dr Gonzo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 jeg hadde tenkt å ha alle tre. om de skal stå på linje eller mer hultertilbulter funderer jeg på enda. sted og farge ja...farge kommer iallfall ann på plassering. om det blir håndledd (som jeg kanskje ikke tror det blir) så blir det ikke kølsvart. de skal iallfall ikke i korsryggen eller ved trusekanten 7145401[/snapback] Tenk stort, gjerne med en "ramme" av noe slag for å fremheve elementene. Artig med litt helhet syns jeg.... Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hmmm , oppdateringer på BME.... Denne var litt artig, muligens en smule suicidal, men allikevel... sexy innslag fra kategorien celtic Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 haha, den siste der var litt lite lesesalsafe uæ, ramme. jeg kan ikke si jeg kommer på noe som hadde sett fint ut med de tre men.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gud den første der var kul! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gud den første der var kul! 7146482[/snapback] What he said Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 den første er vel tatt fra en t-shirt design på threadless.com hvis ikke jeg husker helt feil... likner litt på Banksy. http://www.threadless.com/product/114/Flowers_in_the_Attic Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ingen som gidder å slakte min? jaja. får slenge meg på dere suicidal tatoverings diggere. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) ingen som gidder å slakte min? jaja. får slenge meg på dere suicidal tatoverings diggere. 7147141[/snapback] Hehe. (er fotointeressert) så var kameraet som fanget min oppmerksomhet med det første Men helt ok tattoo det der. Er fan av drager selv, men hadde ikke helt tatt den der selv. Men igjen. Smaksak Hehe (siden du absolutt ville ha en kommentar (^^,)) Endret 25. oktober 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
kaosfjas Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hehe. (er fotointeressert) så var kameraet som fanget min oppmerksomhet med det første det er et canon 350d. ikkeså spennende med andre ord. og digitalt suger da uansett.. men litt off topic der ja. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hehe. (er fotointeressert) så var kameraet som fanget min oppmerksomhet med det første det er et canon 350d. ikkeså spennende med andre ord. og digitalt suger da uansett.. men litt off topic der ja. 7147252[/snapback] Hehe.. Sitter på et D50 selv. Ingenting som slår gode gamle analoge Pentax kameraet mitt ^^ Hihi... Men igjen... Off-topic Noen som har noen bilder av D'ni tattoo? Har lyst på det selv, men er kanskje litt "nerdete" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Da var tid for nye piercinger fastsatt :] Det blir to nye i øret,en i nese og en til leppe, samtidig (der ryker 1000,- Oo) i vår, for da reiser kjæresten til USA, så da er det greit at de får den tiden de trenger til å gro (spesielt den i leppen) ^^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har så vilt lyst til å få stukket opp scrumper'n min igjen. Gave til meg selv? Kanskje det. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nøyaktig hvor dårlig ide er det å ha sikkerhetsnål i øret? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nøyaktig hvor dårlig ide er det å ha sikkerhetsnål i øret? 7155898[/snapback] Så lenge hullet er helt grodd og nåla er ren så ser jeg ikke noe problem med det. Estetisk sett derimot... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jaja, på fredag skjer det! Da blir det piericing i tunga. Må en tur på Pinpoint og kjøpe nytt smykke til øyebrynet, og hva er vel bedre enn å kombinere det med en ny piercing? Gleder meg, selv om lommeboka kommer til å merke det littegrann.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 Nøyaktig hvor dårlig ide er det å ha sikkerhetsnål i øret? 7155898[/snapback] Så lenge hullet er helt grodd og nåla er ren så ser jeg ikke noe problem med det. Estetisk sett derimot... 7155965[/snapback] Næsj, sikkerhetsnåler er forniklet. Nikkel er ikke videre bra å ha i verken ferske eller grodde sår. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nøyaktig hvor dårlig ide er det å ha sikkerhetsnål i øret? 7155898[/snapback] Så lenge hullet er helt grodd og nåla er ren så ser jeg ikke noe problem med det. Estetisk sett derimot... 7155965[/snapback] Næsj, sikkerhetsnåler er forniklet. Nikkel er ikke videre bra å ha i verken ferske eller grodde sår. 7156632[/snapback] Hmm hva skal man si. Når rusen gikk ut utpå dagen er det ikke særlig kult, godt eller god idé. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hmm hva skal man si. Når rusen gikk ut utpå dagen er det ikke særlig kult, godt eller god idé. http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/Bilde00401.jpg 7156685[/snapback] Jeg gjorde det samme, men byttet til en øredobb etter to dager. Sparte noen hundrelapper på det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nøyaktig hvor dårlig ide er det å ha sikkerhetsnål i øret? 7155898[/snapback] Så lenge hullet er helt grodd og nåla er ren så ser jeg ikke noe problem med det. Estetisk sett derimot... 7155965[/snapback] Næsj, sikkerhetsnåler er forniklet. Nikkel er ikke videre bra å ha i verken ferske eller grodde sår. 7156632[/snapback] Jeg har hatt i min sikkerhetsnål i over et år. + at jeg har binders i det andre øret. Oo (ja, jeg liker kontorrekvisita)O Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har hatt i min sikkerhetsnål i over et år. + at jeg har binders i det andre øret. Oo(ja, jeg liker kontorrekvisita)O 7158425[/snapback] Urk. Heia titan. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå