Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Trenger hjelp til å finne et stilig og tidløst mønster. Skal bygge på en tatovering på høyre biceps. Jeg kan ikke mye om hva mønstrene heter. Det jeg kan er tribull og det ser ikke bra ut med mindre det er sleeve. ( har sett noen skikkelig råe da, men de fleste ser ut som syden tatoveringer)

Lenke til kommentar
Heisann. Trenger hjelp til å finne et stilig og tidløst mønster. Skal bygge på en tatovering på høyre biceps. Jeg kan ikke mye om hva mønstrene heter. Det jeg kan er tribull og det ser ikke bra ut med mindre det er sleeve. ( har sett noen skikkelig råe da, men de fleste ser ut som syden tatoveringer)

7346692[/snapback]

 

Tidløst ? Rundinger, firkanter og trekanter blir vel ikke bytta ut med noe annet på en stund hvertfall. Spørs hva du er ute etter da.

Lenke til kommentar
Nice tatovering nerval :)

 

Btw, Har du hørt om Siste Stikk i Molde Psilo?

7339974[/snapback]

 

De 2 gangene jeg har vært der har jeg fått ( i følge han på Bigboyz i Stavanger) fått for lite smykke i forhold til piercingen.

 

Men det gjelder pierceren da, mulig de har en annen som tatoverer..

 

Siste stikk i Molde drives av samme person som driver siste stikk i Kristiansund

Lenke til kommentar
Nice tatovering nerval :)

 

Btw, Har du hørt om Siste Stikk i Molde Psilo?

7339974[/snapback]

 

De 2 gangene jeg har vært der har jeg fått ( i følge han på Bigboyz i Stavanger) fått for lite smykke i forhold til piercingen.

7347477[/snapback]

Er det negativt egentlig? Jeg har 1,6mm smykke i 2mm hull(i øyenbrynet). Synes egentlig det virker bedre, har aldri vondt i den. Kjenner det knapt når jeg bytter den

 

Göncz: Hvis du hadde lest profilen hadde du sett at stedet var kristiansund ;)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Er det negativt egentlig? Jeg har 1,6mm smykke i 2mm hull(i øyenbrynet). Synes egentlig det virker bedre, har aldri vondt i den. Kjenner det knapt når jeg bytter den

7348185[/snapback]

 

For lite = for kort. En piercing vil vanligvis hovne opp, og hvis f.eks. en barbell er for kort, vil kulene presse mot såret, hindre væsking og vanlig rensing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...