Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
utrolig hva en enkel nål og en vanlig penn kan utrette på et par timer , er selv påført

7279341[/snapback]

Hvordan var fremgangsmetoden?

EDIT: Hatt staves med to t'er btw.

7279400[/snapback]

tegn på med penn , stikk med nål til du har dekket hele områdete , påfør mere blekk , og stikk på nytt , gjental til du er helt sikkert på at du har truffet alt

og ja det er nok rimelig permantet , men det er jo ikke værre en og ta en coverover når man slutter og hate alt

Lenke til kommentar
utrolig hva en enkel nål og en vanlig penn kan utrette på et par timer , er selv påført

7279341[/snapback]

Hvordan var fremgangsmetoden?

EDIT: Hatt staves med to t'er btw.

7279400[/snapback]

tegn på med penn , stikk med nål til du har dekket hele områdete , påfør mere blekk , og stikk på nytt , gjental til du er helt sikkert på at du har truffet alt

og ja det er nok rimelig permantet , men det er jo ikke værre en og ta en coverover når man slutter og hate alt

7279976[/snapback]

Unskyld at jeg ødelegger gleden med tattoveringen din, men en tattovør (som bruker skikkelig blekk og ikke fyllepenn) ville tatt maks 500 spenn for det. Jeg tviler sterkt på at kroppen er glad i å få sprøytet inn fyllepenn :hmm:

Lenke til kommentar
ikke så heftig :p

man tåler da litt blekk , og uansett hele poenget var at den skulle være hjemme laget og da

emo , nei det er jeg langt i fra , jeg har ting og syte over

7280061[/snapback]

Alltid gøy å gjøre ting selv, men tattovering ville jeg overlat til proffene. Hadde heller aldri funnet på å foretatt en øyeoperasjon eller borret i mine egen tenner med et drill. Bra du er fornøyd da, selv er jeg glad det ikke er min arm :p

Lenke til kommentar

Har veldig lyst på tatovering, og har funnet motiv, men klarer ikke bestemme meg for hvor jeg har lyst til å ha den.. Broren min har noen avlange tatoveringer på undersiden av armene fra albuen til hånleddet(like på begge armene). Det ser utrolig stilig ut og har lyst på det jeg òg, men vil ikke kopiere det brodern har...

Håper noen kommer med noen gode tips og synspunkter :)

Motiv jeg ønsker tatovert:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
MindsI1.jpg
Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
meget stilig! kun svart hadde vært enda stiligere dog (i mine øyne)

7280727[/snapback]

Selvfølgelig skal det være svart:P Bare SketchUp filen som står på farge så man ser kantene siden jeg tegnet den som 3D figur;D

MindsI3.jpg

MindsI2.jpg

TheMindsI4paint.jpg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...