Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, få den plassert litt over 2cm fra tungespissen, og bytt til kortere smykke når hevelsen har gått helt ned. Da skulle du unngå ødelagte tannebisser.

 

Ellers er det ganske enkel rensing, skyll munnen med Corsodyl + vann i 1:3-forhold. 30 sekunder, etter hvert hovedmåltid. Hold deg til flytende/myk mat i den første uken, ting som potetstappe, suppe, knuste nudler (kokte, såklart), yoghurt og lignende. Unngå sukkerholdig brus, unngå tyggis, ikke bit negler (bakterier på hendene/under neglene), drikk mye kaldt vann. Matmessig bør du også unngå sterkt krydret mat, samt mat fra steder hvor hygienen kan være slett (gatekjøkken, fyllemat-bod med tilhengerfeste).

Lenke til kommentar

Hei psilocybe. Se på bildet i avataren min. Skal ta noe veldig lignende. Veit du sånn ca pris på den? Skal gå rundt beinet fra ankelen og omtrent til kneet på den største flammen. Pris spiller ikke noen stor rolle, men hadde vært greit å vite omtrent hvor mye jeg skal spare opp.

Lenke til kommentar

Takk, da venter jeg bare på lønning da. Da tar jeg rundt den 24.

En annen ting, mere et forslag egentlig, men hadde det vært mulig å satt opp en slags tattoo shop review. En webside eller en post i forumet som tar for seg hvordan de forskjellige tattoo stedene er. Kvalitet osv.

Lenke til kommentar
Tja, få den plassert litt over 2cm fra tungespissen, og bytt til kortere smykke når hevelsen har gått helt ned. Da skulle du unngå ødelagte tannebisser.

 

Ellers er det ganske enkel rensing, skyll munnen med Corsodyl + vann i 1:3-forhold. 30 sekunder, etter hvert hovedmåltid. Hold deg til flytende/myk mat i den første uken, ting som potetstappe, suppe, knuste nudler (kokte, såklart), yoghurt og lignende. Unngå sukkerholdig brus, unngå tyggis, ikke bit negler (bakterier på hendene/under neglene), drikk mye kaldt vann. Matmessig bør du også unngå sterkt krydret mat, samt mat fra steder hvor hygienen kan være slett (gatekjøkken, fyllemat-bod med tilhengerfeste).

7046258[/snapback]

Allright, nytting informasjon =)

Lenke til kommentar

Jeg har ingen piercinger men et par tatoveringer har det blitt.Tok den første samme året som jeg registrerte meg her på forumet,og det er en tribal på høyre underarm ca 18 cm i lengde. I 2003 tok fikk jeg han som tatoverte meg til å lage en frihånds tribal på hele venstre arm,og denne går fra håndledd og helt opp til skulder. Denne fikk jeg i tillegg skyggelagt litt senere. Har planer om å bygge videre på den første jeg tok,men vi får se.

Lenke til kommentar
heeei!

vurder å ta meg ei lita tatovering enten på korsryggen, ved bh-stroppen eller ved hofta. er det noen som vet om ei sjappe i oslo som er billig og bra? og tatoverer folk under 18? btw, når noen sier at man trenger tillatelse av foreldre, mener de en melding om at jeg får lov liksom?? med signatur og alt?? vegj3qe1

7042811[/snapback]

Vet du hva du skal ha? Eller bare ta en tilfeldig en? Og når det er snakk om tatoveringer ser du ikke på priser. Vent til du er 18, ta noe som du virkelig vil ha, og velg deg et sted av kvalitet.

7043868[/snapback]

 

 

det som er er at jeg ikke har så mye penger og gidder ikke å ha en stor en.. hørte at det kostet 500 for en liten en, mente bare om noen vet hvor mye det koster, gidderikke å dra til sånne dritt folk som føkker tattisen og tar 200kr for det liksom.. men jeg veit hva jeg skal ha.. derfor jeg lurte på om kostnaden.. jeg kommer ikke til å angre på den, derfor jeg spør om hjelp til et bra sted.. hehe..

 

Btw, killerquo, jeg er 17..

Endret av ninorino
Lenke til kommentar
heeei!

vurder å ta meg ei lita tatovering enten på korsryggen, ved bh-stroppen eller ved hofta. er det noen som vet om ei sjappe i oslo som er billig og bra? og tatoverer folk under 18? btw, når noen sier at man trenger tillatelse av foreldre, mener de en melding om at jeg får lov liksom?? med signatur og alt?? vegj3qe1

7042811[/snapback]

Vet du hva du skal ha? Eller bare ta en tilfeldig en? Og når det er snakk om tatoveringer ser du ikke på priser. Vent til du er 18, ta noe som du virkelig vil ha, og velg deg et sted av kvalitet.

7043868[/snapback]

 

 

det som er er at jeg ikke har så mye penger og gidder ikke å ha en stor en.. hørte at det kostet 500 for en liten en, mente bare om noen vet hvor mye det koster, gidderikke å dra til sånne dritt folk som føkker tattisen og tar 200kr for det liksom.. men jeg veit hva jeg skal ha.. derfor jeg lurte på om kostnaden.. jeg kommer ikke til å angre på den, derfor jeg spør om hjelp til et bra sted.. hehe..

 

Btw, killerquo, jeg er 17..

7055370[/snapback]

 

500 virket litt lite, men du får jo det du betaler for..

 

og

18 Januar 1990
får ikke det helt til og stemme med 17 til dags dato :hmm:
Lenke til kommentar

Så...

Jeg har pent lite tro på Tattoo-World og å dra nordover til Tattoo-Harald frister lite.

Det lokale House of Pain, enda mindre etter at jeg har sett skamferingene denne mannen har plassert på mine venninners bryst.

 

Noen som kan anbefale en / flere gode tattovør(er) i trønderland?

Helst søndre del, ca Trondhjemsområdet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...