Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Nja. Hvis du er en pyse, så. Selv blir jeg gjerne tatovert i 5-6 timer om gangen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Ja, hvorfor ikke? Jo mer vi får gjort om gangen, jo fortere blir jeg ferdig med bodysuiten min. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Joda, men du liker jo ikke ubehageligheten (går jeg ut i fra). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Wouldn't you like to know? Kremt, så gale er det ikke. Seriøst. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 folk som har tatt tatovering sier jo det er smertefullt... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 puddinger som har tatt tatovering sier jo det er smertefullt... Nemlig. Seriøst, det er ikke så gale. Det svir litt de første minuttene, og etterhvert blir huden ganske nummen. De ekstra pinglete kan bruke noe som heter Emla eller Xylocain-gel.. da kjenner man så og si ingenting. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 rediger litt mer på innlegget mitt du jeg skal ha på emla gel når jeg skal ta da.... Lenke til kommentar
SmilOgVerGlad Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Eg vurdere sterkt å få meg tatoo, men veit ikkje heilt koss den ska sjå ut.. har lyst på ein på skuldero, men ikkje for stor.. e den for stor så godtar ikkje foreldro mine at eg ska få meg(eg e 16år) forslag t ein enkel men tøff tatoo? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) tribal?... er enkelt (ikke for mye detaljer) og ganske tøft synes jeg.. hvis du har noe ikke alle andre har da Endret 20. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
SmilOgVerGlad Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 e ganske tøft me tribal ja.. har vore innom tanken, men e usikker, ska tross alt ha den leenge Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ja.. du må jo ha noen du liker da.. ikke noe du er usikker på Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er det noe jeg aldri skal ha er det tribal. :/ Hvis jeg skal ha meg tatovering en gang i framtiden, (noe jeg forsåvidt tviler litt på) skal det være noe jeg har tegnet selv og noe som ingen andre har. Tviler forsåvidt på at jeg tar tatovering noen gang, og piercing skal jeg hvertfall ikke ha. (no offence ppl) Kanskje jeg er kjedelig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 De typiske tribal-tatoveringene er noe av det dølleste du kan ta.. Lenke til kommentar
SmilOgVerGlad Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 å tegna ein sjøl hadde vore bra, men eg e kje so go å teina men da haste jo kje akkuratt me ein tatoo, men eg vil definetivt ha ein som ingen andre har.. ingenting gale me persing..? nåken passe da å nåken passe da ikkje, sjøl so syns eg da e tøft Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jenter med piercing i ansikt / tunga synes jeg IKKE er pent. Eneste kan være i navlen elns. Liker a la naturelle best, jeg. :---p Lenke til kommentar
SmilOgVerGlad Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 eg hadde sjøl percing i leppo, men tok den ut etter eit par daga for eg såg liksom kje ut som meg, såg meir pøbel ut, noko so eg abselutt ikkje er Men pecing i navelen e nice, tok da for nokon veker siden.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg lurte bare på en ting. Piercinger og tattoveringer på en gammel og skrukkete person. Ser vel ikke akkurat bra ut osv? Eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Ser egentlig en gammel og skrukkete person særlig bra ut i utgangspunktet? 1 Lenke til kommentar
SmilOgVerGlad Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ska låva dg at viss ein er veldi skrokkete so e da j**** stygt, har sjøl sett nåken kvalmanes bilde av sånt, har nåken kamerata so e goe t å finna ekkle bilde.. men når ein blir gammal kan ein altids ta ut percingen men tatoo`en e der vell fremdeles.. men viss den ikkje e so stor so skade da nok ikkje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå