Demantios Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 pierca akkurat meg selv mellom tommelen og pekefingeren men tror den kommer til å bli rivd ut =( Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 pierca akkurat meg selv mellom tommelen og pekefingeren men tror den kommer til å bli rivd ut =( 7293036[/snapback] au? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 smerte er deilig synes jeg. kjente det godt. men en ting jeg lurer på. Den har revnet litt allerede, men huden som går midt mellom der er tjukkere. Skal dem egentlig ta's rundt den huden, eller lenger inne nn det jeg har tatt den. det er ca 1cm mellom inngang og utgang og den går kun gjennom huden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er det ikke litt dumt å pierce seg selv? Ihvertfall når man ikke kan det helt ordentlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er mye billigere da ^^ Piercingen jeg har i øyenbrynet var det en kamerat av meg som satt på meg. Funka bra det, men kan gå gærent og. Så lenge man bruker ordentlig nål så funker de for meg (fordet om jeg ikke brukte det nå) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er ikke akkurat de hudgreiene mellom fingrene veldig følsomme plasser? Mener disse brukes aktivt i akupunktur elns.? Correct me if i'm wrong Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 midtpunktet i hånden brukes ihvertfall i akupunktur. vet ikke åssend et er med huden melolom fingra jeg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Tatovere over arr skal ikke være noe problem. Du vil vel sannsynligvis ikke kjenne noe akkurat over arret, hvis det er dypt nok da. Hvis det gjør vondt å klemme på huden mellom tommel og pekefinger er du syk har jeg lært. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 da har jeg nettopp kommet tilbake fra Starlight Tattoo i Drammen, hvor jeg fikk en ca pris på tatoveringen.. Kommer på ca 1500 kr, så da blir det å ta turen nedover til uka Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 da har jeg nettopp kommet tilbake fra Starlight Tattoo i Drammen, hvor jeg fikk en ca pris på tatoveringen.. Kommer på ca 1500 kr, så da blir det å ta turen nedover til uka 7297585[/snapback] og du er fortsatt helt sikker på at du vil ha en flyvende hummer? neida. lykke til og sånt, sikkert. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Vel, var innom Empire i dag og så på mandag tar jeg første skyggelegging av røyg, sverd og kropp på tattisen min! Hurra! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 da har jeg nettopp kommet tilbake fra Starlight Tattoo i Drammen, hvor jeg fikk en ca pris på tatoveringen.. Kommer på ca 1500 kr, så da blir det å ta turen nedover til uka 7297585[/snapback] og du er fortsatt helt sikker på at du vil ha en flyvende hummer? neida. lykke til og sånt, sikkert. 7297663[/snapback] ja, helt sikker hvem vil vel ikke ha en flyvende hummer tatovert på kroppen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 da har jeg nettopp kommet tilbake fra Starlight Tattoo i Drammen, hvor jeg fikk en ca pris på tatoveringen.. Kommer på ca 1500 kr, så da blir det å ta turen nedover til uka 7297585[/snapback] og du er fortsatt helt sikker på at du vil ha en flyvende hummer? neida. lykke til og sånt, sikkert. 7297663[/snapback] ja, helt sikker hvem vil vel ikke ha en flyvende hummer tatovert på kroppen 7298488[/snapback] *Rekke opp hånda* Men snart skal jeg tatovere igjen, må bare finne ut hvilket motiv jeg skal ta først. Har ikke råd til hele sleeven med en gang Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Da begynner underarmen så smått å bli ferdig... Endelig - man blir smålei til slutt, men det er veldig fort glemt... Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 gift deg med meg? haha, nejda. men veldig fin. skal du gjøre noe med andre underarmen? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Blir bare jævlig bra det der! Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 gift deg med meg? haha, nejda. men veldig fin. skal du gjøre noe med andre underarmen? 7307594[/snapback] ok, så lenge det blir las vegas bryllup jepp, den andre er skremmende naken, men først må man noen måneder i tenkeboksen... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har nå endelig tatt hull i det høyre øre. Helt vanlig. Har nå en ring på hver side. Må si det er rart Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Har nå endelig tatt hull i det høyre øre. Helt vanlig. Har nå en ring på hver side. Må si det er rart 7323696[/snapback] Hehe.... Husker jeg og tok det.... Er nå 8mm i hvert øre... Snart ut til 9-10mm Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 har du tunnel eller ring? kanskje noe annet. Jeg har 8mm nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå