Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du ikke hørt hva psilocybe har sagt om dem? :p

sa jo ikke at jeg skulle ta tatovering hos dem.. var tilfeldigvis i gågaten å stakk innom... så ikke så verst ut der da...

Hvordan ser Planetia-logoen ut? En kamerat har tatovert den på overarmen. :roll:

kan du ikke bare se på armen hans da? :p

Edit: mye redigering

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar
Ok. Trodde du sa de ikke greide å lage tattisene symentriske.

Tja, det var han ene tatovøren for 7 år siden. Jeg regner med han har blitt litt flinkere siden den gang.

De er litt sære når det gjelder enkelte ting, dog. Har snakket med folk som skal ha noe tekst tatovert, og da har de fått en pris på 500kr per bokstav. Det virker også som de overpriser tatoveringer de ikke gidder å ta.

Uansett, jevnt over lager de helt kurante tatoveringer. Personlig har jeg aldri sett noen særlige "wow"-tatoveringer fra den kanten.. de er det Let's Buzz som står for i Bergen (bystasjonen).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Lurer på hvordan det hadde sett ut med AMD + logo på skulderen eventuelt armen? Psilocybe ville nok av prinsipp aldri tatovert det på noen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Eventuelt "I LOVE QT" på stumpen.

Skal det først stå noe på stumpen blir det:

Fuck me like my name is Marsellus Wallace

Hadde vel vært bedre med "Try to fuck me like my name is Marsellus Wallace and see what happens"

Lenke til kommentar
hvor lang tid tar det å mekke en tatovering da? altså la oss si en slik som det bilde du postet av den som var halvferdig (han som skulle betale 200 men som betalte 800 :p )

Han brukte jeg ca. halvannen time på i første omgang (tegning pluss oppstreking av det mest elementære), denne gangen tegnet vi i ca. 1 time og brukte ca. 2 timer på å streke opp og fylle i det du ser.

Neste gang bruker vi nok et par-tre timer på å gjøre alt ferdig. Men, det skal være sagt, jeg jobber ikke like raskt som de som har drevet med dette i ti år. Ikke på langt nær. :)

Edit: enkelte farger falmer lettere, ja. Lyse farger som gul, oransje og rød er noen av dem.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...