Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

hejhå

 

jeg planlegger tatovering nr to om dagen og har igrunn lyst til å ha en annen farge enn svart. noen erfaringer med å bruke feks bare rødt eller grønt blekk i "strektegninger"? eller brunt. eller blått.. eh ja. og hvitt blekk, har det en tendens til å bli lite fint?

 

tattis.jpg

7131445[/snapback]

 

Hvist du selv er ganske blek..så er vell ikke bare hvit så pent iallefall :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvist du selv er ganske blek..så er vell ikke bare hvit så pent iallefall :hmm:

 

hvitt var mer om jeg skulle hatt på håndleddet, og kanskje ikke da engang..men mørkebrunt, mon tro om det er noe?eller grått..hmhm

 

ender nok opp med svart uansett antagligvis. og søren heller at motivet ikke duger til kunst med puls. da må jeg jo ha enda en tydligvis :D

Endret av kaosfjas
Lenke til kommentar
Jeg har hatt i min sikkerhetsnål i over et år. + at jeg har binders i det andre øret. Oo

(ja, jeg liker kontorrekvisita)O

7158425[/snapback]

Urk. Heia titan. <3

7158453[/snapback]

 

Det har da gått bra sålangt, ingen betennelse. Neste uke kommer det i en binders til og enda en sikkerhetsnål i de to andre hullene. Må bare på apoteket og kjøpe meg to nåler. ^^

Lenke til kommentar
"Litt" rar følelse... Men det begynner å gå seg til nå, da. Blir nok verre når tunga begynner å hovne opp litt mer. Klarer å snakke helt fint foreløpig også, så.

7164119[/snapback]

 

Kult. Når den hovner opp må du dra en AnAnAs og lage en lydfil der du sier nicket ditt :D

7164143[/snapback]

Så det hørtes ut som stemmen min var hovnet opp altså? :p

Lenke til kommentar
"Litt" rar følelse... Men det begynner å gå seg til nå, da. Blir nok verre når tunga begynner å hovne opp litt mer. Klarer å snakke helt fint foreløpig også, så.

7164119[/snapback]

 

Kult. Når den hovner opp må du dra en AnAnAs og lage en lydfil der du sier nicket ditt :D

7164143[/snapback]

Så det hørtes ut som stemmen min var hovnet opp altså? :p

7164277[/snapback]

 

Oh shit busted :ph34r:

 

On the serious side, nei hørtes ikke ut som den var hovnet opp. Tenkte bare det ville være morsomt med navnet Jesper Karsrud med hovnet tunge :)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt i min sikkerhetsnål i over et år. + at jeg har binders i det andre øret. Oo

(ja, jeg liker kontorrekvisita)O

7158425[/snapback]

 

Da kan du utvikle nikkelalergi, det er ikke noe morro

7163722[/snapback]

 

Burde ikke den ha kommet før da?

Jeg hadde nikkelallergi før, men jeg har merkelig nok ikke reagert på kontorrekvisitaen.

Jeg reagerer mer på nipssmykker man kjøper i diverse boder på 17.mai xD

og de er for det meste plastikk. DET klør, det.

Nikkel<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...