Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det jeg egentlig lurer på er om det er noe poeng for meg å dra helt til larvik fra drammen for å få fetteren min til å gjøre det.. er redd for at det jeg kan spare inn på å la han gjøre det, går med til reise :p

 

 

får vel bare sjekke litt rundt, og høre med han hvor mye han tar for det..

takk for prisanslaget, hørtes ut som en fornuftig pris ihvertfall :)

Endret av nerval
Lenke til kommentar
det jeg egentlig lurer på er om det er noe poeng for meg å dra helt til larvik fra drammen for å få fetteren min til å gjøre det.. er redd for at det jeg kan spare inn på å la han gjøre det, går med til reise :p

 

 

får vel bare sjekke litt rundt, og høre med han hvor mye han tar for det..

takk for prisanslaget, hørtes ut som en fornuftig pris ihvertfall :)

7248675[/snapback]

Er fetteren din flink ? Finnes gode tatovører i drammen også. Og skulle "spare" på tatoveringer er vel ikke så lurt alltid ?

Lenke til kommentar
Har det noen gang hendt at du har nekta å tatovere noen, psilocybe, fordi tatoveringen de ville ha var så stygg?

7249359[/snapback]

Hvis tatovører nekter er det nok heller pga. støtende motiv. Hvis motivet bare er stygt kan det hende de spør om de er "sikker på at det er denne du vil ha?" eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Har det noen gang hendt at du har nekta å tatovere noen, psilocybe, fordi tatoveringen de ville ha var så stygg?

7249359[/snapback]

Hvis tatovører nekter er det nok heller pga. støtende motiv. Hvis motivet bare er stygt kan det hende de spør om de er "sikker på at det er denne du vil ha?" eller noe lignende.

7249436[/snapback]

 

Min erfaring er at tattovører med et visst renome´kan være selektive og evt avvise kundens ønske. Dette rett og slett for det de ikke vil bli assosiert med arbeider som ville gitt et dårlig sluttresultat. Ettehvert som folk får øynene opp for at det faktisk er en ørliten forskjell mellom feks tattoo-harald og Robert Hernandez, så er det viktig for en tattovør å ha en fordøyelig portefølje de selv kan stå inne for.

Lenke til kommentar
Har det noen gang hendt at du har nekta å tatovere noen, psilocybe, fordi tatoveringen de ville ha var så stygg?

7249359[/snapback]

 

Jeg tatoverer ikke. De jeg jobber med pleier ikke å legge seg opp i hva folk vil ha, men tegner gjerne om motiv som ser helt rompe ut. Dette er vanligvis folk som kommer med en sammenkrøllet kulepenntegning "som venninnen har tegnet, hun er så utrooooolig flink til å tegne, og motivet betyr sååå mye for meg azz".

 

Om tatovører skulle nekte å tatovere kinategn, fråm døsk till dån-traibåller, gangsta-skrift fra albuen til underarmen eller andre klisjéer, utelukkende fordi de ikke liker den type motiv, så hadde de spist havregryn til frokost, middag og kvelds. Da må man evt. først oppnå et berømmelsesnivå på linje med Paul Booth, Robert Hernandez, Tom Renshaw eller lignende, tatovører som folk reiser utenlands fra for å bli tatovert av.

 

Linn: ikke ulovlig, nei. Har du ikke sett børti millioner folk med kinategn og annet skit på halsen?

Lenke til kommentar
det jeg egentlig lurer på er om det er noe poeng for meg å dra helt til larvik fra drammen for å få fetteren min til å gjøre det.. er redd for at det jeg kan spare inn på å la han gjøre det, går med til reise :p

 

 

får vel bare sjekke litt rundt, og høre med han hvor mye han tar for det..

takk for prisanslaget, hørtes ut som en fornuftig pris ihvertfall :)

7248675[/snapback]

Er fetteren din flink ? Finnes gode tatovører i drammen også. Og skulle "spare" på tatoveringer er vel ikke så lurt alltid ?

7249307[/snapback]

 

han er flink han ja, og han er fetteren min, derfor jeg kan spare penger på det.. drar selvfølgelig ikke til en som ikke har peil for å spare noen kroner :)

Lenke til kommentar

 

Jeg tatoverer ikke. De jeg jobber med pleier ikke å legge seg opp i hva folk vil ha, men tegner gjerne om motiv som ser helt rompe ut. Dette er vanligvis folk som kommer med en sammenkrøllet kulepenntegning "som venninnen har tegnet, hun er så utrooooolig flink til å tegne, og motivet betyr sååå mye for meg azz".

 

Om tatovører skulle nekte å tatovere kinategn, fråm døsk till dån-traibåller, gangsta-skrift fra albuen til underarmen eller andre klisjéer, utelukkende fordi de ikke liker den type motiv, så hadde de spist havregryn til frokost, middag og kvelds. Da må man evt. først oppnå et berømmelsesnivå på linje med Paul Booth, Robert Hernandez, Tom Renshaw eller lignende, tatovører som folk reiser utenlands fra for å bli tatovert av.

 

 

Men de "store" penga må da ligge i custom-tattovering og større motiver som kvalitetsbevisste faste kunder ønsker. Folk som skal ha kinategn har vel som regel spinket og spart opp den 500-lappen skiten koster.

Skulle da tro at feks Tomas og Jannicke hos deg bør besitte kunder av den første kategorien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...