Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens, ny her til tatoveringer og slikt, så har noen spørsmål..

Jeg er bare 16, snart 17 - men jeg vet at trommer betyr så sinnsykt mye for meg, og er en veldig stor del av livet mitt.. så jeg har lyst å tatovere noe med det, ikke noe store greier, men hvordan blir dette når jeg blir eldre og slikt?

 

Og til slutt, noen som har noen ideèr til hva jeg kunne tatovert med tanke på trommer?

Lenke til kommentar
Hei folkens, ny her til tatoveringer og slikt, så har noen spørsmål..

Jeg er bare 16, snart 17 - men jeg vet at trommer betyr så sinnsykt mye for meg, og er en veldig stor del av livet mitt.. så jeg har lyst å tatovere noe med det, ikke noe store greier, men hvordan blir dette når jeg blir eldre og slikt?

 

Og til slutt, noen som har noen ideèr til hva jeg kunne tatovert med tanke på trommer?

7403201[/snapback]

Du kan ha en blikktromme på korsryggen :hmm:

Lenke til kommentar
hvorfor tatoverer alle brystmuskler om dagen?  :dontgetit:

7403273[/snapback]

Hva andre gjør veit jeg egentlig ikke, men synes selv et sparess vil gjøre seg best på brystkassa. Blir litt for stort til overarmen, og vises litt oftere enn jeg ønsker. Dog, frasen "ess i ermet" gjør det jo litt kulere å velge armen.

 

Dessuten har jeg bare tenkt å ta èn tatovering på kroppen min, og da synes jeg cirka midt på kroppen er passe, for å skape litt balanse. Men det er vel en smakssak. :)

Lenke til kommentar
Hei folkens, ny her til tatoveringer og slikt, så har noen spørsmål..

Jeg er bare 16, snart 17 - men jeg vet at trommer betyr så sinnsykt mye for meg, og er en veldig stor del av livet mitt.. så jeg har lyst å tatovere noe med det, ikke noe store greier, men hvordan blir dette når jeg blir eldre og slikt?

 

Og til slutt, noen som har noen ideèr til hva jeg kunne tatovert med tanke på trommer?

7403201[/snapback]

 

Trommestikker er fett da :) Ser mye kulere ut også, enn å ha ett slagverk tatovert på overarma:P

Lenke til kommentar
Hei folkens, ny her til tatoveringer og slikt, så har noen spørsmål..

Jeg er bare 16, snart 17 - men jeg vet at trommer betyr så sinnsykt mye for meg, og er en veldig stor del av livet mitt.. så jeg har lyst å tatovere noe med det, ikke noe store greier, men hvordan blir dette når jeg blir eldre og slikt?

 

Og til slutt, noen som har noen ideèr til hva jeg kunne tatovert med tanke på trommer?

7403201[/snapback]

 

Trommestikker er fett da :) Ser mye kulere ut også, enn å ha ett slagverk tatovert på overarma:P

7407354[/snapback]

 

Ja tror det kunne blitt tøft, men vet ikke helt hvordan det skal kunne gjøres for at det skulle blitt bra..

 

Om jeg venter 1 år eller 3 har ikke så mye og si, så lenge jeg finner noe som jeg skikkelig får lyst på.. Tromming betyr så mye for meg, og det kommer til å bety mye for meg uansett.. Altså, skal ikke være vrang eller noe sånt, men det har betydd så mye for meg frem til nå, at om jeg skulle slutte å spille så kommer jeg ikke til å angre eller noe sånt, fordi denne "tiden" har betydd så mye.. :) Dette var til noen av de lenger oppe ^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...