Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det var igrunn mørkegrønn eller blå jeg hadde tenkt meg. ikke lyserosa lizm. man har da litt vett i hodet.

7131498[/snapback]

 

Med all respekt må jeg stille meg litt skeptisk til siste setningen.

7133581[/snapback]

 

okei, hva er så egentlig problemet ditt da? tror du at du selv vil like å ha jack skellington på armen når du er 40-70?

 

Jeg ville ihvertfall ha valgt en bedre utgave av de der.

Sikker på at du vil ha det på kroppen resten av livet?

7135127[/snapback]

 

dette er da ikke definitive versjoner. men jeg ville nok ikke hatt noen problemer nei. det er nå ikke jeg som har rabla de ned heller, dette er faktisk en kunstsak. (jada, du ble nok enda mer tvilende nå..)

Endret av kaosfjas
Lenke til kommentar

okei. de har affeksjonsverdi. og er i tillegg av en av mine favorittkunstnere, og en lang historie, blablabla. jeg synes iallfall de er mye bedre enn en skorpion over hele ryggen eller en delfin på leggen (da jeg tatoverte meg første gangen kom det en jente med en diger delfin over hele leggen og klaga over at den så så sur ut, hahaha)

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at det virker som om du skal ha farger bare for.. ja å ha farger.

 

det var igrunn mørkegrønn eller blå jeg hadde tenkt meg. ikke lyserosa lizm. man har da litt vett i hodet.

 

Gammel er du egentlig ?

 

EDIT: Sjekka profilen og ble overrasket.

Endret av kverna
Lenke til kommentar
så jeg blir sett på som en dum fjortis nå? *sukk*

må da ikke ta sleeves og fjas for å kunne bruke farger da. tror jaggu jeg skal stå over å vise den jeg har, hadde vel blitt helslakt.

7142609[/snapback]

 

Måten du skrev på gav meg en liten misstanke som tydeligvis ikke var sann. Synes ikke du skal høre på meg jeg, din kropp og jeg håper du blir fornøyd og gidder å legge den ut her.

Lenke til kommentar
tror jaggu jeg skal stå over å vise den jeg har, hadde vel blitt helslakt.

7142609[/snapback]

Nei, vis, vis.

7143097[/snapback]

 

aldri i verden.

jeg kan gi dere to punkter alt som vil gi dere lyst til å slakte den:

- det er en drageaktig greie

- den er på ryggen

 

men jeg har nå iallfall tegna den sjæl.

Endret av kaosfjas
Lenke til kommentar

Synes folk bryr seg for mye om hva andre synes her, greit å ikke ha verdens styggeste tattoo, men utenom det, er det jo den som har den på kroppen som må være fornøyd med den.

 

En tattoo for meg er noe som bør ha en mening, om ikke blir det for meg bare et bilde uten sjel.

 

Men uansett har det lite å si hva vi mener om en tattoo, så lenge den som må leve med den trives med den. Samme om den ikke er 100% perfekt, tattoo er kunst.

 

Noen klager på at stjerner er på tur til å erstatte almenmotivet tribal, greit nok, men om du faktisk har en grunn til at du vil ha en stjerne tattoo, hvorfor skulle du bry deg om at det er andre som har det? Det at det har en mening for deg, og betyr noe for deg personlig burde vel gå foran når det kommer til noe så viktig som en tattoo?

 

Evt bare jeg som tar dette alt for alvorlig. Vet bare hvordan det var med mine egne 3.

Lenke til kommentar

seså, jeg legger meg ut for slakt. nå har jeg ikke noe ordentlig bra bilde av den, så dere får et speilvendt et av halve. dere overlever nok.

 

drage.jpg

 

bilde_719112.jpg

men den ser nå heldigvis ikke sånn ut. (tattooJo)

 

 

 

 

 

 

og tro meg, jeg tatoverer nok dingser på meg i farge selvom det tydligvis ikke var noe fint.

Endret av kaosfjas
Lenke til kommentar
jeg syns dødningsskallen var tøff. :wee: Er kult med utradisjonelle tatoveringer. Skal du ha alle tre sammen som på bildet, eller skal du velge en? Har du bestemt deg for farge og plassering?

7145377[/snapback]

 

jeg hadde tenkt å ha alle tre. om de skal stå på linje eller mer hultertilbulter funderer jeg på enda.

 

sted og farge ja...farge kommer iallfall ann på plassering. om det blir håndledd (som jeg kanskje ikke tror det blir) så blir det ikke kølsvart. de skal iallfall ikke i korsryggen eller ved trusekanten :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...