nerval Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) @psilo~: genialt svar.. @Göncz: takk, er meget fornøyd med den.. Verdt hver krone Endret 23. november 2006 av nerval Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Eksempel på betennelse fra BME etter å ha oppsøkt useriøs tattovør. Vedkommende var sikkert billig.... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 oi, den så ikke helt bra ut Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Å fy faen.. :S Deilig når tatoveringen henger igjen i sokken og du har litt dårlig tid *rive av sokken* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Åh, shit... Det der så ikke digg ut i det hele tatt.. Godt eksempel på at man bør holde seg unna useriøse tattoveringssjapper i hvertfall... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 njaaa. det trenger egentlig ikke være en dårlig sjappe. Men siden det er på foten så har det sikkert gnagd i skoa og kommet ett eller annet dritt nedi Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 njaaa. det trenger egentlig ikke være en dårlig sjappe. Men siden det er på foten så har det sikkert gnagd i skoa og kommet ett eller annet dritt nedi 7343242[/snapback] Huden løsner ikke om du har en sokk på en tatovert fot. Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 her er et bilde av min tattoo , har aldri hatt problemer med den jeg da. sorry for litt dårlig bilde da Lenke til kommentar
cantwo Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Heisann. Trenger hjelp til å finne et stilig og tidløst mønster. Skal bygge på en tatovering på høyre biceps. Jeg kan ikke mye om hva mønstrene heter. Det jeg kan er tribull og det ser ikke bra ut med mindre det er sleeve. ( har sett noen skikkelig råe da, men de fleste ser ut som syden tatoveringer) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Heisann. Trenger hjelp til å finne et stilig og tidløst mønster. Skal bygge på en tatovering på høyre biceps. Jeg kan ikke mye om hva mønstrene heter. Det jeg kan er tribull og det ser ikke bra ut med mindre det er sleeve. ( har sett noen skikkelig råe da, men de fleste ser ut som syden tatoveringer) 7346692[/snapback] Tidløst ? Rundinger, firkanter og trekanter blir vel ikke bytta ut med noe annet på en stund hvertfall. Spørs hva du er ute etter da. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Eksempel på betennelse fra BME etter å ha oppsøkt useriøs tattovør. Vedkommende var sikkert billig.... 7342425[/snapback] Yummy...bare jeg som fikk lyst på Lasagne? Sånn går det når man absolutt skal spare på småpenger når man tar tattovering. Jeg kan ikke annet enn å le av det :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Nice tatovering nerval Btw, Har du hørt om Siste Stikk i Molde Psilo? 7339974[/snapback] De 2 gangene jeg har vært der har jeg fått ( i følge han på Bigboyz i Stavanger) fått for lite smykke i forhold til piercingen. Men det gjelder pierceren da, mulig de har en annen som tatoverer.. Siste stikk i Molde drives av samme person som driver siste stikk i Kristiansund Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Takk for info Linn Christin Er du fra traktene eller? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Nice tatovering nerval Btw, Har du hørt om Siste Stikk i Molde Psilo? 7339974[/snapback] De 2 gangene jeg har vært der har jeg fått ( i følge han på Bigboyz i Stavanger) fått for lite smykke i forhold til piercingen. 7347477[/snapback] Er det negativt egentlig? Jeg har 1,6mm smykke i 2mm hull(i øyenbrynet). Synes egentlig det virker bedre, har aldri vondt i den. Kjenner det knapt når jeg bytter den Göncz: Hvis du hadde lest profilen hadde du sett at stedet var kristiansund Endret 24. november 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Er det negativt egentlig? Jeg har 1,6mm smykke i 2mm hull(i øyenbrynet). Synes egentlig det virker bedre, har aldri vondt i den. Kjenner det knapt når jeg bytter den 7348185[/snapback] For lite = for kort. En piercing vil vanligvis hovne opp, og hvis f.eks. en barbell er for kort, vil kulene presse mot såret, hindre væsking og vanlig rensing. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Takk for info Linn Christin Er du fra traktene eller? 7347512[/snapback] Kristiansunder:) For lite smykke var ikke særlig positivt nei ... Lenke til kommentar
september Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Må vise frem min første tattoo, tatt for 5 dager siden *borte* Endret 22. januar 2007 av september Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 I starten var jeg ikke helt sikker på hva jeg så på. egentlig ikke nå heller. Kunne du prøvd å tatt et bedre bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå