Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

jeg hadde tenkt å ha alle tre. om de skal stå på linje eller mer hultertilbulter funderer jeg på enda.

 

sted og farge ja...farge kommer iallfall ann på plassering. om det blir håndledd (som jeg kanskje ikke tror det blir) så blir det ikke kølsvart. de skal iallfall ikke i korsryggen eller ved trusekanten :nei:

7145401[/snapback]

 

 

Tenk stort, gjerne med en "ramme" av noe slag for å fremheve elementene. Artig med litt helhet syns jeg....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen som gidder å slakte min? jaja.

 

får slenge meg på dere suicidal tatoverings diggere.

7147141[/snapback]

 

Hehe. (er fotointeressert) så var kameraet som fanget min oppmerksomhet med det første :p Men helt ok tattoo det der. Er fan av drager selv, men hadde ikke helt tatt den der selv. Men igjen. Smaksak ;) Hehe ;)

 

(siden du absolutt ville ha en kommentar (^^,))

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Hehe. (er fotointeressert) så var kameraet som fanget min oppmerksomhet med det første :p

 

det er et canon 350d. ikkeså spennende med andre ord. og digitalt suger da uansett.. men litt off topic der ja.

7147252[/snapback]

 

Hehe.. Sitter på et D50 selv. Ingenting som slår gode gamle analoge Pentax kameraet mitt ^^ Hihi... Men igjen... Off-topic :p

 

Noen som har noen bilder av D'ni tattoo? Har lyst på det selv, men er kanskje litt "nerdete"

Lenke til kommentar
Nøyaktig hvor dårlig ide er det å ha sikkerhetsnål i øret?

7155898[/snapback]

 

Så lenge hullet er helt grodd og nåla er ren så ser jeg ikke noe problem med det. Estetisk sett derimot...

7155965[/snapback]

 

Næsj, sikkerhetsnåler er forniklet. Nikkel er ikke videre bra å ha i verken ferske eller grodde sår.

7156632[/snapback]

 

Hmm hva skal man si. Når rusen gikk ut utpå dagen er det ikke særlig kult, godt eller god idé. :D

 

Bilde00401.jpg

Lenke til kommentar
Nøyaktig hvor dårlig ide er det å ha sikkerhetsnål i øret?

7155898[/snapback]

 

Så lenge hullet er helt grodd og nåla er ren så ser jeg ikke noe problem med det. Estetisk sett derimot...

7155965[/snapback]

 

Næsj, sikkerhetsnåler er forniklet. Nikkel er ikke videre bra å ha i verken ferske eller grodde sår.

7156632[/snapback]

 

Jeg har hatt i min sikkerhetsnål i over et år. + at jeg har binders i det andre øret. Oo

(ja, jeg liker kontorrekvisita)O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...