Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mine legger, work in progress.

Tatt av Marius Meyer på Leading Light i Stavanger.

Tenkte meg godt om før jeg tok disse, er et design jeg har hatt i hodet i kanskje 3-4 år, så jeg hadde satt opp skikkelige meninger om hva jeg ville ha :)

 

Kom til Marius med noen skisser, og lot ham jobbe utifra det. Han var veldig hjelpsom, med tanke på design, symmetri, hva som passet leggenes former osv.

 

Alt i alt, MEGET fornøyd! :love:

stiantattoo.jpg

 

Skygge, farge og skrift i banner kommer i midten av desember, regner jeg med.

Skal forresten stå "Død før vanære" på venstre legg, og "Ta det til graven" på høyre..

Lenke til kommentar

Den så kul ut, ja :)

 

Jeg vurderer en tatovering selv snart, men jeg tror nok nesten jeg skal vente til jeg flytter hjemmefra, mamma og pappa var ikke spesielt happy da jeg viste dem tungepiercingen. Tenkte på å kanskje designe en selv, slik at den får et litt mer personlig preg; et kors eller noe på underarmen tror jeg kunne blitt fint. Men tatovering er litt mer alvorlig enn piercing, så vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Jeg kan se at det er en drage, men å tattovere en slik ville jeg ha revudert om jeg var deg. Og tattovert en skikkeli drage isteden.

7242621[/snapback]

 

jeg vet hva det er, og det er det viktigste for meg,, har hatt planer om å få den tatt i snart ett år, så er ikke ett impulsmotiv..

Lenke til kommentar
Jeg kan se at det er en drage, men å tattovere en slik ville jeg ha revudert om jeg var deg. Og tattovert en skikkeli drage isteden.

7242621[/snapback]

 

jeg vet hva det er, og det er det viktigste for meg,, har hatt planer om å få den tatt i snart ett år, så er ikke ett impulsmotiv..

7243227[/snapback]

 

Ok, hvor har du tenkt å ha den da?

 

Edit; må lese litt mer nøye, ser nu at du har tenkt å ha den på underarmen.. :D

Endret av kimman
Lenke til kommentar
xdup: meget fine :thumbup:  Håper du legger ut bilde for hver gang du har vært der :)  Savner å ha noe på beina ja...så det blir beina neste gang for meg.

7243418[/snapback]

 

Takker :) Det skal jeg.

All ære til Marius Meyer da.. Kunne ikke tenkt meg å tatt den hos noen andre.

Sjekk ut Hjemmesiden hans for mer! Han er helt konge på oldschool! :dribble:

Endret av xdup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...