Acrid Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Delfiner, gotisk tekst og Metallica-stjerner. Hurra. Lenke til kommentar
Con Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hehehe Er vel noe kjedelig med Metallica stjerne. Men synest det er ett fint kjennetegn på en fantastisk fin klubb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Delfiner, gotisk tekst og Metallica-stjerner. Hurra. 6983726[/snapback] Tribal v2.0? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ingenting slår en skikkelig cheast-piece med masse farger. Gjerne Oldschool-motiv. DET er stilig det! Jeg så en tatovering av Paul Booth her om dagen. En fyr som hadde "arr" rundt hele halsen. Den var skikkelig gjennomført. Dog litt dritten å skjule i situasjoner men. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Skal ned å få prisantydning på første tatoveringen min i morgen Vil realisere tatoveringen jeg har klar. Fødselsdatoen min i D'ni (Myst-nerd, i know...) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Tror det blir den gamle metallica logon over skulderbladene ja... Men må virkelig finne en som kan gjøre det bra.. Birger Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har sett fremtiden.. Metallica er om 20 år en østerrisk-homo-biker-strippebar som ligger i øst-trøndelag.. Ambigrammer er fete som tattoos synes jeg.. bare synd det er vanskelig å lage et bra et.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har sett fremtiden.. Metallica er om 20 år en østerrisk-homo-biker-strippebar som ligger i øst-trøndelag.. Ambigrammer er fete som tattoos synes jeg.. bare synd det er vanskelig å lage et bra et.. 6985641[/snapback] Du kan jo få litt inspirasjon her http://www.01101001.com/ambigrams/ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 hei, jeg har tengt å få tatovering, men jeg er bare 15 år. hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vente til du er ihvertfall gammel nok til å vita at du ikke vil angre.. Er et råd du kan tenke på... Birger Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Vente til du er ihvertfall gammel nok til å vita at du ikke vil angre.. Er et råd du kan tenke på... Birger 6985872[/snapback] Kaster meg på denne. Er en grunn til at det er aldersgrenser, akkurat samme som på feks. bil, alkohol o.l Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er egentlig den sjelegrunnen for at jeg har ventet. Siden med alderen vil jeg naturlig skifte mening på en rekke ting. Birger Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har lyst på tattoo jeg også. Men er bare 16(les:snart 17:P), så syns selv det er greit å vente.. Jævelig kjipt om jeg angrer om noen år Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 nå kan man fjerne den. bruke en behandling Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Som er kjempebillig, ikke etterlater noen arr eller beviser noe om besluttsomheten din. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Som er kjempebillig, ikke etterlater noen arr eller beviser noe om besluttsomheten din. 6986025[/snapback] Ja, det er jo derfor det er så bra. Nei, tror du skal vente en tre-fire år, trevakt. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Som er kjempebillig, ikke etterlater noen arr eller beviser noe om besluttsomheten din. 6986025[/snapback] Takker høyere makter for at jeg har sett ironibilen før Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) *vil ha drage på armen* *vente til jeg er gammel nok til å få på Let's buzz* EDIT- Forøvrig et stilig ambigram: Endret 2. oktober 2006 av Edge Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) *vil ha drage på armen* *vente til jeg er gammel nok til å få på Let's buzz* EDIT- Forøvrig et stilig ambigram: 6986951[/snapback] Illuminate ? Endret 2. oktober 2006 av kverna Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Illuminati, fra boken Angels and Demons. Earth Air Fire Water, fra samme bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå