Cortinarius rubellus Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) conspiracy: det skjer.....enkelt og greit, masse forskjellig rasisme....jeg skulle ta begge brystvortene, gikk bort på hous of pain( fint navn) uansett setter meg opp den "senga" og pågrunn av at jeg har en sykdom( som jeg helst ikke vil nevne her) så nekta han å ta det( den lille ....... )........Så jeg gikk ned til Gamle Byen og gjorde det der. Dette hadde ikke noe med jobb å gjøre. Endret 11. november 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Ehm, kunder blir avvist hele tiden. Har du en blodsykdom som kan utgjøre en fare for pierceren/tatovøren, eller kan hindre at piercingen/tatoveringen gror skikkelig, så har de all rett til å nekte å gjøre jobben. Min egen helse er viktigere enn de fem hundrelappene jeg taper, og du skal lete lenge etter andre som mener noe annet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Jeg er enig med deg i den, men jeg har snakka med flere studioer etter det og de sa at det han gjorde var tull. Men han kunne vært helt ny for han kunne ikke noe om den sykdommen jeg har. Har alltid opplyst om sykommen og jeg har tatt 12 tatoveringer og utallige piercinger. Men hvis du vil vite hvilken sykdom det er Psilocybe så kan du sende meg en pm. for jeg vil gjerne vite hva du mener om det Endret 11. november 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Wooohooo! Tok min første tattovering igår og er kjempefonøyd! Torkjell på Lets Buzz som står bak denne. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Stilig, hvor langt ned går den? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Stopper midt på bicepsen sånn ca. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 torkjell er meget dyktig..nice tattoo btw =) Audrey Horne FTW =) Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 siden jeg ikke ser sammenhengen, hva har audrey horne med tatoveringen/torkjell å gjøre? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Han er vokalist i AH. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Pinguvin: Hva måtte du betale for den? Og tok den lang tid? Endret 12. november 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Tok ca 4 timer og betalte 6k. Endret 12. november 2006 av Pinguvin Lenke til kommentar
nerval Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvor vil dere anbefalle at jeg tar den.. Bor i drammen.. Hørt en del bra om Leading Light i Sandvika tror jeg det var.. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
jonas02 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Odins merke? Jeg skal ta tattoo, og har bestilt time på Odins Merke i Lillestrøm, men er usikker på det er et useriøst sted? Er det noen som har erfaring med dette?? MVH. Jonas :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Samboeren min( som for øvrig er like glad i tattoveringer og piercing som meg ) sier at det er en seriøs plass. Hun er en halvsame fra Strømmen :!: Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Odins merke? Jeg skal ta tattoo, og har bestilt time på Odins Merke i Lillestrøm, men er usikker på det er et useriøst sted? Er det noen som har erfaring med dette?? MVH. Jonas :!: 7275151[/snapback] Kanskje sjekke det før du bestiller time? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Glenn Jordheim tatoverer vel der? God grunn til å styre unna. "Alle andre er så useriøse og slemme" gnåler han i media jevnt og trutt, men holder på på samme viset selv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 utrolig hva en enkel nål og en vanlig penn kan utrette på et par timer , er selv påført Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) utrolig hva en enkel nål og en vanlig penn kan utrette på et par timer , er selv påført 7279341[/snapback] Hvordan var fremgangsmetoden? EDIT: Hatt staves med to t'er btw. Endret 13. november 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 utrolig hva en enkel nål og en vanlig penn kan utrette på et par timer , er selv påført 7279341[/snapback] Håer inderlig du tuller Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg sitter og ber for at han ikke tuller hvertfall Edit: Er faktisk ikke mye som vil morre meg så mye som at han har tattovert det der.... Endret 13. november 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå