Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Folka på Pinpoint i Oslo vet hva de driver med, det har jeg erfart før. Det ser jo mye fetere ut med titansmykke, men kan høre med kompisen min om han har vurdert bioplast i stedet..

7030993[/snapback]

Ja, det er veldig flinke der. Er det ring eller labrett det er snakk om? Hvis det er labrett kan du ha kulen i titan, men "bakdelen" i bioplast. Men det med en flink piercer, skal det ikke slite. Men det er alltid sjangs for det. Gjelder å være oppmerksom. Ikke leke så mye med smykket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En strekkode i vanlig størrelse består av tynne linjer med tynne mellomrom. Tatoveringer "flyter" vanligvis litt ut etterhvert som årene går (kanskje ikke det beste ordet, men linjene mister den skarpheten de har helt i begynnelsen), så om du har tynne linjer tett i tett, vil mellomrommene flyte sammen etterhvert.
Lenke til kommentar

heeei!

vurder å ta meg ei lita tatovering enten på korsryggen, ved bh-stroppen eller ved hofta. er det noen som vet om ei sjappe i oslo som er billig og bra? og tatoverer folk under 18? btw, når noen sier at man trenger tillatelse av foreldre, mener de en melding om at jeg får lov liksom?? med signatur og alt?? vegj3qe1

Lenke til kommentar
heeei!

vurder å ta meg ei lita tatovering enten på korsryggen, ved bh-stroppen eller ved hofta. er det noen som vet om ei sjappe i oslo som er billig og bra? og tatoverer folk under 18? btw, når noen sier at man trenger tillatelse av foreldre, mener de en melding om at jeg får lov liksom?? med signatur og alt?? vegj3qe1

7042811[/snapback]

Hei frøken.

Ikke gjør dette, vent til du er myndig og skjønner litt mer selv. Er ikke sikkert dømmekraften er på topp. Uansett. Leser du litt i tråden her så ser du vel at disse tatoveringene for det meste blir ansett som slutty saker. Men for all del.

Lenke til kommentar
heeei!

7042811[/snapback]

Vet du hva du skal ha? Eller bare ta en tilfeldig en? Og når det er snakk om tatoveringer ser du ikke på priser. Vent til du er 18, ta noe som du virkelig vil ha, og velg deg et sted av kvalitet.

Lenke til kommentar

Det var ei berte jeg gikk på folkehøyskole med som var så sinnsykt fornøyd med tatoveringa hun tok, fordi den var så billig, og fordi tatovøren sa at den helt sikkert ikke kom til å trenge oppfrisking.

:nei:

Ikke var den spesielt bra heller.

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
Hei frøken.

Ikke gjør dette, vent til du er myndig og skjønner litt mer selv. Er ikke sikkert dømmekraften er på topp. Uansett. Leser du litt i tråden her så ser du vel at disse tatoveringene for det meste blir ansett som slutty saker. Men for all del.

7043136[/snapback]

Så, så, nå må ikke du være så krass her. Tenk på de som lever av å fjerne tatoveringer, hvordan skulle det gått med dem om alle skulle vært fornuftig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...