Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Tenkte å ta meg en tattoo nå for første gang. Bor i Ålesund og har hørt mye om å holde meg vekk fra ink spot. Men lurte på tattoos.no, men har også hørt at are (tatovøren der) har begynt å røyke litt for mye wacky tobacky og derfor har det gått utover resultatene hans. Stemmer dette eller er det folka som sier dette som har røyket for mye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er allmenn kunnskap at kinategn ikke er noen fittemagnet lengre. Kinategn kan derimot være kult som en del av et større forseggjort orientalsk motiv dog. Men noe at det teiteste jeg ser er såkalte badasses som tattoverer seg på halsen, også er det den ENESTE tattisen de har. Når noen er tattovert på halsen, om det er kinategn (gud forby) eller noe annet, så forventer jeg at vedkommende er generellt tungt tattovert. Halsen er liksom ikke det første stedet man tattoverer seg....man bør saktens meg ha mer å vise til hvis det ikke skal trigge lattemusklene mine...

 

...igjen, bare min personlige mening.....fordomsfull jeg? Generellt ikke, men har en del meninger når det kommer til kroppskunst...

Endret av dr Gonzo
Lenke til kommentar

En kompis av meg (satanist, btw) har tatovert "egoismens tall" (9) i nakken sin, og ordet "Climp" i gotiske bokstaver på ryggen.

Fy faen så jeg lo da jeg så den første gang. Men han har tenkt over det, og det er hans valg, så.. Piercinger, jeg har hatt de fleste stedet det er mulig å ha i ansiktet (monroe, medusa, septum, nese på begge sider, bridge, øyebryn og to i underleppen + tunge. De eneste gjenværende er fire hull i ørene (som har kontorrekvisita à la sikkerhetsnåler og binders i seg mesteparten av tiden) og en ring midt på leppen og en ring i høyre munnvik. Skal ha en ring til i høyre munnvik og muligens en i neseveggen. Tatovering kommer den og, den har blitt planlagt og designet på lenge, lenge. Det blir et hjerte som slår rot ned over blodårene mine på høyre underarm, og vokser opp i en abstrakt plante! ^_^

har laget deisgnet på den selv, eneste som mangler er fargevalgene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...