Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Er ikke litt av cluet med tribals at linjene skal flyte inn i hverandre og skape en helhet? Din ser jo ut som en puslespill for dimlinger. 7336750[/snapback] Nja, altså, det er ikke noen tribal-fasit. Beauty is in the eye of the beholder, lxm. Men, for å være helt ærlig, jeg ville heller fått en flink tatovør til å tegne rett på armen. Av motivene som er lagt inn her, ville jeg sagt at #1 er den beste, men fremdeles på Tattooharald-nivå. Det ser gjerne pent ut når et motiv følger linjene i kroppen, og skal du ha denne på underarmen, er den alt for feit på midten. Kapp av halen på venstre side, og gjør den litt rundere, så blir det med ett mye bedre. De to andre blir for puslespill for min smak. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 <mye vissvass> 7337465[/snapback] Enig med psilo ja. Ta gjerne bilde av armen din, print ut 100 eksemplarer og tegn på forskjellige motiv psilocybe: Når skal du oppdatere "Kroppskunst" på hjemmesiden din ? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvem er han der? Stilige tattoos har et spørsmål Jeg lurer på når du kan skifte piercing, ifra når du stakk hull. Må du vente 2 uker, til en måned, eller kan du sette i ny piercing med en gang hullet er tatt? Snakker om øyenbrynet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Tipper han er fornøyd med "øyenbrynene" i ett mørkhudet fengsel.. Mens vi snakker om dumb fucks.. Endret 22. november 2006 av kverna Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tja, tror kanskje tattisene kan være et fortrinn i fengsel, jeg. The Aryan Brotherhood er USAs største fengselsbaserte gjeng så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tja, tror kanskje tattisene kan være et fortrinn i fengsel, jeg. The Aryan Brotherhood er USAs største fengselsbaserte gjeng så vidt jeg vet. 7337700[/snapback] Noe som sier enda mer om hvor dumb fucks de er. Når alle sitter inne Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 De ble stiftet i fengsel, og en av kravene er at man utfører ordre de på innsiden gir deg når du kommer ut. Det er en ond sirkel, så at de sitter inne er vel kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) ... Svigermors drøm Håndverket var ikke så bra heller - har Tattoo-Harald kunder i nazimiljøet? Endret 22. november 2006 av Langbein Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvor mye tror dere det koster for å få en sånn tatovering som det her? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg lurer på når du kan skifte piercing, ifra når du stakk hull. Må du vente 2 uker, til en måned, eller kan du sette i ny piercing med en gang hullet er tatt? Snakker om øyenbrynet. 7337634[/snapback] Det skal ikek være noe problem. Jeg bytten min et par ganger i starten uten at jeg merket noe til det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er ikke litt av cluet med tribals at linjene skal flyte inn i hverandre og skape en helhet? Din ser jo ut som en puslespill for dimlinger. 7336750[/snapback] Nja, altså, det er ikke noen tribal-fasit. Beauty is in the eye of the beholder, lxm. Men, for å være helt ærlig, jeg ville heller fått en flink tatovør til å tegne rett på armen. Av motivene som er lagt inn her, ville jeg sagt at #1 er den beste, men fremdeles på Tattooharald-nivå. Det ser gjerne pent ut når et motiv følger linjene i kroppen, og skal du ha denne på underarmen, er den alt for feit på midten. Kapp av halen på venstre side, og gjør den litt rundere, så blir det med ett mye bedre. De to andre blir for puslespill for min smak. 7337465[/snapback] Endelig en som svarte konstruktivt Ser også nå at den kanskje er litt tykk... Det var jo bare et forslag, så er fortsatt på leting etter en fin tatoo. Takk for tipsene Psilo Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 7337610[/snapback] Oh yeah...tipper han stiller sterkt til jobbintervju. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 jaja, så fikk jeg endelig surre meg til å gjøre det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nice tatovering nerval Btw, Har du hørt om Siste Stikk i Molde Psilo? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 http://i54.photobucket.com/albums/g115/Art...061allgier1.jpg 7337610[/snapback] Kanskje han har et hemmelig kart på kroppen over fengselet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Nice tatovering nerval Btw, Har du hørt om Siste Stikk i Molde Psilo? 7339974[/snapback] Hørt navnet, men ingenting i positiv eller negativ retning. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noen som har noen anelse om det er noe spesielt man må passe på når man skal ta ut en tunge piercing? Hatt min i seks år nå, og har gått lei. Er mer i veien en noe annet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ikke mist den på tærene, det kan gjøre vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå