SirAnderz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ta en tatovering som betyr noe for/fra fortiden, nåtiden eller fremtiden så er det vel i boks 7412308[/snapback] Nettopp! Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Tromming betyr så mye for meg, og det kommer til å bety mye for meg uansett.. Altså, skal ikke være vrang eller noe sånt, men det har betydd så mye for meg frem til nå, at om jeg skulle slutte å spille så kommer jeg ikke til å angre eller noe sånt, fordi denne "tiden" har betydd så mye.. Dette var til noen av de lenger oppe ^ 7412146[/snapback] jeg sier ikke at det kommer til å slutte å bety mye for deg, men så lenge du ikke vet hva slags motiv du vil ha er det vel bedre å vente til du finner noe du kan leve med... hvis ikke du synes denne er bænkers da eller de Endret 3. desember 2006 av kaosfjas Lenke til kommentar
nerval Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 De siste så rompe ut! Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 De siste så rompe ut! 7414202[/snapback] og den første var knallfin? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har skikkelig lyst på tatovering på fingrene, altså f.eks 4 bokstaver. Noen som vet hvor mye dette vil koste? Men først og fremst må jeg finne på noe å ha der. noen tips? Noe som jeg ikke angrer over etter 1 år liksom Noe musikk aktig? Altså noe som har hvert viktig for musikken. Tenkte elvis, men blir en for mye bokstav Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er du fra Tsjernobyl så kan "Generic" på venstrehånda og "Samlebånd" på høyrehånda være tingen Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har skikkelig lyst på tatovering på fingrene, altså f.eks 4 bokstaver. Noen som vet hvor mye dette vil koste? Men først og fremst må jeg finne på noe å ha der. noen tips? Noe som jeg ikke angrer over etter 1 år liksom Noe musikk aktig? Altså noe som har hvert viktig for musikken. Tenkte elvis, men blir en for mye bokstav 7415230[/snapback] Hvis du er en hardbarka gæææææææææængster kan du ha tattis på begge hendene: THUG LIFE, så kan du springe rundt med buksa på knærne og banke folk. Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) high five take that fast food eller enkelt og greit faen hvorfor finner ikke folk på noe selv? Endret 3. desember 2006 av kaosfjas Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Eller bare det året du er født? Nikki Sixx style Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ingen fingerskrift-tattis kommer i nærheten av Robinson-Kjetils. Et utmerket alternativ til klisjeene rock/roll og love/hate... Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ingen fingerskrift-tattis kommer i nærheten av Robinson-Kjetils. Et utmerket alternativ til klisjeene rock/roll og love/hate... 7417030[/snapback] Ville nok slått an på et jobbintervju. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hehe. Men fra spøk til revolver. Jeg leter en tatovering til å ha på under armen. Enten høyre, eller venstre. Det jeg vil ha, er på en måte en tenging/tegn som symboliserer metal-sjangrene. Ikke bare en type, men helst det som går innenfor death,grind,hardcore og speed, Jeg vet det høres merkeligt ut, men jeg vil ha en tatovering som du ser og tenkter: Wow! Metal! Hvis dere tar tegninga? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Haha! Hatt "FAEN" på den ene hånda hadde jo hvert drit fett Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 men kanskje ikke så smart når du skal søke jobb? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Går for det meste med genser. Eller så fikser en skikkelig sminke den jobben. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Går for det meste med genser. 7420496[/snapback] Hansker mener du vel? Eller er du bare veldig glad i XXXL, siden genseren din dekker knoklene? Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 g@bb@ skal nå ha no metal på armen. så da kan man vel gå med genser.. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 g@bb@ skal nå ha no metal på armen. så da kan man vel gå med genser.. 7420613[/snapback] Uuuuups, my bad! Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 g@bb@ tok nå like feil selv, jeg snakka til han som vil ha faen på knokene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå