Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

I starten var jeg ikke helt sikker på hva jeg så på.

egentlig ikke nå heller.

 

Kunne du prøvd å tatt et bedre bilde? :)

7373276[/snapback]

 

Det er ihvertfall en halvmåne med en alv :) (evil fairy heter bildet) Hun har øyne og men det er ikke så lett å se på bilde..

*borte*

Endret av september
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er nesten ferdig med de planlagte tattisene. Det blir litt runer på venstre håndledd, en hjerteblomst jeg har designet selv på høyre underarm, og pink floyd-prismen fra dark side of the moon (uten den svarte bakgrunnen) på høyrehånden.

7376413[/snapback]

 

Det motivet til Dark Side Of The Moon coveret, altså, primen med fargespektret, kan jeg umulig forestille meg kommer til å se fint ut på hvem som en sin høyrehånd :ermm:

Enten den er helt svart eller om fargene er med

Lenke til kommentar

Jeg tenker jeg skal ta meg ny tattis i mårra, en strekkode med fødselsnummeret mitt under, har testet det og det ser faktisk ganske bra ut på venstre brystmuskel. Men det jeg lurer på, er det noen som vet om den faktisk kan utløse alarmer på butikker? Det er det eneste som har hindret meg i å ta den fram til nå, vært litt surt om jeg hadde blitt ransaket hver gang jeg skal handle melk =]

Lenke til kommentar
Jeg tenker jeg skal ta meg ny tattis i mårra, en strekkode med fødselsnummeret mitt under, har testet det og det ser faktisk ganske bra ut på venstre brystmuskel. Men det jeg lurer på, er det noen som vet om den faktisk kan utløse alarmer på butikker? Det er det eneste som har hindret meg i å ta den fram til nå, vært litt surt om jeg hadde blitt ransaket hver gang jeg skal handle melk =]

7388121[/snapback]

Nei, hvorfor skulle den utløse alarmer? Og du pleier vel ikke å handle på Rimi i bar overkropp heller? Alarmene i butikkene er forøvrig basert på små metall-"dingser"/kretser, og ikke en strekkode.

 

Men nå kommer nok snart psilocybe og forteller at strekkodetatoveringen kommer til å se rompe ut etter det har gått en stund :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...