mikaragua Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Da blir det venstre. Som bildet viser, så er gjelder det øyenbryn også. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skjønte ikke den tegningen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Hahaha. Jeg ler og jeg ler. :!: Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Skjønte ikke den tegningen? 7222849[/snapback] Hehe morsomhet med tankegangen at "alle som har ring i høyreøret er homo" osv. Streken går da på høyresiden av kroppen, opp til øret og videre til øyebrynet. På denne måten oppnår Psilocybe verdensherredømme og sitt ønske om kun piercede venstreører Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Hvem tar på seg ansvaret på å forklare tegningen? Edit: der ja Endret 5. november 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Husker når jeg tok piercing i Tyskland. Da brukte alle gutta den på høyre side og alle sa at gutter har den på høyre og jenter på venstre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har piercing i venstre brystvorte, en kompis har i høyre. Når han så min lo han og sa "Haha, de homofile har den i venstre". "Nei, de har den i høyre de". Så fikk han et rart utrykk i fjeset Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Når han så min lo han og sa "Haha, de homofile har den i venstre". "Nei, de har den i høyre de". Så fikk han et rart utrykk i fjeset 7225619[/snapback] Haha. Jeg har i høyre, men det var fordi, eh ... hjertet mitt banket så hardt og fort at det var umulig å ta i venstre. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Når han så min lo han og sa "Haha, de homofile har den i venstre". "Nei, de har den i høyre de". Så fikk han et rart utrykk i fjeset 7225619[/snapback] Haha. Jeg har i høyre, men det var fordi, eh ... hjertet mitt banket så hardt og fort at det var umulig å ta i venstre. 7225769[/snapback] Personlig bryr jeg meg veldig lite hvilken side ting er på. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Liker ting på begge sider, jeg. Symmetri er hått. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Liker ting på begge sider, jeg. Symmetri er hått. 7225998[/snapback] Thats why balls arent Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Har noen en forklaring på hvorfor det virker så feminint eller homo (om du vil), å ha øreringen på høyre side? På meg har det hvertfall en sånn innvirkning. Men har man det på begge er det helt greit. På venstre er det også helt greit. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Venstre..... Høyre. Like homofilt begge deler spørr du meg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Venstre..... Høyre. Like homofilt begge deler spørr du meg. 7228567[/snapback] ja virklig homo Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er plugger i begge øra homofilt da? :S Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er plugger i begge øra homofilt da? :S 7234409[/snapback] Eller bare generelt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er plugger i begge øra homofilt da? :S 7234409[/snapback] Det er hått. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er plugger i begge øra homofilt da? :S 7234409[/snapback] Det er hått. 7235198[/snapback] Ok Har det i begge (symmetri er nice der iallefall ^^) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 psilo: Jeg er seksuelt tiltrukket av gutter, men jeg har ikke ringer i noen kroppdeler; r jeg hetero elr? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 psilo: Jeg er seksuelt tiltrukket av gutter, men jeg har ikke ringer i noen kroppdeler; r jeg hetero elr? 7236104[/snapback] Hva skjer hvis du lager hull i deg selv nå da? Blir du ultra-mega-superfil, eller noe? Her er navlen min, er jeg homo? Han hårete mannen ved siden av er litt semihomo, når det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå