til sjapper i Oslo? erfaring?

Hvordan kan du får tatovering til å holde seg pen ( har en kompis som tok tribal i syden for 2 år siden og den ser heilt jæ#¤& ut.

 

Takker for svar..

Lenke til kommentar

Nei det er ikke det jeg mener, probleme er bare at jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha, og hvordan jeg skal finne utav det. Selvsagt, av og til ser eg en tribal som jeg har lyst på, men så etter et par dager forsvinner lysten. Hvordan finne den perfekte?

 

Edit: Hvordan ser en slik ut etter 5 år? ( se bilde)

post-84777-1165570691_thumb.jpg

Endret av Zozzy
Lenke til kommentar

Kan vel ta å vise fram min da, tok den for ca 2 måneder siden, freshet den opp en gang siden fargen ble litt svak.

 

Har alltid likt drager siden det ikke er noen fasit på hvordan de ser ut, er født i 1988 som er dragens år og kroppen er formet som en "S" som er første bokstaven i navnet mitt.

 

Beklager for dårlige bilder, har ikke kamera for tiden, de er tatt for en liten stund siden.

 

post-74911-1165581966_thumb.jpg

post-74911-1165581978_thumb.jpg

Endret av Morfiril
Lenke til kommentar
Nei det er ikke det jeg mener, probleme er bare at jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha, og hvordan jeg skal finne utav det. Selvsagt, av og til ser eg en tribal som jeg har lyst på, men så etter et par dager forsvinner lysten. Hvordan finne den perfekte?

 

Edit: Hvordan ser en slik ut etter 5 år? ( se bilde)

7453034[/snapback]

 

 

alt kommer ann på hvor du tattoverer, noen steder kan strekkes å ødelegge tatto`n

 

jeg har tribal tattoo :D

post-114422-1165592975_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig lyst på tatovering på fingrene, altså f.eks 4 bokstaver. Noen som vet hvor mye dette vil koste? Men først og fremst må jeg finne på noe å ha der. noen tips? Noe som jeg ikke angrer over etter 1 år liksom :p

7415230[/snapback]

"WHAT" paa den ene haanden, "EVER" paa den andre...

Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig lyst på tatovering på fingrene, altså f.eks 4 bokstaver. Noen som vet hvor mye dette vil koste? Men først og fremst må jeg finne på noe å ha der. noen tips? Noe som jeg ikke angrer over etter 1 år liksom :p

7415230[/snapback]

"WHAT" paa den ene haanden, "EVER" paa den andre...

7458054[/snapback]

 

 

hehe ja eller "game" på den ene og "over" på den andre :!:

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Hmm, tipper jeg er trygg siden jeg gjorde det for non dager siden?

Og har ikke merka noe, bare noen i klassen som måtte poengtere hvor dum jeg var, og at jeg sto i fare for å bli smitta...

 

Tok nåla ut etter non timer btw...

 

 

Edit: ok tar poenget, spm mitt er dumt...Men jaja, hva viste vel jeg om hvor farlig det var å stikke den gjennom hånda... :dontgetit:

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Synes jeg har en god ide til en tattovering. På Donald og diverse andre tegneserier så ser man ofte at en figur f.eks. har en djevel og en engel som prøver å overbevise figuren om å gjøre det.

 

Dermed tenkte jeg å tattovere en djevel som prøver å hviske noe inn i øret mitt og en engel som ser pottesurt på djevelen. Dette på øvre delen av ryggen.

 

img418.jpg41297.jpg

 

Trenger nødvendigvis ikke være akkurat Donald, men en tegneseriefigur hadde vel vært noe.

Lenke til kommentar

Så bilder av noe ganske jævlig. De lagde et kjempesvært motiv på ryggen på ei dame ved å skjære/skrape spor dypt inn i huden. Så bilder av hele prosedyren, huden lå på bordet som tjukke larver. Men resultatet (etter det var grodd) så ut som en helt rød, svær tattis.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Så bilder av noe ganske jævlig. De lagde et kjempesvært motiv på ryggen på ei dame ved å skjære/skrape spor dypt inn i huden. Så bilder av hele prosedyren, huden lå på bordet som tjukke larver. Men resultatet (etter det var grodd) så ut som en helt rød, svær tattis.

7465102[/snapback]

 

scarification?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...