Mr. Bojangles Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har litt lyst på slik tunnel, men hvordan er det hvis man tar dem ut? Blir det er svært hull i øret? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 der og da ja, men hvis man har gjort det riktig så minsker hullet...hvis man sprenger ut hullet for fort så kan man ødelegge nervene og da kan det hende at hullet ikke blir mindre. Det er dette jeg ble fortalt ihvertfall, jeg har sprengt ut hulla selv etter instruksene jeg fikk av en piercer. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har plugs. Om jeg tar de ut så trekker de seg ganske godt sammen. Ser mer ut som 3-4mm når jeg tar pluggene ut, men er jo 8mm hull. Om det ikke gror igjen så går det vel an å sy det igjen. Jeg har uansett ikke tenkt å ta de ut på lang tid. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 putt inn hvite plugs og så sy over med svart ståltråd......sånn at det hvite syns igjennom of course. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det slik at man drar til en tatoverings/piercing-sjappe og kjøper en slik utvider, eller gjør man det der? Har en kamerat som kjøpte en utvider, som han kalte det. Muligens et dumt spørsmål, men man må jo spørre. Det frister veldig å utvide øret litt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Er det slik at man drar til en tatoverings/piercing-sjappe og kjøper en slik utvider, eller gjør man det der? Har en kamerat som kjøpte en utvider, som han kalte det. Muligens et dumt spørsmål, men man må jo spørre.Det frister veldig å utvide øret litt. 7325718[/snapback] Jeg gjorde alt selv. Tok først med vanlig piercingnål (1,6mm tror jeg...) og så ring. Så venta jeg til det grodde. Brukte først expander opp til 2-2,5mm tror jeg... Begynner å bli en stund siden. Bare viet ut mer og mer etter at ukene gikk slik at det til slutt ble 8mm. Men ja... Man bruker en expander Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Earrings are like sneezes; two is alright but ten in a row is annoying. Quite quotable. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Igår lagte jeg en liten runding med blekk og nål, legger kansje opp bilde etterpå. Hvor lenge kommer dette til og vare? Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Igår lagte jeg en liten runding med blekk og nål, legger kansje opp bilde etterpå. Hvor lenge kommer dette til og vare? 7327329[/snapback] typisk junkietattovering som selvsagt varer livet ut, bortsett fra at den ser 50 år gammel ut i løpet av en ukes tid.... way to go Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Igår lagte jeg en liten runding med blekk og nål, legger kansje opp bilde etterpå. Hvor lenge kommer dette til og vare? 7327329[/snapback] Det var vel gjerne penneblekk og da? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Tipper maks 1 uke jeg Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Igår lagte jeg en liten runding med blekk og nål, legger kansje opp bilde etterpå. Hvor lenge kommer dette til og vare? 7327329[/snapback] Håper du kødder nå...Hvorfor ikke bruke noen hundrelapper å få gjort det ordentlig? Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Igår lagte jeg en liten runding med blekk og nål, legger kansje opp bilde etterpå. Hvor lenge kommer dette til og vare? 7327329[/snapback] Håper du kødder nå...Hvorfor ikke bruke noen hundrelapper å få gjort det ordentlig? 7328463[/snapback] Sikkert fordi han er '92-modell og litt fjortis. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er vel emo, og liker å kutte seg selv også tenker jeg.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Da begynner underarmen så smått å bli ferdig... Endelig - man blir smålei til slutt, men det er veldig fort glemt... *Bileter* 7306257[/snapback] Herlig sprøtt Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Igår lagte jeg en liten runding med blekk og nål, legger kansje opp bilde etterpå. Hvor lenge kommer dette til og vare? 7327329[/snapback] Håper du kødder nå...Hvorfor ikke bruke noen hundrelapper å få gjort det ordentlig? 7328463[/snapback] Selvgjort er velgjort Er en grunn til at jeg bygger PC selv istedenfor å handle på Elkjøp. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei I vår tok kjæresten min en piercing i forhuden på klitoris, vertikal, og nå merker hun at den øverste kula "forsvinner" inn i hullet. Er dette et tegn på at kroppen støter piercen fra seg? Hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 gjorde det mest for morro, og opmerksomhet, vel og merke, går den ikke vekk innen en uke skjærer jeg den vekk lns. Ja det var penne-blekk, hvordan det? Jeg er ikke emo! Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 går den ikke vekk innen en uke skjærer jeg den vekk lns Jeg er ikke emo! Come again? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 går den ikke vekk innen en uke skjærer jeg den vekk lns Jeg er ikke emo! Come again? 7331094[/snapback] Pussy's I tell you. Bare fordi du er redd for å blø er ikke de andre emoer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå