CaZpeR Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Å kutte seg for oppmerksomheten er jo å være emo da.... Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) HeiI vår tok kjæresten min en piercing i forhuden på klitoris, vertikal, og nå merker hun at den øverste kula "forsvinner" inn i hullet. Er dette et tegn på at kroppen støter piercen fra seg? Hva kan man gjøre? 7330356[/snapback] Ringe de som gjorde det å høre? Endret 21. november 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Er veldig keen på en tatovering langs undersiden av underarmen noe alà denne: Trenger ikke være tekst, her egentlig mer lyst på en tribal. Noen kule bilder forslag så jeg kan se litt nærmere på hvordan det kan bli? Endret 22. november 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ahh sånn "albue-håndledd" tatovering. De Psilocybe liker så godt det. hvis du går inn på http://browse.deviantart.com/designs/tattoos/ kan du sikkert finne mye fint Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg også digger de Men hvordan er det med vekst etter man har tatt tatoveringen? Driver med trening... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Skal ikke være noe farlig dersom du trener rent, og ikke vokser 20kg muskler på en uke. Hvis du ser tegninga Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Falt for denne jeg... den er egentlig en del breiere, men jeg har modifisert den litt i PS så den passe fra albue til håndledd... Hvad tycks? (Zoom inn) Endret 22. november 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Strekene inni der blir jo passe umulig å få til. Hva skal man si, er jo standard tribal så er ikke så mye å si om den egentlig. Endret 22. november 2006 av kverna Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 De hvite strekene var ikke spesielt pene. Sikker på at du ikke vil få noen kinesiske tegn, da? Evt noe skrevet i gotisk skrift? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Gotisk går an, men kinesisk skrift har jeg ikke sansen for fordi alle har det. Vet liksom ikke om noe som passer seg å skrive i en tatovering... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) De hvite strekene var ikke spesielt pene. Sikker på at du ikke vil få noen kinesiske tegn, da? Evt noe skrevet i gotisk skrift? 7334377[/snapback] Gotisk går an, men kinesisk skrift har jeg ikke sansen for fordi alle har det. Vet liksom ikke om noe som passer seg å skrive i en tatovering... 7334381[/snapback] Garg.... Tror jeg nettopp knakk ett ribbein med lattermusklene mine Endret 22. november 2006 av kverna Lenke til kommentar
nerval Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) De hvite strekene var jo det som gjorde hele tattoo'en da.. Det er ihvertfall min mening.. En ting jeg lurer på btw.. Vurderer å ta tatoveringen i dag, men sitter med ørebetennelse. Er det lite gunstig å ta det akkurat nå da, med tanke på svekket imunforsvar ol? Endret 22. november 2006 av nerval Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tenkte jeg skulle ta piercing i øret, øverst i øret for å være mer presis. Tenkte å ta en ring eller en stav. Noen som har erfaring med det? Hvilket øre skal jeg ha i? Har selvfølglig hørt greiene med at hvis du har pirecing i (tror det er høyre øret) så er du homo osv. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 gjorde det mest for morro, og opmerksomhet, vel og merke, går den ikke vekk innen en uke skjærer jeg den vekk lns. Ja det var penne-blekk, hvordan det?Jeg er ikke emo! 7330781[/snapback] Penneblekk er vel ikke direkte bra for kroppen Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Har tre forslag her, linjene er ujevn da... Hvilken synes dere er finest? linje skal seff være skarpere, men har bare mekket det fort i PS... Den skal som sagt være på underarmen... Endret 22. november 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hihi, ta den nederste. Jeg vil ha piercing på tissen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Göncz kommer til å bli kretsmester i craptattoo. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Fordi? Bildene jeg tegnet er jo ikke slik de skal være til slutt, bare skisser... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er ikke litt av cluet med tribals at linjene skal flyte inn i hverandre og skape en helhet? Din ser jo ut som en puslespill for dimlinger. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 jo det trudde jeg også Loeve. Personlig ville jeg nok aldri ha valgt den der til å ha på armen til jeg dauer. ikke i 10 minutt en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå