Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 Skrift mellom håndleddet og albuen kan jo være litt kult hvis det står noe mer kreativt enn navnet ditt eller "Carpe Diem". Har selv vurdert en tattovering der, men jeg har ikke funnet noe vettugt å skrive der og derfor har jeg droppet det inntil videre. 6938798[/snapback] Nei, det er ikke litt kult. Ikke en plass. Det er like kult som døsk till dån-traibållar og kinategn, arabisk skrift og poter, oppbrukt møl som folk har sett på en eller annen kjendis. Det er sånn at når folk ringer og sier de skal ha skrift på armen, så er det sånn "jaha, sånn gotisk skrift fra håndledd til albuen, litt ekstra kryptisk skrevet slik at det ikke går an for andre å se hva som står der med en gang, slik at det blir en veldig personlig tatovering for deg?". "Jaja, akkurat sånn.". Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg vurderer å få meg ringer i ørene Tenker folk hadde blitt forbauset. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Linn Christin. Gå for en tatovering like over trusekanten hvor motivet er en pil som peker rett ned. Over pilen står det "Fitte". Da hadde du vært heltinnen min. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Linn Christin. Gå for en tatovering like over trusekanten hvor motivet er en pil som peker rett ned. Over pilen står det "Fitte". Da hadde du vært heltinnen min. 6940948[/snapback] Hva med "Slippery when wet"? Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Denne er like bra hver gang, jeg har rippet den off en eller annen her inne, men er for god til å gå i glemmeboka. Min samboer fikk for mange år siden (før alle skulle ha det) tattovert inn det tattovøren (Ingen ringere enn Bo i gamlebyen)påsto var det kinesiske tegnet for eleganse. Hun har en kinesisk kollega som kunne opplyse henne om at dette i virkeligheten var tegnet for steppesko. Takket være dette avfeide hun den kommende trampstamp-bølgen og begynnte å tattovere seg stilfullt av seriøse aktører. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg vurderer å få meg ringer i ørene Tenker folk hadde blitt forbauset. 6940692[/snapback] Skal jeg love deg, men det blir ve len vanesak akkurat som hårt ditt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Samtale mellom en jente og en gutt i klassen i dag:Jente: Fy faen i helvete, man må være ATTEN år på Odins merke (i Lillestrøm) for å ta tatovering, kan ikke ha med foreldre engang, hvor idiot kan man være i huet, a? Gutt: Hvorfor dét, a? Teit, ass, fy faen. Jente: Ja, jeg veit. Jeg vil jo ha sånn tøff greie (hun siktet til tribal) her, *peke på trusekanten*. 6937043[/snapback] Endte med at hun dro til en annen tatoveringssjappe og tok der. Korsryggen, yey. Klassekamerat: Hvor mye kosta den, a? Jente: 1800,-. Gutt: ÅH FY FAEN, A ... SYKT. Endret 27. september 2006 av Redline Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 1800 spenn worth of trampstamt... jaja =) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Skrift mellom håndleddet og albuen kan jo være litt kult hvis det står noe mer kreativt enn navnet ditt eller "Carpe Diem". Har selv vurdert en tattovering der, men jeg har ikke funnet noe vettugt å skrive der og derfor har jeg droppet det inntil videre. 6938798[/snapback] Nei, det er ikke litt kult. Ikke en plass. Det er like kult som døsk till dån-traibållar og kinategn, arabisk skrift og poter, oppbrukt møl som folk har sett på en eller annen kjendis. Det er sånn at når folk ringer og sier de skal ha skrift på armen, så er det sånn "jaha, sånn gotisk skrift fra håndledd til albuen, litt ekstra kryptisk skrevet slik at det ikke går an for andre å se hva som står der med en gang, slik at det blir en veldig personlig tatovering for deg?". "Jaja, akkurat sånn.". 6940331[/snapback] Jeg synes det kan være kult, jeg synes også tribals kan være kult - hvis det er gjort ordentlig. Å kjøre standard gotisk skrift med navnet sitt er ikke spesiellt kult, men med en annen font og gjerne litt dekor rundt kan det bli meget bra. Samme blir det med tribals. Kan forresten fortelle en litt morsom (?) historie. En kompis av meg fant et bilde av en tarantella på nettet, som han ville ha på underarmen. Han reiste inn til tattoveringssjappa og forklarte hvordan han ville ha det. De sa at det ikke kom til å bli noe bra. Da sa han "Neivel, har dere noe annet kult da?". Så kom han hjem med en drage på skulderen. Selv ville jeg tenkt litt mer over det Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 some progress - ting tar tid... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) some progress - ting tar tid... 6953437[/snapback] Gud så fett. Kan vi/jeg få nærbilde lenger opp på bilde nr.1 ? Litt interissert i prikketeknikken der Endret 27. september 2006 av kverna Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 some progress - ting tar tid... 6953437[/snapback] Gud så fett. Kan vi/jeg få nærbilde lenger opp på bilde nr.1 ? Litt interissert i prikketeknikken der 6953520[/snapback] selvsagt, man er da ikke smålig når det kommer til bilder av seg selv i bar overkropp... Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dårlig kvalitet for nå. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Syntes det er tøft med gutter som har tatovering som går fra armen opp til skulderen. Svart en helst. At den "slynger" seg oppover på en måte. Uansett er det kulest når folk prøver å holde seg litt unna det alle andre har.... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Ok, spør uansett jeg. I forhold til magen og underarmen hvor vondt er det å tatovere på ryggraden ? Er ganske tynn, blir det vanskelig med tanke på selve ryggraden da ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Syntes det er tøft med gutter som har tatovering som går fra armen opp til skulderen. Svart en helst. At den "slynger" seg oppover på en måte. Uansett er det kulest når folk prøver å holde seg litt unna det alle andre har.... 6955969[/snapback] Vel, de to setningene er temmelig selvmotsigende. Er det noe som "alle andre har", så er det svarte trajbåller som går fra albue til skulder/nakke. Gonzo: spesielle greier. kverna: umulig å si, men det er ikke det beste stedet. Steder hvor huden er tynn og/eller du har lite underhudsfett, er vanligvis vondere enn f.eks. utsiden av overarmen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Da er det unntaket... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Dårlig kvalitet for nå. 6955966[/snapback] Hr.Thyve? Syns jeg kjenner igjen den grove ryggen din Lenke til kommentar
dr Gonzo Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Gonzo: spesielle greier. Thx - er det noen vidre progresjon i dine egne prosjekter? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Niks, Jannicke ble mamma for 3 dager siden, så det blir nok en stund til hun kommer tilbake. Det blir ofte sånn når man har tilbudet tilgjengelig hver dag.. ting blir utsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå