kaosfjas Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Men det jeg lurer på, er det noen som vet om den faktisk kan utløse alarmer på butikker? Det er det eneste som har hindret meg i å ta den fram til nå, vært litt surt om jeg hadde blitt ransaket hver gang jeg skal handle melk =] 7388121[/snapback] åherregud Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 selv om den er forma som en strekkode, så er det fortsatt bare en vanlig tattovering Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg tok tatovering tirsdag den 14. Når kan jeg begynne å bade i vanlig badekar? Eller boblebad for å være helt nøyaktig. Det er et hjemmebad så ingen klor er med i bilde. Bør jeg vente lengre, eller budre det går fint? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Når skorpen har falt av og huden under er hel. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hvordan vet jeg det? Jeg klør ikke, og jeg kjenner nesten ikke forskjell hvis jeg stryker hendene over den. Ingenting flasser av eller noe slikt heller. Endret 1. desember 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Hel hud = ikke sår. Om det har gått over to uker, så er den nok helt grei. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Psilocybe: Hva koster det meg å tatovere et sparess i naturtro størrelse på høyre brystmuskel? Sånn anslagsvis da.. Eneste som skal være fylt er selve spa-ikonet inni esset. Endret 1. desember 2006 av Prytz. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei folkens, ny her til tatoveringer og slikt, så har noen spørsmål.. Jeg er bare 16, snart 17 - men jeg vet at trommer betyr så sinnsykt mye for meg, og er en veldig stor del av livet mitt.. så jeg har lyst å tatovere noe med det, ikke noe store greier, men hvordan blir dette når jeg blir eldre og slikt? Og til slutt, noen som har noen ideèr til hva jeg kunne tatovert med tanke på trommer? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei folkens, ny her til tatoveringer og slikt, så har noen spørsmål..Jeg er bare 16, snart 17 - men jeg vet at trommer betyr så sinnsykt mye for meg, og er en veldig stor del av livet mitt.. så jeg har lyst å tatovere noe med det, ikke noe store greier, men hvordan blir dette når jeg blir eldre og slikt? Og til slutt, noen som har noen ideèr til hva jeg kunne tatovert med tanke på trommer? 7403201[/snapback] Du kan ha en blikktromme på korsryggen Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hvorfor tatoverer alle brystmuskler om dagen? til trommemannen: ta deg noen år og tenk på det du... Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Enig med kaosfjas, du er snart 17 som du sier, kanskje greit å se etter motiv og finne ut hvor du vil ha den osv, til du er f.eks 18, også da heller ta den, om du fortsatt er sikker på at du vil ha den. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har selv brukt 3 år på å finne den tatoveringen jeg endte opp med. Glad jeg ikke bare tok det første og beste jeg fant. Skal jo tross alt ha den der livet ut. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 hvorfor tatoverer alle brystmuskler om dagen? 7403273[/snapback] Hva andre gjør veit jeg egentlig ikke, men synes selv et sparess vil gjøre seg best på brystkassa. Blir litt for stort til overarmen, og vises litt oftere enn jeg ønsker. Dog, frasen "ess i ermet" gjør det jo litt kulere å velge armen. Dessuten har jeg bare tenkt å ta èn tatovering på kroppen min, og da synes jeg cirka midt på kroppen er passe, for å skape litt balanse. Men det er vel en smakssak. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Men det jeg lurer på, er det noen som vet om den faktisk kan utløse alarmer på butikker? Det er det eneste som har hindret meg i å ta den fram til nå, vært litt surt om jeg hadde blitt ransaket hver gang jeg skal handle melk =] 7388121[/snapback] Legendarisk! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei folkens, ny her til tatoveringer og slikt, så har noen spørsmål..Jeg er bare 16, snart 17 - men jeg vet at trommer betyr så sinnsykt mye for meg, og er en veldig stor del av livet mitt.. så jeg har lyst å tatovere noe med det, ikke noe store greier, men hvordan blir dette når jeg blir eldre og slikt? Og til slutt, noen som har noen ideèr til hva jeg kunne tatovert med tanke på trommer? 7403201[/snapback] Trommestikker er fett da Ser mye kulere ut også, enn å ha ett slagverk tatovert på overarma:P Lenke til kommentar
nerval Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tatover "trommestikka" di som en trommestikke Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dessuten har jeg bare tenkt å ta èn tatovering på kroppen min 7405592[/snapback] famous last words Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dessuten har jeg bare tenkt å ta èn tatovering på kroppen min 7405592[/snapback] famous last words 7410264[/snapback] Hehe, heeelt sant! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei folkens, ny her til tatoveringer og slikt, så har noen spørsmål..Jeg er bare 16, snart 17 - men jeg vet at trommer betyr så sinnsykt mye for meg, og er en veldig stor del av livet mitt.. så jeg har lyst å tatovere noe med det, ikke noe store greier, men hvordan blir dette når jeg blir eldre og slikt? Og til slutt, noen som har noen ideèr til hva jeg kunne tatovert med tanke på trommer? 7403201[/snapback] Trommestikker er fett da Ser mye kulere ut også, enn å ha ett slagverk tatovert på overarma:P 7407354[/snapback] Ja tror det kunne blitt tøft, men vet ikke helt hvordan det skal kunne gjøres for at det skulle blitt bra.. Om jeg venter 1 år eller 3 har ikke så mye og si, så lenge jeg finner noe som jeg skikkelig får lyst på.. Tromming betyr så mye for meg, og det kommer til å bety mye for meg uansett.. Altså, skal ikke være vrang eller noe sånt, men det har betydd så mye for meg frem til nå, at om jeg skulle slutte å spille så kommer jeg ikke til å angre eller noe sånt, fordi denne "tiden" har betydd så mye.. Dette var til noen av de lenger oppe ^ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ta en tatovering som betyr noe for/fra fortiden, nåtiden eller fremtiden så er det vel i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå