Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tromming betyr så mye for meg, og det kommer til å bety mye for meg uansett.. Altså, skal ikke være vrang eller noe sånt, men det har betydd så mye for meg frem til nå, at om jeg skulle slutte å spille så kommer jeg ikke til å angre eller noe sånt, fordi denne "tiden" har betydd så mye.. :) Dette var til noen av de lenger oppe ^

7412146[/snapback]

 

jeg sier ikke at det kommer til å slutte å bety mye for deg, men så lenge du ikke vet hva slags motiv du vil ha er det vel bedre å vente til du finner noe du kan leve med...

 

drummer.jpg

hvis ikke du synes denne er bænkers da :p

eller de

 

200605270948-pix1.jpg

Endret av kaosfjas
Lenke til kommentar

Jeg har skikkelig lyst på tatovering på fingrene, altså f.eks 4 bokstaver. Noen som vet hvor mye dette vil koste? Men først og fremst må jeg finne på noe å ha der. noen tips? Noe som jeg ikke angrer over etter 1 år liksom :p

 

Noe musikk aktig? Altså noe som har hvert viktig for musikken. Tenkte elvis, men blir en for mye bokstav :p

Lenke til kommentar
Jeg har skikkelig lyst på tatovering på fingrene, altså f.eks 4 bokstaver. Noen som vet hvor mye dette vil koste? Men først og fremst må jeg finne på noe å ha der. noen tips? Noe som jeg ikke angrer over etter 1 år liksom :p

 

Noe musikk aktig? Altså noe som har hvert viktig for musikken. Tenkte elvis, men blir en for mye bokstav :p

7415230[/snapback]

Hvis du er en hardbarka gæææææææææængster kan du ha tattis på begge hendene:

THUG LIFE, så kan du springe rundt med buksa på knærne og banke folk.

Lenke til kommentar

Hehe.

 

Men fra spøk til revolver. Jeg leter en tatovering til å ha på under armen. Enten høyre, eller venstre.

 

Det jeg vil ha, er på en måte en tenging/tegn som symboliserer metal-sjangrene. Ikke bare en type, men helst det som går innenfor death,grind,hardcore og speed, Jeg vet det høres merkeligt ut, men jeg vil ha en tatovering som du ser og tenkter: Wow! Metal! Hvis dere tar tegninga?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...